לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

Yuki


אני זוכר הרבה דיווחים במהלך השנה בהם אמרת "זה לא משנה כלום"

מן הסתם לגבי ניקה, דפוס התנהגות ופעולות מתוכננות לעתיד

אבל עכשיו כשמותר להגיד בבטחה "וויתרתי" ולהיות משוכנע שזו האמת כי, זו האמת

(סיבה: הפיזיקאי ועומר, פירוט בפוסט הקודם)

האם זה משנה משהו?

היחס שלי אל הפיזיקאי ועומר השתנה זה אני יודע להבטיח

 

ממה שהיה לא כל כך נחמד לאפילו פחות נחמד

אני אף פעם לא נמצא בכיוון ה"רע", פסיפיסט בפועל, אנרכיסט בסתר ומבפנים

לכל היותר אין דבר שביכולתי לעשות להם

מלבד הטובה הענקית לא לשלם למחנכת 10 שקלים על מתנה שלא מגיע לה

עומר ניצל את ההזדמנות לדרוס כל אחד כזה אבל עצם העובדה שזה יותר מאחד, הוא נאלץ להפסיד בכבוד

והמתנה לא תיהיה כיתתית, כמה שהוא מאוכזב

תסלחו לי כאן, אבל אין לו את הזכות לצפות כלום מאף אחד.

 

בינתיים הקשר שלי עם בלה מתהדק, סיפרתי לה "יותר מידי" אפילו אתמול

בתמורה לכלום בערך, העיקר שאני מאמין שהיא אמיתית

אפילו לא שאלתי אותה לעומק על התמונה המטופשת אצל החברה של עומר

אומנם, זה מעליב

דאגתי להודיע לה שאני לא טיפוס שמרני או קנאי - בניגוד ענקי לאולר

דאגתי להודיע לה שאם לאולר או לנסטר יש חברה אז אני אשמח נורא בשבילם לא משנה מי לא משנה מה

גם אם זאת תיהיה ניקה

היא הופתעה נורא לשמוע שאני מוותר עליה, כאילו היא רצתה שלא אעשה זאת

מצד שני דאגתי להסביר את עצמי היטב ולהסביר גם מה קורה בתכלס מאחורי כולם

והפיזיקאי ועומר עושים את אותו דבר שעשו בכיתה ט', אחד לאחד מלבד לחלק שבו מעולם לא היה לי את ניקה

וההבדל הוא על הדרך שאני לא מאפשר לעומר להציק לי

מצד שני לאחרונה הוא דואג להתגרות בי וזה מקומם

אבל כל עוד הוא לא מתגרה בי מול הפנים - ואני אשמור ממנו מרחק של כמה מטרים טובים כדי למנוע התגרות כזו

כל עוד זה, This ain't gonna turn into something

אם הוא כן יתגרה בי מול הפנים וזה יחמם אותי מספיק, אני רק יכול להבטיח שהוא ישרוד, בלחץ

אבל גם ככה לא יהיו לו המון הזדמנויות

יום שלישי *אולי* בהבעה?

יום רביעי במסיבה השכבתית?

יום חמישי בקבלת התעודות?

מי יתקרב אליו בכלל. אהיה עם בלה או הנסטר בכל אחד מהאירועים האלה

 

להשאר ידידים עם ניקה Doesn't appeal to me

זתומרת כן מרחוק יגידו שאנחנו ידידים That's about it

נסיים עם הלוקר ביחד השנה ואני לא רואה את עצמי שולח לה הודעות כל יום

it was no good while it lasted

כמה קשה להודות בזה, הידידות שלי איתה הייתה קרובה לרצפה ברמת Reality

הפסד שלה, הפסד נקי.

אני לא יודע מה לגבי עומר או הפיזיקאי מרגיש לה נכון יותר

אבל יום אחד היא תפתח את העיניים ותראה מי אלו האנשים האלה באמת

ככה או ככה, זה מאוחר מידי ואין מילה בפי לעצור כלום, גם לא חשק להתקרב ללנסות

חבל לי על הזמן

 

היום ראיתי את בלה וביליתי את זמני במקום שהיה לה את השיעור הפרטי שלה, התעדכנו קצת לגבי השטויות של שנה הבאה

השיעור הפרטי שלה היה בפרוייקט אתר שהיא עושה השנה כי שנה שעברה נדפק

בטח מעצבן ולא מרגיש נוח אבל שתסיים עם זה וזהו, זה 100 קל יחסית

להתחשב בזה שהעבודה שלי נקייה מועתקת מהנסטר מלבד לתוכן זול, קצת קוד אישי ועוד העתקה ממישהו אחר

זה לילה לבן אחד לגשת לזה ולהוציא ציון טוב

לצערי הוגשתי על 90 (מפגר? למה הוא הגיש את כולם על 100 חוץ ממני?) והוצאתי 90

אבל זה אכן מספיק, ציון גבוהה ומכובד

בכל אופן

בדרך חזרה משהו ישתנה, לא יודע להגיד בדיוק מה

הרגשה שלטובה

כשראיתי אותה היה נחמד

בשיעור עצמו זה היה לשבת שעתיים וחצי לחכות שזה יגמר

תכלס שיעמם, אבל הייתי שם בשבילה משהו

זה לא שהיה לי משהו יותר טוב לעשות עם הזמן שלי

 

עוד מעט אני ב-3000 צפיות

מגניב

בקרוב בדיקת דם ותזונאי - תפריט ותוכנית אימונים!!

אין לי כוח להתקשר לזה ממקדונלדס שוב... ייתכן שאנסה שוב מחר (כי חייבים בבוקר? לא הבנתי מה העניין הזה)

ועוד מוקדם רצח בבוקר!

ב-13 בלחץ

לעשות מתח היום היה נחמד

מרגיש טיפה שאבא שלי מזלזל במה שאני עושה

אבל לא אקח את זה קשה

השותף שלי לחדר מכבד את הרעיונות(:

על הדרך מצאתי את התוכנה שהשלד חיפש

ממש מגניב, יש לי שימוש בה בעצמי!

 

רק לווינדוס, טוב נעבור לזה בהזמדנות אולי במקביל (טיפה מעמיס)

עוד מחכה ליום ההולדת עם האייפוד 5 וההתקנה של iOS 7

העידכון למק של Mavericks אני חושב ככה קראו לו

יחזיקו 10 שנים?

טוב מוסיפים דברים נחמדים מאוד

משפרים ביצועים וזה נראה יופי

 

בלה והנסטר הם האמיתיים היחידים שבכיתה

מתן וכמה חיצוניים נוספים הם אלו שלא מהכיתה

הספורטאית אולי על עצם מה שהיא דאגה לספר לי

אבל מצד שני, זה פשוט לא מספיק

 

אני אוהב היפנוזות......

אני מקווה למצוא מישהי שתאהב אותם גם

אני אציע לבלה לבדוק היפנוזות, נראה

 

אני מקווה למצוא מישהי שתאהב אותי

אני מאמין שתיהיה לי מישהי כזאת

שתראה טוב ותיהיה מספיק חכמה להיות איתי ורק איתי

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 16/6/2013 19:55   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)