לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

צד שני: One out of two


הפוסטים האחרונים שלי בהחלט קשורים בצורה מוסיימת לנסטר וזה מצב טוב

היום היה היום האחרון ללימודים, או במילים אחרות - סיימתי כיתה יא'

הציון שלי בהיסטוריה ליד הרצפה 64, השאר 75 בדיוק או ומעלה בהגשה למי איכפת מהההההה

אמא דואגת לתעודה אבל אני לא דאגתי להביא אותה הביתה אפילו כי כלום שם לא משנה שום דבר ועזבו אותי שטויות והדברים הקטנים

 

הסתפרתי

שמרתי את המילה שלי לניקה שאשמור עליו ארוך וזה יצא ממש טוב לדעתי

מצד שני, ניקה ידידה בלחץ אז מה זה משנה...

על הדרך אני בספקות לגבי 5 יחידות מת' או לא וגם לגבי איך אלמד לזה ומתי אתחיל

 

בחופש הגדול אני מתכנן להשאר בפנימייה ולחפש עבודה

ביקרתי אצל התזונאי היום והוא הביא מקרר לפנימייה שיהיה לי - בנאדם אמיתי וטוב!

יהיה צריך שיהיה לי זמינות לאוכל וזה

תוכנית אימונים והכל יהיה מוכן בראשון, גם התפריט החדש שלי שידרוש יתרגלות

בראשון אשנה את צבע הבלוג אחרי הפגישה איתו - לירוק

 

מתכנן לשרוף קצת לימודים בסופ"ש הזה אני מקווה איכשהו מתישהו נראה כבר נוציא חברים מהבתים בעיר

אני בעיר אגב, לא כיף כאן אבל אפשר להיות פדלאה כמו תמיד

מה זה משנה מה חשבתי בזמן האחרון

מה זה משנה מה היה בימים האחרונים

ובכל זאת

 

היום הייתה פעילות מטופשת בכיתה, בכללי הרבה זמן שאני ובלה פשוט זילזלנו לכל הכיתה באינטילגנציה

ועל הדרך כולם רשמו לכולם דברים בדפים מפגרים כאלה והאדם שחשב על הפעילות מגיע לו להשרף (מוגזם אבל צד שני - לא רציני)

היה צחוקים

הנסטר רשם לבלה "האולר פנוי?"

לא חיבבתי את התגובה שלה כשהתייחסתי לזה מאוד מאוד מאוד בנימוס - סתם גרמה לי להרגיש מטופש לא בצדק!

אולי אני אגיד לה על זה

כה אני אנסה

נשמע לי כמו רעיון טוב, לשפוך קצת מהדבר האחרון שיושב לי על הלב בגללם

"לא איכפת לי אם את איתו או לא אני מבטיח לך שלא איכפת לי!!" ונחשוב עוד קצת או משהו

או ניהיה מנומסים יותר מזה למרות שזה יעביר את המסר ברור והיא תכבד את זה יותר מכל דבר אחר שאני יכול לחשוב עליו כרגע...

 

בהמשך הפעילות המטופשת דאגתי לטעום את הקאפקייקס של חברה של עומר כי אמרתי לה שאעשה את זה בצ'אט בפייסבוק

שזה שיעשוע נחמד לשמור איתה על קשר ועם ניקה או הפיזיקאי לא לתקשר בכלל

עומר צריך לעזוב אותי בשקט, אין לי דיבור איתו. (אותו דבר ניקה והפיזיקאי וזה אשמתם *נטו*)

עם ניקה והפיזיקאי אני עוד מסוגל לתקשר עם כל הצביעות על פני השטח

עוד עולה לי פחות קיא מהם יחסית למה שעלה לי קיא מדברים אחרים בעבר

אבל הם לא גורמים לי להרגיש נעים בכלל, מבטיח

 

איזשהי פנימיסטית כנראה יודעת על הבלוג הזה

לא מפחיד - אגב כן אני ארצה לדעת אם את יודעת על זה

ואם זה גבר - יש לך כתב של בחורה וזה לפי הרבה בחורות אחרות שאמרו(:

בגדול הבלוג הזה הוא ממש לא סוד, לא חסר בפנימייה אנשים שיודעים שיש לי בלוג

החשודים העיקריים שלי לאנונימי שיודעת על הבלוג הם:

הנמוכה השלישית שיש לה טיפה רקע במחשבים, הרגשתי שהיא התחילה להסתכל עלי מוזר לאחרונה

מצד שני היא לא נתנה לי הרגשה משהו כששאלתי אותה על הפתק

הטבעונית הלסבית ששתתה (וואו איך אני אוהב שלפנימיסטית יש כל כך הרבה תכונות מבדילות)

בדיוק רציתי לשאול אותה על הטבעונות שלה וזה להתחשב בזה שאני בכיוון - מה שכן היא יודעת שיש לי בלוג והיא אמרה שגם לה יש

אני חושב שזה יהיה מוזר שהיא תפנה אלי באנונימיות מיותרת לגבי זה

ולשאר פשוט לא איכפת ממני מספיק לדעת על הבלוג הזה

 

יש מצב זאת אחת מהעיר שנתתי לה את המחשב שלי להרבה זמן בשביל לעזור לה עם הסירטון שלה

היא בדיוק נהייתה נורא נחמדה וזה ואני שמח לגבי זה, מצד שני חברה שלה הרוסיה קצת תופסת עצבים לאחרונה, איתה בחדר

שתדע, לא משנה לי

חשבתי שזה גם אולי תיהיה הילדה מהכיתה שלי שגם איתה בחדר, אבל לה לא איכפת ממני מספיק לגבי זה שוב פעם...

האפריקאנית הייתה מדברת איתי על זה בטוח

כל בן בפנימייה גם היה מדבר איתי על זה אם היה איכפת להם משהו מי יודע מה

מי יפנה אלי באנונימיות לגבי זה?!

לא מרגיש לי חכם פשוט מה אני יעשה...

סליחה ככה זה0.0

תגיבי כאן (או תגיב?) ותחסכו לי זמן ודאגות מיותרות בבקשה

 

התעודה זה בולשיט טהור

אה כבר רשמתי את זה למעלה

היום ניסיתי אגוזי מלך ותמרים אצל טל

גם את זה אמרתי אולי?

לא חושב, לא אמרתי משהו אחר לגבי הפגישה איתו

אם כבר, אבא שלי חושב שטבעונות זה דת משהו

אמונה

שיהיה

לא נכנס לזה, אני יעשה מה שאני רוצה ככה או ככה...

 

הבטחתי בסופ"ש הזה סיכום שנתי, אז הוא יבוא מחר או מחרותיים

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 20/6/2013 20:16   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)