לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

צד שני: שמרי על הטונים שלך


פוסט אחרון צד שני והצבע משתנה

לאחרונה אנשים נתנו לי את מיטב הזילזול שלהם ואני, כל כך, כל כך, פסיפיסט ומנומס.

לא עשיתי דבר לאף אחד, כל הרגשות האכזריים שלי יצאו בשריפת דפים של הבעה וספרות ואולי אזרחות או עבודות ישנות בהיסטוריה

במהלך הימים האחרונים עם המצית החדשה שקניתי, שלצערי איומה ויקרה (4 וחצי שקל למצית שאסור להשאיר דלוקה יותר מידי זמן או שהפלסטיק נמאס ויוצאת משימוש עם מלא גז בפנים שאי אפשר למלאות מחדש)

אנשים עדיין אותו דבר, עם הכבוד אלי ואל מה שאני מנסה לנסות יש הרגשה כאילו אני טפיל פה ושם

המסיבה הכיתתית is no exception, רק 2 או 3 חברים המסתכמים במתן, בלה והאולר

בלה והאולר עם האמת שלהם מי צריך שקרים או שקרנים - זה כבר סוגיה שרצה מאז כיתה ח', לא די והותר?

כולם יודעים, כולל אותי

די לבולשיט הטהור חסר הסיבה

בולשיט טהור עם סיבה - בבקשה אולי לפחות זה? אפילו לא!

 

בכל אופן, אני לא אכנס בכלל למסיבה הזאת, להגיד שהיה מיותר?

השבוע הזה היה מיותר ברובו מלבד לפגישה עם התזונאי

הסיבה שהצבע של הבלוג משתנה, וגם הרבה מיצים בקיבה שלי מתרגלים ואני מרגיש את עצמי קצת מעכל

מסתבר יש יותר אוכל בחדר אוכל ממה שציפיתי

אני מודה בגדול - קשה לי רצח לאכול את הארוחות הגדולות והחשובות יותר

צהריים וערב, אני נאלץ להסתפק באורז לבן או פסטה שרק אלוהים יודעים אם הם מלאים או לא, הסיכויים לטובת לא לצערי.

חסה מלפפון והפרי האדום ההוא שלא עגבניה, גמבה? פלפל אדום? לא יודע, לא טעים.

טחינה - בכלל לא טעים

 

אני כבר יודע איזה שיר אני אשים בתחילת י"ב, מצד שני אולי זה רעיון רע באיזשהו מקום

נראה

עם המזל שלי, אני לא אשכח

 

בינתיים הבגרות במתמטיקה עוד בהמשך הדרך שלי, בזמן שכולם הוציאו ציונים גבוהים בגלל הפקטור

הייתי רוצה או לא, ציון ההגשה שלי היה נידון להסריח אם הייתי ניגש אז או לא וכנראה הפקטור לא היה עוזר לי בכלל.

אז על מה אני כועס בכלל? עם ניסיונות שלי ל-Lucid Dreaming, שכחתי כבר חחחחחחחח

לא הצלחתי, אבל אני מתקרב לשם לאט לאט, זה מורכב ועשוי ממלא שלבים - אם לא עייפים רצח לפני

כשעייפים זה מקל על זה באיזה 50%, פעם עם עייפות הצלחתי נקי

שמעתי על הסימפטום שנכנסים לתוך מערה ממש מהר וחזק - כן זה קרה לי

יש עוד כאלה, כמו שוראים דברים צבעוניים או משהו מוזר, המערה (לא בדיוק מערה, יותר גליל משהו) הייתה ירוקה עם פסים שחורים מתגלגלים (מה??)

וגם שומעים רעשים מוזרים בכל מיני סוגים, גם את זה היה לי

החלק הקל יותר הוא להרגיש את הכימיקלים שמנטרלים את הגוף - המוח הער והגוף ישן

Sleep Paralysis

*שימו לב שלא משנה מה זה, כמה שזה מרגיש כמו סמים, הכל טבעי לחלוטין ולא מסוכן בשום צורה

אפשר להתרגש בטירוף מהניסיונות לזה, זה ניהיה מפחיד - אבל כל הקטע זה לא להתרגש ולהרדם כשעדיין

והשליטה בחלום מדהימה

 

אני צריך להתקשר לזה של הלונה פארק לעבוד

אמא שלי עוד עם תקווה שאחזור הביתה אחרי הבגרויות

מה נראה לך אני איזה פראייר? הבריחה פה היא נקייה, זה שאין לי סיבה להיות בפנימייה לא אומר שיש לי אחת להיות בבית.

אז אני חייב את העבודה עכשיו בשביל להשאר פה, כדאי שאחייס לזה יותר חשיבות

כבר הודתי שהתפריט מהתזונאי קשה, מחר אנסה אימון

 

הופעת ריקודים מהנמוכה השלישית בחדר והפנימיסטית שמתן מכיר והחברה של אחד הפנימיסטים פה, חייבת לי 75 ש"ח על אוזניות, מכירה את דויד (איתו בכיתה?) משפחתון

אני לא אכנס לעניין

היום הפלצן (שם הולם) שותף חדש לחדר שהכרתי מידידה משותפת בפנימייה שנה מתחת שהוא הצטרף שנה שעברה בודי-בילדר שעלה 20 קילו בשנתיים האחרונות

בקיצור, הפלצן כי הוא מפליץ ממש מסריח לעיתים קרובות בחדר והתדירות זה פלוץ אחד לשעתיים (במקרה הטוב)

היום

הוא עזר לי לאכול

אני עובר לטבעונות, או תזונה נכונה

אף אחד לא שם לב

היום הוא פשוט ישב איתי בארוחת צהריים ואמר לי "תאכל!"

זה היה קשה

כה, החרא הזה אשכרה קשה

אני רק צריך לשרוד חודש להתרגל, ירקות זה פשוט לא מציאה, גם לא טחינה

דברים שטובים וחדשים: שקדים, אגוזי מלך, ברזיל (לא קנו לי)

דברים שחדשים ועוד לא ניסיתי: שיבולת שועל, אגוזי קשיו

דברים חדשים שאני לא מחבב: גזר, פלפל אדום, נבטים, טחינה - נקווה שאלו יעברו!

דברים חדשים שלא איכפת לי: תמרים, שעועית

דברים שצריך לתקן: אורז לא מלא, פסטה לא מלאה, או במילים אחרות חדר אוכל זול.

בנוסף על כך, לא לשכוח לקחת לחם מלא מהחדר - לא צריך לחם לבן סתם בחדר אוכל כדי להצליח לבלוע...

 

מרקים אין לי כזה גישה, גם לא בלחץ... לפחות לא שאני יודע

אני בקרוב אלך לשרוף משהו נוסף, כמו שעשיתי במהלך השבוע בהדרגתיות

זה עזר והיה נחמד

אני צריך להזהר מהעשן של זה, למרות שזה עדיף על סיגריות כל יום - זה לא עדיף על אוויר.

למה שארצה לעזוב את החדר? יש לי נמוכה שרוקדת כאן

מרי אומרת לי "יש לי חבר"

מי ניסה להתחיל איתה?

בכל אופן יצאתי נחמד "רק דאגתי שלא אהיה לבד"

פתאום איכפת לה עם מי היא?

עם מה ששמעתי עליה... טוב - שאפו על השינוי מ"אני רוצה לטעום מהכל"

אני כמעט שמח שלא יצא לי לנסות איתה כלום ולהשלים איזה מטרה בסטוץ מיותר לחלוטין

רגשות כבר ידעתי שלא יהיה לי, לחסוך משנינו זמן

היה לי איזה סיכסוך עם הנמוכה שעכשיו בחדר, הייתי שם כדי להקשיב כמו ידיד אמיתי

 

נמוכה - זה מחמאה.

הנמוכה הראשונה זה ללא כל ספק לקסי

השניה אני לא בטוח אם היא עוד ראויה לזה, לא שהיא הפסיקה להיות נמוכה

השלישית כמעט בכיוון עם מרי, רגשות זה רעיון רע טהור

"בואו נשחק אמת או חובה" "זה לא כיף לשחק אמת או חובה כשאנחנו..." "בכיתה ז'"

כה, הם מסכימים איתי(:

 

לילה לבן, יש לי עוד חטיף לילה לנצל

נראה מה אוכל מחר, שיבולת שועל על בסיס מים חמים הולך להיות מאתגר.

אני רוצה לשרוף משהו

אני אמצא

חוסר התקווה של אנשים בי - מי צריך אותם?!

הנמוכה נעלמה

אני מקווה שאף אחד לא מציץ לי כשאני כותב

מתאר לעצמי שזה פי 1000 פחות מעניין אותם מאשר לרקוד

אבל אני יודע שאני הייתי מציץ

(אבל אני סטוקר ידוע)

 

מסתבר יש לי תעודות זהות

אני לא אכנס לזה, תחביב פסיכי שאני לא מתכנן להפסיק כי למה לא?

אני אמצע מה לעשות איתם יום אחד

אני מת על תעודות זהות, מרגיש לי כמו טעות אנוש לתייג כל אדם במספר, אחת כזו שאפשר לסחוט ולנצל

המשו"ב בכלל עושה טעות בשימוש בזה אבל זה יעיל מידי למטרה אז מי מאשים אותם...

אה!

 

שקלתי בזהירות להתחיל יותר עם הספורטאית

לא בטוח למה יש לי את הרעיון הזה בראש, בגדול יש לה את כל הקריטריונים מלבד ל"אינה כוסית על"

אבל היא נראית בסדר

ולא, זה לא כי יש לה גלאקסי 4 חדש (אגב זה מוריד - עדיף אייפון 5)

נראלכם?

אני לא אכנס בכלל למה הדעה שלי לגבי סמארטפונים היום

אני רק אציין שאני רץ עם W995 ואייפוד 5 (בקרוב יהיה)

הנמוכה השלישית לא נעלמה, היא על המיטה של יהלום

 

יהלום כמו תלמיד בכיתה שלי לשעבר, מבריז ממגן חוזר בהיסטוריה כי הוא הוציא 89 בע"פ והוא לא צריך למרות שמכריחים אותו

על הדרך מסרב לעשות לא בע"פ + הבריז מתגבור

לפי הטענה הם העיפו אותו, לא אמין להתחשב בזה שהוא הלך מרצונו לחלוטין.

 

יש לי מתמטיקה ללמוד

יש לי תזונה לשמור עליה

יש לי עבודה להתקבל ולעבוד בה

יש לי רישיון נהיגה להתחיל לעשות

זמן לבחורות? אגב היסטוריה יכולים להמשיך לחלום שאלמד

אמן אעבור. (הגיע הזמן לחזור בתשובה ולהתחיל להתפלל יותר ברצינות חחחחח)

אולי הנמוכה השלישית לא קרה אלי ואני סתם מדמיין

כמו שרשמתי עוד פעם, השותפה שלה לחדר נחמדה אלי ואת זה אני מעריך לחלוטין מכל הלב(:

לנסות להתחיל איתה זה מחוץ לאופציות, פשוט אין לזה את הנורה הדולקת של "רעיון טוב"

אולי יהיה מתישהו בעתיד, כנראה לא בקרוב

 

אני בקרוב אזוז לשרוף משהו

טיפה רעב אם אני חייב להיות כנה, אבל בשביל זה יש בקבוק מים בלילה

כבר ניצלתי את החטיף הלילי לפני כמה זמן (עכשיו 00:15)

טוב אולי יש לי עוד לכתוב

אבל נשמור את זה למחר, כשאשנה את הבלוג לירוק סופית

היום היה יום הטבעונות הראשון שלי, 28 ביוני (מוקדם יותר משחשבתי שאני מתחיל - עוד לא יולי!)

בסוף ספטמבר נראה תוצאות(:

מחר אימון!

לא מאמין שאני רשמית טבעוני...

יצאתי לשרוף. הפעם אולי אצלם (why not?)

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 27/6/2013 21:56   בקטגוריות חלק קשה מהחיים, סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, עידכון, על עצמי, תוכניות, אהבה ויחסים, ביקורת, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)