לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

אז דיברת איתה אז מה?! + הסוד של ניקה


למה זה רלוונטי בכלל? היא מעשנת

א' מעשנת, שאלתי אותה ו"אני אוהבת את זה"

"אני צריכה לעשות פחות, בינתיים זה כמה ליום"

הרכז שלנו תפס אותה ואת השלד מגלגלים ונתן להם עונש לאסוף בדלים (שאריות סיגריות על הרצפה)

נדיב מצידו לא לספר להורים שלהם.

 

"לא איכפת לי שהורים שלי ידעו העיקר שלא ידברו איתי על זה"

בירכותי, א' שינתה את שמה. מעכשיו - לקסי!

מקור: אסקינג אלכסנדריה - לקסי.

חשבתי על זה מזמן, מי שאתם רוצים לשפוט כבר לא אותו אדם.

 

למה לא גרטרוד או טיפאני?

גרטרוד זה מגעיל אותי וטיפאני זה מבוסס על משהו אחר שקצת "ימסור את עצמו" (עזבו שטויות)

בכל אופן הנה, תיקנתי את הבעיה האחרונה שלי השנה סוף סוף אחרי כל כך הרבה זמן

החשק בי להתקרב אליה ולזיין אותה זה משהו שאינו קיים יותר (זה מידע של לאחר בדיקה תת מודעית מעמיקה)

 

בעיות נפשיות? נגמר לי

בינתיים מופיעים לי סימפטומים קיצוניים יותר של השפעה רגשית מהכיוון הסוד של ניקה

ובנוסף על כך אני הוכחתי פעם נוספת שההיקפיות המוחלטת שלי על חבריה של ניקה מאפשרת לי את כל אספקת המידע הנחוצה שאני לא אצטרך להיות מודאג לגבי חוסר ידיעה יותר מעולם.

קטיה באה לבקר היום בחדר שלי(:

הסוד שלה לא יתגלה בבלוג הזה מעולם עד שניקה תספר למתן בלי שהוא ישאל אותה (מתן חסר לך...)

בנוסף על כך, לאולר יש הבנה כללית של קיום הסוד (בדיוק כמו למתן) ניקה דאגה לספר לי שבלה יודעת וסיפרתי לבלה שאני יודע - חשבתי לדבר איתה על זה אבל הספקתי בגדול להוציא את הכאב שלי לגבי העניין עם בלה והאולר - מאוד הגיוני

 

היום היה נורא מעניין

אחרי הביקור של קטיה הבגרות באנגלית לקחה חצי שעה לחכות לתופס, 10 דקות לשמוע את החלק של הבנת הנשמע ולסיים, 10 דקות קריאה 10 דקות תשובות להגיש וככה אני כבר עם מעל 90 בבגרות באנגלית ב-5 יחידות. פשוט *קל*

אחרי שחיפשתי קצת חיים בדיבור עם אנשים והנאה עם בלה ושמתי עין על ניקה

ניקה הלכה לה הביתה ובלה והאולר נשארו לשבועות, לא מעט אחרי זה הנסטר וחברה שלו התחפפו גם לאיפשהו בבית הספר בשבועות הזה מי יודע...

 

נשארתי עם בלה והאולר והרגשתי את הכאב על האולר, אושר שאין לו זכות להתלונן כל רגע נוסף ש"אני לא יודע" שהם ביחד.

אני משקיע בבלה כי למה לא? ידידה מעולה, מגיע לה באמת. פשוט מדהימה

אני חייב לקנות לה אפרו, במטרה לעזור וזה טיפה "אנטי" לאולר אבל זה עניין שלי ושלה ועד שהוא יספר לי שהם ביחד או היא תספר לי אין לאף אחד מהם זכות להגיד לי מילה ב"לשמור ממנה מרחק" אני עושה מה שאני רוצה.

השלד הכיר את האולר ובלה היום, מפגש לא צפוי אך לא מסוכן

השלד הראה לאולר חלק בי שהוא בטח לא מכבד, האנרכיה - גישת ה"אני עושה מה שאני רוצה"

Here, Have some of my freedom

 

החלק המשותף ביני לבין השלד מורכב אבל איכותי, מנגנון שפותח היטב

הרבה התאמה אישית מהצד שלי, הרי בפועל, על הדפים או במציאות אין לי סיפור אחד בו אני באמת אדם רע שמגיע לו עונש מסויים על מעשיו

קוראים לזה "לעשות את זה טוב"

הוא ישיר יותר בדרכיו, דקר מישהו. (כבר סיפרתי את זה פה)

בסופו של דבר מצא דרכים מרתקות להסתדר, אפשר להיות מופתעים

אני לא זוכר אם הקירבה שלו ללקסי הייתה הסיבה שהכרתי אותו, אבל זו כן הייתה מוטיבציה להתעמק טיפה אם כבר

אני חושב שעוד הכרתי אותו ביזמים צעירים בכיתה ט', ביחד עם שראגה (אני זוכר שהוא היה שם)

הוא מעשן מכיתה ז'

לקסי מעשנת מתחילת י' - לפי מה שהיא מספרת

אבל היא עשתה נרגילה בכיתה ט' למיטב זכרוני + יש לי הוכחות (מי ציפה לזה נכון?)

 

מי היה מאמין, הבעיות הנפשיות של לקסי פתירות רק באמצעות תקשורת איתה ו"הסרת דאגות"

לא צפוי

אלוהים החליט להזיז הכל היום - מה נסגר?

היה לי היום שיחה מדהימה עם ניקה, (בפייסבוק)

עם מתן, שאני לא מדבר עליו מי יודע מה הרבה בבלוג כנראה מפני שהוא מעורב פה יחסית

בכל אופן, יש לי קשר הדוק ואיכותי, למעשה זה מרגיש לי מיותר לציין את הסיפור - כאילו הוא הקורא היחיד שליXD

ואנשים שבמקרה עברו כאן, ברוכים הבאים(:

הפוסטים שלי מאוד לא בתיכנון לכבד אנשים חדשים, מה לעשות זה כאילו כל פוסט וההמשך שלו אבל מצד שני הם ממש נפרדים יחסית . קטע של זמן

 

אז ביליתי מעט עם האולר ובלה, אז לקסי והשלד הלכו לבצע את עונשם אז הלכתי איתם והשארתי את האולר ובלה להתמזמז בזמן שאני לא מסתכל, הם כנראה לא עשו את זה למקרה שאחזור בכל רגע

הם התחילו לגלגל אחרי זה אז פשוט הלכתי, אין לי מה לחפש שם - חזרתי לבלה ולאולר

איתם הלכנו לאיזור עם אוכל (שבועות ככה זה) ודיברנו על ניקה

האולר קלט שאני בקטע שלה מאוד מהר ועם זאת נרגע (עשיתי לו טובה ענקית שנתתי לו לדעת.)

בכל אופן אמרתי שיש בעיה איתה וככה שיחררתי המון כאבים שהסוד שלה הביא עלי

לא כאבים, אבל תדהמה.

האולר מן הסתם מעולם לא ידע מה הבעיה

אפילו ילדה אחרת מהכיתה זכתה לשמוע שיש משהו אבל ביקשתי ממנה "לא להתערב" ואני סומך עליה (היא בכלל לא שמעה הרבה)

בהנחה שהיא כן תזיז משהו, לא יהיה לי קשה להעיף את זה או להכחיש כל קשר

האולר לא יכול להזיז כלום

ובלה כבר יודעת (ניקה סיפרה לה, מן הסתם)

עברה לי מחשבה בראש, לא אציין אותה.

 

היה טוב לשחרר, זה גם לא הספיק

אחרי זה שרפתי משהו בחדר וזרקתי לפח ואם הבית הגיע ושאלה מה שרוף והשותף שלי חיפה עלי - זה היה ממש בקטנה

השותף שלי גם קלט שזה קשור אליה והיה בזמן שגיליתי את הסוד אז הוא מבין את ההשפעה של העניין עלי, הוא אינו קשור אליה בשום דרך אפשרית אז אני לא דואג

טוב שאני בבית, יש לי גם את מה שאני רוצה לעשות לו נזק בלי שאף אחד יגיד לי מילה.

הפלייסטיישן בבית אכן עשה לי היום אושר מדהים, לחזור לנוסטלגיה ולשחק במשחקים ישנים וטובים.

נושא לשיחה(;

 

אני אגיד את האמת, בלי ניקה אין לי הרבה תוכניות בחיים

הבעיה שלי עם עומר נפתרה עם כל הדברים שהתעוררו פתאום שחוסר יעילות מוחלטת מצידו של הגורל לענות לבקשותי

עכשיו אני אלחץ לו את היד בכבוד ועם חיוך של ניצחון, כי ככה זה מרגיש - עוד מהסוד ולפני מה שמתן סיפר לי (סיבוך שלהם, אני לא אכנס לזה בכלל)

הסוד לא שווה את זה כפי שנאמר עוד קודם, אבל זה נשאר מאחורה

 

אחרי החזרה שלי לחדר וטיפה שהייה מיותרת בפנימייה עם מעט רצון לחזור הביתה ולסיים שטויות, אמא שלי הגיעה ואספה אותי

ועכשיו אני בבית עם הפלייסטיישן הישן והאהוב שלי

בלה טוענת שהסוד של ניקה אינו מוריד מזה ש"היא מושלמת"

אבל אי אפשר להאשים אותי על הטלת הספק.

ככה או ככה, אני עדיין אוהב את ניקה ובינתיים המטרה נשארת במקומה

מדהים. החיים האלה...

אני מאחל לעצמי בנוסף על ניקה, גם פתירה של הסוד הזה.

למעשה, אני מאחל פתירה של הסוד הזה לפני שאני מאחל לעצמי את ניקה (סדר חשיבות)

אבל שני המקרים האלה תלויים לחלוטין בה, הסוד הזה ><

נשאר לי רק לסמוך על ניקה שהיא חכמה מספיק

 

זה שאני יודע להבטיח שהיא לא תיהיה עם אף אחד אחר לא מספיק לי להבטיח שהיא תיהיה איתי

אבל אין מי שיעצור(:!

זה קשה להיות אופטימי, סימן שזה שווה.

ניקה פשוט תיהיה חכמה יותר בזמן המאוד קרוב, אני מוכן לסמוך עליה

למרות שהיא לא רוצה שיסמכו עלי והיא לא סומכת על אף אחד

גם מתן לא סומך על אף אחד

אמון, איך אני מכולכם לא שבור, אני באמת חזק. א' נגמרה, עכשיו לקסי, היא תחייה

אם אדבר איתה זה יהיה בהזדמנויות ובלי להתרגש לכל היותר, אומנם קצת היה חם לי אבל זה היה יום חם גם שירד גשם (הגשם קירר אבל עם מטריה - לא)

 

וזהו, עוד פוסט מכובד שאגמור עם מחשבות על ניקה

אם לא הגיע לי אותה פעם, מגיע לי אותה היום - אפילו אני לא מעריך לעצמי עד כמה.

למי איכפת אם אלוהים המזל או השטן בצד שלי או נגדי?

ניקה איתי! (ביטוי חדש: אופטימיות מופרזת)

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 14/5/2013 02:50   בקטגוריות חלק משמעותי מהחיים, חלק קשה מהחיים, סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, תוכניות, אהבה ויחסים, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)