לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

נשמות, וויתרתי אין לי כוח להתעסק 2


כולם מדהימים כאלה דואגים לי שאני לא אפגע

החיים שלי בנויים מאנשים שמחביאים ממני מערכות יחסים כדי שאני לא אפגע

זה השערה נחמדה שזה מה שהאולר ובלה עושים יחסית

והמסקנה הזאת נבעה מזה שהפיזיקאי וניקה החביאו ממני את הקשר שלהם

זה מזל שלא דיברתי עם ניקה על הבעיה שלי עם עומר, היא בטח כבר יודעת שהיא הבעיה שלי איתו Part 2

עומר מחשיב את הפיזיקאי למסכן, מתייסר על זה שהוא לוקח ממני פעם שניה

עוד אומר לו...... ללכת להתחיל איתה כי הוא יודע שהיא סרבה לי

ובינתיים זה נראה כאילו זה הולך להם

בכנות אין לי מילים להתחשב בזה שהוא הצליח

הפיזיקאי לא מחשיב אותי לחבר במילא

 

יש לי את השיר המושלם לפוסט הזה

אני לא מרגיש כאב מבחוץ

זה ניהיה יותר מסובך מזה אבל אני כבר יכול לשכוח מזה

אם יש לי כוח רע, זה הריכוז המושלם שלו ועם הסיכום שלי אני יכול לזרוק את כל זה לפח ולשכוח שאי פעם הכרתי אותם

בעיקר את עומר

אם האולר ובלה מחביאים ממני כדי שאני לא יפגע הם רק פוגעים בי יותר (אירוניה משהו)

והמצב הולך להיות זהה בקרוב עם ניקה

אבל אני פשוט אשאל את ניקה והיא בטח תיהיה כנה ותגיד

אולי אגיד "מבטיח לא להפגע" כי כבר נמאס לי ממנה עוד קודם.

על הדרך אולי אני אשאל את בלה אותו דבר בכיוון של "מי החבר שלה" או שפשוט נשאל מה הסיבה שאסור לי לדעת או שלא יודע

או שאעזוב את שניהן בשקט ואתן להן לשמור ממני סודות שאני יודע

אז לידן אני ארגיש שהן מזוייפות ושוב אמצא את עצמי בנקודת ה-0, בלי חברים

מלבד לנסטר שיהיה קשה לבלות איתו להתחשב בזה שיש לו חברה

 

האפריקאנית לא מאמינה שהקשר בין ניקה והפיזיקאי יחזיק במילא

היא איבדה מאנשים הרבה כבוד ואני לא מאשים אותה

עומר ידע בדיוק למה הוא סיפר למתן את מה שהוא סיפר, כדי שאני אדע

למרבה הצער זאת הדרך היחידה שלו לתקשר איתי באמת, כי לו ישירות אני לא מסוגל להקשיב

הילד מזוייף לא פחות מאחרים, לפחות עקפתי אותם הפעם ואני רק יכול לצחוק מהצד

על זה שכולם חושבים שאני לא יודע דברים שאני כן יודע

ושכואב להם מבפנים אם כי לי אמור לכאוב לדעת - אבל כואב הרבה יותר שהם לא מרשים לי לדעת ואני יודע.

Fake

 

אולי בינתיים אני אספר על חלום שהיה לי

בחלום הייתי בחנות שנראתה לי מוכרת משום מה

היה בה הרבה תיקים ומוצרים אחרים

 

בדוכן הראשי היה מקלדת למכירה שכללה איתה עטים ו-2 אוזניות חדשות של אפל ועכבר והיא אלחןטית
היה עט אחד לייזר אדום גרוע שהעיר כמו פנס
רציתי את המקלדת למחשב כשאני לא בבית
היה למקלדת חמישה כפתורים אקסטרה גדולים עם 3 פונקציות מוכרות ו-2 חדשות כהפכים
על חלק מהתיקים היה אנימה אבל שום דבר שרציתי במיוחד
רובם היו מוכרים מאוד והרגשתי שהם טובים יחסית

 

ואני אחתוך מוקדם למרות שאולי היה לי עוד להגיד, אני חייב להחליף מערכת כי המחשב חם מידי ומעצבן

וויתרתי על ניקה, מן הסתם.

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 15/6/2013 14:13   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)