לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

צד שני: Our class is full of the lowest form of shit known to man


"אחי באת אלינו כאילו איבדת משהו"

אני משער שיש בזה קצת מן האמת

 

הכותרת זה המשפט שהנסטר אמר לי ששיפר לי את ההרגשה בנוגע ל"מה שאיבדתי"

חברים שמעולם לא היו לי

עומר ניצל הזדמנות נוספת להתגרות בי היום, אני אפילו לא אכנס לפרטים

זה כל כך קטן שכל אחד אחר לא היה שם לב וזה גם לא הפריע לי כי זה לא היה מכוון ישירות אלי, לפחות לא על פני השטח

למי איכפת אם זה כן, כל עוד הוא לא מסוגל לעורר אותי מספיק

אבל על הדרך נפתחה הזדמנות שהרגישה לי כמו קרע בינו לבין חברה שלו, כמה חבל

כאילו שלא רצה מספיק ביקורת עליו ועל איך שהוא מתייחס אליה מאחורי הגב שלו, שאני דואג לא לספר לו

בניגוד ליחס שלו אלי במרחק אלפי קילומטרים

אני מופתע שהוא לא רץ רחוק יותר עם לספר לי על ניקה והפיזיקאי, אולי משהו ישתבש בתוכנית המושלמת שלו?

להתחשב על זה שכבר ויתרתי, רק חיוך יכול לעלות עלי ממשהו כזה

 

בכל אופן במציאות אני אשמור מרחק מעומר, אני מקווה

גם מהפיזיקאי

בפייסבוק הכל אותו דבר מלבד לצ'אט שלי עם ניקה שלעולם לא יחזור להיות מה שהיה פעם

לא מה שהיה במהלך השנה ובטח שלא מה שהיה לפני שהתחלתי עם השטויות שלי

עכשיו מתן הוא היחידי שאדבר איתו בפייסבוק או איפשהו באופן קבוע

להתחשב בזה שמשהו עובר איתו, הצ'אטים שלי בפייסבוק עתידים להיות שקטים לתקופה מסויימת

לפי מה שאני מבין, יש בני אדם על כדור הארץ הזה שמעבירים עלי ביקורת ישירות לעומר

אני לא מעריך את העובדה ששמים עלי עין בצורה כזאת וקשה לי לחשוב על דרך יעילה לרדת להם מהרדר

ייתכן זה ימשך לאחת מהקצוות, אגריסיביות יתר או שהם ירדו לי מהגב

בכל אופן, עכשיו התפנה לי כל העולם לחפש אחר אנשים שיש להם בעיות איתי רק על עצם קיומי

זה יהיה ככה עד הרגע שבו אקבל את תוכנית האימונים והטבעונות שלי, אתחיל את דרכי מחדש מתישהו באמצע החופש הגדול, בתחילתו

הרקע משנה את הצבע שלו לאדום (היה כחול עד עכשיו)

כשהטבועונות תתחיל אני מבטיח שינוי נוסף, אחד כזה שיתפוס להרבה זמן כנראה

 

אני צריך את תקופת ההסתכלות מאחורי הכתף שלי כרגע, מרגיש כאילו אנשים עדיין שם כדי למרר לי את היום ואני חייב לשים לזה סוף

בפנימייה אין חשודים

הצטרף אלינו *הרגע* לחדר בוריס מנעל"ה של י', (רוסי כי נעל"ה - נוער עולה ללא הורים)

מעניין אם השותף שלי עוד יודע

לאחרונה אני מתחבר איתו יותר, בן אדם לדבר איתו

לא יפריע לי להיות איתו בחדר גם שנה הבאה

על הדרך, יש לנו עכבר בחדר שדורש פיתרון - הכנו מלכודת

אל דאגה מתן, מבטיח שנשאיר אותו בחיים(: השותף שלי כבר הרג עכבר פעם (היה לו עכבר בחדר איזה 4 פעמים או משהו כזה)

והתחרט על זה.

זה ניהיה קטע להדליק את המזגן ולעזוב את החדר?

בכל אופן - מי כן עושה לי בעיות?

טוב ידוע לי על הפדלאה של הכיתה, (השם החדש שלו והקבוע) מן הסתם שאני לא זוכר איך קראתי לו פעם

אבל פדלאה זה כל כך מתאים. הוא אחד מהאלו עם הדעה שאני נדבקתי לניקה, שלא איכפת לי מה דעתו בכלל

בכיתה י' ישב ליידי והיה נחמד עד שהתחיל לשנוא אותי מסיבות כאלו ואחרות

ולעולם לא סיים

 

עבודה באזרחות דרשה מאיתנו להתחלק לקבוצות, אני עם נסטר האולר חברה של הנסטר והפדלאה

כולם מסכימים, אני אצטרך להתמודד עם הפדלאה הזאת כנראה

לפחות אני בחרתי את הקבוצה באיזשהו מקום, מצער שאני בלי בלה

ההתחלקות לקבוצות גם הייתה הזדמנות עבור עומר להתגרות בי כשחטף לי ולבלה את ניקה מהקבוצה שבלה תיכננה

אבל זה בעבר

עכשיו אני חושב שהסיכום השנתי הולך להיות מעניין! הוא מאוד מאוד קרוב, אני מבטיח אותו אחרי שאדבר עם התזונאי

ויותר מדויק, לפני ה-23 ליוני!

 

מאיזשהי חתיכה עקומה במוח שלי לקסי עוברת לי בראש פה ושם

רק עכשיו חשבתי על הפוטנציאל שיהיה לי איתה שיעור שנה הבאה בפרוייקט במחשבים

אין מצב... יש מצב...

חסר לי עם המורה הזה שגם ככה בקושי מעריך אותי

אני אצטרך להתחיל עם הפרוייקט הזה עוד בחופש ולרדוף קצת אחרי המורה בשביל הוראות

מציק

זה לא שחסר לו נכונות לעזור, פשוט אין לו נכונות להתחשב בי

לא יודע מה עשיתי לו...

הייתי פדלאה בכיתה ט'

לא סלח לי מאז? נשארתי מצויין והציונים שלי לא איכזבו במחשבים

היחס שלי בשיעור היה רק בכיתה ט'

בכל אופן שילך לתקע, הפרוייקט הזה בכיס שלי

זה שאני נחמד מספיק לחשוב גם על בנות בזמני החופשי זה הבעיה ההגיונית שלי ולא חושב שזה לוקח לי מהכבוד...

 

על מה רציתי לדבר?

מחר בדיקת דם עבור טל

לפי ההוראות שלו (אבא שלי בדק וסידר)

אקום בבוקר ב-8:00, אהיה מוכן לצאת ב-8:30

מ-22:00 היום בלילה מותר לי רק לשתות מים

אז עוד 50 דקות (ב-21:00) אכין לי איזה סנדביץ'

נראה לגבי מקור מים מוסמך (בקבוק משומש של מיץ תפוחים?)

 

המדריך הטיל עלי אחריות להכין מצגת לפרידה מהש"ש

בכנות שלא הייתי כאן מספיק זמן לזה, אבל הניצול פה הוא של היכולות שלי להשתמש במחשב

אני אצטרך לשתף פעולה עם 2 ילדים מחדר 2 שאני לא מדבר איתם ברגיל

אני משער שלהם יהיו תמונות וכאלה

מילים אני יוכל לחרטט והם בטח יעזרו

תצוגה והשימוש בתוכנה זה התחום שלי - יש לי השערה נחמדה שהם ירצו לקחת קצת חלק אז ניתן להם על הדרך הכל?

העיקר שהמחשב שלי יעשה את העבודה, אני סומך עליו שישתף פעולה, זה לא סיפור

(ווינדוס 8 מקרתע אבל בקטנה)

 

המטלה ליום רביעי וקיבלתי אותה אתמול בלילה אז קצת... יום אחד או יומיים לסיים? בלחץ

נראה

שוגי: ללא תוספת חומרים משמרים (יכול להיות שיש אבל לא מוסיפים)

ללא צבעי מאכל - מכיל חומרי טעם וריח (מה?)

אנימה שאני רואה בזכות בלה, מגניב(:

מעביר את הזמן

מתמטיקה...

 

סוף שנה וזה

שלוש הבגרויות עדיין ישארו לי עד ל-23 ליוני (אלו שעוד לא הגיע המועד שלהם)

להתחשב בזה שמתמטיקה זה המועד ב' - לא ניגשתי לא' בכלל

 

עבודה וזה

טלפונים

מחר אעשה משהו בנידון, ייתכן ומקווה

מעבר מלא לצד שני עד לתחילת הטבעונות

בואו נוציא מעצמי את השד קצת, אם כבר משהו עובר על מתן

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 17/6/2013 19:36   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, תוכניות, צד שני, על עצמי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)