לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

צד שני: Insane on the inside (סוף יא' - תחילת החופש)


ברצוני להגיד שזהו לכל היותר סוף מר

הייתי רוצה לסכם את הלימודים כאן אבל אני עוד 3 בגרויות מהסוף

ספרות הגשה 75

מחשבים הגשה 93

הבעה הגשה 75 (בגרות בראשון)

מתמטיקה הגשה עוד לא ידוע (מגנים מתישהו לקראת המועד ב' ב-11.7)

היסטוריה הגשה 64 (אולי יעלה, הבגרות מתישהו בתחילת יולי אני חושב ש-2.7)

אנגלית הגשה 94 אנגלית בע"פ הגשה 100

בתעודה נשאר

תנ"ך לא זוכר כמה, מעל 70 בטח

ספורט מחצית 80 אני חושב, סופי אין (המורה השני לא רשם ציונים ומה זה משנה...)

אזרחות אני חושב בסביבות ה-70 גם

תעודת פנימייה! + 200 שקל בכרטיס חמוד שאפשר לתת רק לכמה חנויות ספציפיות

הכל שם "ראוי להערכה" אבל לא המקסימום מלבד לבאים:

יחס לחברים באמצע "טעון שיפור"

יחס לצוות החינוכי במקסימום

סה"כ, הכל שם זה בית ספר יסודי

וככה מסתכם לו בית הספר

יש לי מלא חרטות באנגלית של LOG

יש לי עבודה באזרחות לחופש שאני לא מתכנן לרגע להתחיל אפילו

יש לי ללמוד למתמטיקה מאוד מאוד קריטי וחשוב

בגרות בהיסטוריה והבעה בדרך, למידה לא כל כך.

אני רק טיפה מפחד מלעשות היסטוריה ב' בחורף שנה הבאה בטעות, לא צריך את זה עכשיו

מתמטיקה דווקא לא אבכה לעשות גם בחורף אבל זה לא שיש לי חשק עז

לרדת ל-4 יחידות אולי...

 

עכשיו לסיכום החברתי

אחרי שנה מרוכזת במיוחד על ניקה, בעיקר מאמצע שנה

בכללי אני אמשיך כאן מאמצע שנה כי יש לאמצע שנה פוסט של עצמו

אז סרקתי את כל הסביבה של ניקה

יש טעם שאתאר את זה כאן?

החברים הכיתתיים שלה זה מספיק בשבילי ללכת להחליט ללכת מהאיזור סופית

החברים היחידים שלי בכיתה הם הנסטר ובלה, עם כמה תוספות של האולר האפריקאנית והספורטאית

אולי אחד או שניים בצד מתחלפים מפעם לפעם שיהיה מישהו לדבר איתו

אבל אין טעם יותר בשטויות של ניקה והסביבה שלה, בעיקר מעומר או הפיזיקאי

החיסרונות של בלה מסתכמים באולר כמו שהיו עוד באמצע שנה

יש דברים שהיא פשוט מחביאה ממני וזה כנראה יהיה ככה, מי יודע מה איכפת לה.

הנסטר חבר אמיתי, אקדיש לו יותר זמן שנה הבאה בטוח

האולר גם מסכם את חיסרונותיו בבלה, ואולי בטיפה טימטום מאכזב שנובע מאותו איזור

הוא חייב להבין שאני בצד שלו

האפריקאנית שם כדי להקשיב לכל מילה ולהסכים ולהביע דעה צדדית כזאת, לא חסר

היא שם תמיד כי שנינו בפנימייה, היא בוגרת וידה ידה, במשותף עם בלה רואים אנימה

הספורטאית היא דליפה איכותית ואיכפתית, לא בטוח לגבי דברים אחרים, היא נחמדה

על הדרך יש גם כיתות אחרות

מרי היא פוטנציאל לחלק מהמטרות ששם בצד, אבל לא לרגשות

יש את האדם הבודד של השכבה שצריך אותי מידי פעם, לא מעט

יש את השלד שנעזר בי לכל מיני צורכי מחשבים מתקדמים ואני לא מתלונן על חברתו, חצי דליפה ללקסי

שאר הדליפות שם נסתמו ביעילות אחרי "אין לי כוח להתעסק", הדליפות שהיו מודעות לעצמן, בעיקר המפוצץ

חברי פנימייה, השותף שלי היה אדם לדבר איתו בלילות לקראת סוף שנה

הילד מאילת בהחלט שווה זמן, הכושי מחדר 1 יש לי איתו משהו במשותף, רצון לא להיות בבית

יהלום כמובן, פיצץ את עצמו, בחור טוב באמת, לא שותה ולא מעשן זה עוד בכלל, לא מקלל אפילו.

 

החברים שלי דרך סטים נשארו אותו דבר, מן הסתם הנסטר והאולר, יש גם את השניים שעזבו שנה שעברה וגם החרשן בסתר של הכיתה ששונא אותי

מתן איתי מאז יום ההולדת של הספורטאית, עכשיו בזכותו מגיע החלק הבא של הפוסט הזה

 

מעבר לטבעונות, בשבוע הבא אקבל את תוכנית האימונים והתפריט החדש שלי

איתו יבוא שינוי לצבע של הבלוג וגם מעקב אחרי הביצועים שלי

אשתדל לרשום "היום התאמנתי" וגם "היום אכלתי מהתפריט" וכל אלו

נראה מה ילך, אין לי מקום לחריגות, זה השיפור העצמי שבאמת חיפשתי עוד בחופש הגדול של כיתה ט'

בנוסף על כך אני נשאר בפנימייה לחופש בשביל למצוא עבודה ואולי ללמוד נהיגה

נסדר משהו

כסף

הרבה מתוכנן ליום ההולדת

אייפוד 5, תיקון מחשב (מסך שבור), הרחבת ראם, אני מקווה אולי אפילו להרחבת זיכרון (יש דרישה מסויימת)

עוד מיום ההולדת הקודם הם חייבים לי ביקור במטווח לירות בנשק אמיתי.

נראה מה אעשה עם האייפוד הישן שיהפוך לשפן ניסויים חדש

שפני הניסויים שיש לי עוד בשקית רק מחכים שאתחיל לעשות איתם דברים

BackTrack 5 גם מחכה שאתקין אותו ואתחיל לשחק עם האקינג וכאלה

גם האינטרנט השחור של האקינג דורש ביקור

אבל החופש עמוס בלי המחשב שלי

שלא לדבר על צפייה באנימה, אוכלים לי את הזמן בלי מלח פה

האלבום החדש של אסקינג בדרך

 

חברתית, אני נוטש את ניקה באיזשהו מקום

וזה לא כי אני בנאדם רע, אולי כי וויתרתי, "אין לי כוח להתעסק 2", אבל בגדול זה כי לא איכפת לה

שום דבר לא מתכוון לעצור את הפיזיקאי מלעשות כלום, עומר רק מקדם את הסיפור

Our class is full of the lowest form of shit

etc.

זה לא שאני לא אדבר איתה מידי פעם

פשוט הרבה פחות, אפילו פחות מכיתה ט'

היא תשכח מזה לפני שהיא תשים לב אפילו, אם יש סיכוי שזה יקרה, זה יקרה בלחץ.

חשוב לה זה לא יהיה, את זה אני יודע להבטיח

זה מקרה שאני אסכם כיותר גרוע מלקסי בביצוע שלו

וכיותר טוב מלקסי ב"כמה זמן זה ישאר איתי"

כי מהרגע שבו לקחתי את זה רחוק עד לרגע שזה יסתיים זה פחו

וה-Aftermath יסתיים לחלוטין, בזמן שלקסי עוד איתנו.

אני אפילו לא אתערב עם החברה של עומר כמו שחשבתי שאולי שווה לי קצת להשקיע זמן

לא שווה לי לכלום

 

משפחה

יציאות לחו"ל בדרך אליהם

כולם אותו דבר

אבא טיפה בולע לגבי הטבעונות, יהיה בסדר

אמא כנראה מודעת לקיום תזונאי, לא נוסיף לה דאגות

אחותי חושבת כל מיני שטויות כמו אמא שלי אז נעזוב את זה קצת

בכנות שזה יחסית מציק אבל חבל על הזמן, אם היא לא רוצה לתת לי כלום אני לא צריך ממנה כלום

היא עשתה מספיק טעויות בחיים שלה שראיתי מגיעות ואף אחד לא חשב אפילו לרגע שאולי אני לא מדבר סתם

עכשיו תסבלו מהתוצאות, כאילו שמגיע לכם יותר טוב

אני משאר שיהיה אפשר להגיד עלי את אותו הדבר אחרי שאסיים יב' עם בגרות "לא מי יודע מה"

אבל בקטנה.

 

משום מה עולות בי המחשבות לתקווה עם לקסי בשנה הבאה

עדיין פסיכי מבפנים אני רואה

להתחשב בזה שהיא עדיין איתי עד סוף יב', לא אפתר מזה גם אם ארצה כרגע

אבל כשהצבא יתחיל, זה כנראה הולך להיות מאחורי לחלוטין

הפסיכי בתוכי עוד חושב שהוא יודע שהנקודות המשותפות שלי איתה יביאו לי אותה גם בצבא

אבל אז זה כבר יהיה בלתי נמנע

אוקיי זה מוגזם כבר

אני בינתיים יכול לחיות עם זה, שנה הבאה או שאחשוב עליה פחות או שהיא תיהיה שלי

מאיפה מאיפה מאיפה אני מעז בכלל להגיד את האפשרות השניה

זה יותר מצחיק ממבוגרים פשוט

מה זה משנה בכלל

בלונדינית נמוכה שכמוהה, דיברתי איתה השנה יותר משנה שעברה

הכל הולך לעזור לי

 

העתיד שלי בהיר יחסית לאנשים שבעיר שלי

אני מקווה שזה ארוך מספיק

המחשב שלי קירתע קצת בווינדוס אבל היום תיקנתי את זה

ההמחשב שלו עוד יבוא וישתפר, עידכוני תוכנה ידה ידה

הוא פועל טוב

אני שמח להפתר מהשטויות של ניקה, אולי אמצע משהו אמיתי להקדיש לו את הזמן שלי עכשיו

מטרה לחיים הא?

כנראה שהסיבה הרשמית שזה לא הלך זה כי היא מצאה מישהו להרגיש אליו משהו, אבל אני לא אדאג לערוך את זה פנימה

 

להרגיש טוב, לגרום לאחרים להרגיש טוב

חחחחחחחחח "להרוג מישהו"

עשיתי הרבה לניקה ואפשר להגיד בבטחה it was all in vain

גיליתי את האמת, הרווחתי חברים פה ושם

אני לא אחסר לה - I will not be missed

פסימי משהו?

 

אולי נלך לשרוף אגרסיות ולימודים מחר

החופש הולך להיות מעניין, מעט סיבה לחיות והרבה מה לעשות

אני מאמין שאמצא סיבה לחיות Eventually

Hopefully pretty soon

Probably not though

שנה הבאה בלחץ

האולר נאלץ לשקר לי בפרצוף אתמול שהוא פנוי, את האמת שלגבי זה אני יודע כבר ממזמן

כמה משעשע שאלו החברים שלי

לא איכפת לי מזה בכלל

 

בד"כ אני אוהב לשים שירים קרובים ללב או משהו

אבל הפעם, שיר חדש! להקה חדשה בשבילי (לא שמעתי עליהם עד היום)

אני סומך על החופש הזה שישדרג לי את האיכות חיים והפשוש(;

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 21/6/2013 21:19   בקטגוריות ארוך, חלק משמעותי מהחיים, סיפור מעניין, סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, עידכון, תוכניות, צד שני, על עצמי, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)