לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

היה לי חלום על לקסי


לפני שניגש לחלום המרגש (לא יותר מידי, אבל בהחלט מעניין)

אגב בחלום הייתי לבוש מגניב, חולצה שחורה ג'ינס משהו לא יודע, כיתה ט'?

הייתי שמח עם איך שהייתי לבוש

אוקיי לפני זה אבל!

 

שיבולת שועל זה לא טעים. לפחות לא עם מים

הצלחתי לגמור חצי כוס אני חושב אולי טיפה יותר

אגוזי מלך ותמרים אני אשרוד יותר טוב, אכלתי כמה אגוזי מלך אקסטרה

רק חבל לי שאבא שלי קנה אותם מקולפים -_- מה הבעיה לקנות דברים איך שאתה רואה אותם בזמן הניסיון שלהם ולא אחרת?!

טוב עם האגוזי קשיו הקלויים עוד אפשר להבין

את השקדים הוא קנה מצוין

לגבי התמרים אני לא יודע להגיד שיש בהם גלעינים כשלא כזה ראיתי או הרגשתי אותם, אבל אכלתי כמו שרשום בתפריט וזה מצוין(:

העיקר שאני לא רעב כמו שהייתי אתמול בלילה, נאלצתי ללכת לישון רעב ומי יודע איך לעזאזל הצלחתי להרדם ולקום לא רעב

 

השיבולת שועל הזו זה כמו דייסה...

גם לא כזה אכלתי עם כפית מי יודע מה.

מי היה מאמין שכטבעוני יהיה לי קשה לסיים את האוכל

"כשרעבים אוכלים הכל"

מזכיר לי Minecraft, שם יש אפשרות לאכול בשר של זומבים אבל זה עושה אתכם חולים

מצד שני עדיין יש את האפשרות וכולם יחשבו "למה לעזאזל שמישהו יעשה את זה?"

אם הוא שחקן טוב אולי הוא לא יצטרך, אבל אם הוא השאיר את הדמות שלו רעבה (וכן יש כזה דבר)

עדיף לו לאכול ולהיות מורעל לקצת זמן אבל לא רעב מאשר למות מרעב שזה מוריד את החיים ממש מהר

בזמן שעם ההרעלה (או הקילקול קיבה מה שלא יקרה כשתאכלו זומבי) אפשר פשוט לחכות שזה יעבור

 

היום אימון!

יש לי עוד זמן עד אחרי ארוחת הצהריים והחטיף של ארבע

החטיף הזה זה כל התקווה שלי היום + החטיף הלילי

ענבים, שקדים ותפוח.

למרות שבתפריט יש כמות מכובדת של ירקות שאני נאלץ לשרוד עליהם + אני חייב לזכור לקחת איתי לחם מלא

הלוואי היה אבוקדו בחדר אוכל במקום טחינה

טחינה זה פשוט לא טעים!

אני לא יודע מה זה קטניות מונבטות (זמן לגוגל)

לא נראה לי שאמצע אותם גם עם הרבה מזל בחדר האוכל

אבל זה המקורות העיקריים שלי ל-B12 כנראה, וזה הכרחי מאוד להתחשב בזה שאין בשר בתפריט טבעוני.

מצד שני יש לי "הזדמנות" לקחת חצי קופסת טונה או 100 גרם חזה עוף בליווי סלט בלבד

הזדמנות שההורים שלי נורא היו שמחים שאקח כי הם קנו לי טונה. (הייתי נדיב מידי לבקש מהם לקחת חזרה)

אבל טבעוני שאוכל טונה זה יותר גרוע מצמחוני שאוכל טונה (אבא של מתן)

זה שטויות, אם כבר טבעוניים עדיף ללכת עד הסוף ולהיות רציניים.

על הדרך יש טבעונאות שזה השיא, בלי אוכל מחומם

בכנות שזה נשמע לי מצוין, פשוט יותר מידי out of the ordinery + לא הכרחי

וקיים בזה אתגר שבינתיים עוד גדול עלי

הטבעונות לבד מספיק קשה לי, עכשיו ביום השני.

 

לצערי נאלצתי לאכול את ארוחת הבוקר מיד עם החטיף - אני מקווה שזה לא קריטי

פשוט התעוררתי באיזה 11

לפחות אני מתחיל להתרגל למים

על הבוקר וגם אחרי

זה בטוח עוזר, לשתות מים במהלך היום בניגוד לבד"כ

ולא לשתות פיפי עם סוכר (מיצים למיניהם) בלי להעליב שותי מיצים כן? אני שתיתי קולה עוד ברביעי שזה רעל No questions

 

מה עוד יש להגיד על אוכל?

איך ההורים שלי לא התביישו לקנות לי שוקולד חלב? נתתי להם אותו שיקחו חזרה, עם המיץ תפוחים שנשאר לי...

שאגב היה יקר יותר מאייפון (10 שקל ב-Yellow לעומת 6 שקל של סופר)

גניבה

טוב, אני יכול לגשת לחלום כבר

 

21 מיילים פשייי לא בדקתי הרבה זמן

אחד מהם זה מהתזונאי במידה ואאבד את הדפים (מה אני חסר אחריות? אולי טיפה.) אני נותן לדפים ללוות אותי כל היום בארוחות

חלקם מהבלוג של מתן

השאר אני בודק עכשיו...

פתקים, העכברוש, פרסומת

יוטיוב, iPanel

זהו

אופה ! ישרא-בלוג מסניה, עובדות שלא ידעתם על טבעונות

זה הולך להיות - משעשע בניגוד למצופה? קחו לינק http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=167524

אני לא יודע איך להתייחס לזה, לכל היותר עבורי זה הומור(:

מה מוביל את ההחלטה לעבור לטבעונות? אסור לי לשכוח את המטרה

*לעלות במשקל - מצחיק אני.

טוב אני עוקב אחרי הוראות תזונאי! כאילו מי יכול להטיל ספק באדם שעשה את המחקר שלו?

היה לו שתי גלונים ענקיים של מים מחוץ לדלת ותמי4 בבית

מה שמכריח את השאלה "למה?"

"אני מתאמן איתם"

עוד הוכחות? הייתי רוצה אדם לדוגמה שהיה אצלו והשתפר בחייו באופן משמעותי - לצערי מתן זה לא דוגמה טובה

אבל אני מתכנן להפוך לדוגמה הזאת at the very least

או זה, או להוכחה חיה שטבעונות זה טעות (Doesn't feel like)

ניסויים תזונאתיים על עצמי זה המעט שלא חסר לי עכשיו, בטח לא כאלו שיקשו עלי או יסכנו את חיי

אם טבעונות היה מציב אותי בסכנת חיים, אני מאמין שהייתי מודה לזה

רק בסכנה של "האוכל מגעיל מידי כדי שאוכל אותו", כמו שמתן אמר, למתחילים ירקות זה לא מציאה

 

עכשיו לחלום שלי

כפי ששמתם לב, לאחרונה יש לי תחביב של Lucid Dreaming

על הדרך גם הוצאתי את לוכד החלומות שהש"שינים הביאו לי

זה משהו מנטלי, הדבר הזה פועל כשהוא לא בתוך הארון.

הכנסתי אותו כי יהלום ביקש

אבל בגדול, כשהוא היה בחוץ זה כבר החלום השלישי שאני זוכר איתו

 

היה לי חלום על לקסי

Overstatement

בחלום אני פחות או יותר בשטח התיכון הישן בית הספר, טיפה בנוי מוזר

לכל כיתה ישנה הייתה כיתה חדש ליידה - אבל ראיתי רק מהדלתות והמספרים הזהים

היה הפרדה של המדרגות עם דלת זכוכית

שם הייתה מנקה פסיכית שעברה כל הזמן במהירות לא נורמלית והפריע לעבור, כמעט היה בדיחה

זה היה פשוט מוזר.

 

השלד השאיר את הפלאפון המוזר שלו בטעינה

למרות שיש לו אייפון, הפלאפון שהיה שם זה איזה נוקיה או סוני אריקסון עבה יחסית שאולי היה סליידר באיזשהו כיוון

משום מזה זה היה שלו, גם היה שם ארנק

הם היו תלויים על הקיר, המטען היה שחור (בניגוד למטען לבן של אייפון)

ראיתי גם את השלד בחלום

עליתי איתו לקומה השלישית, רצנו לשם משום מה והיה שם עמוס ואיזה מישהי שעשתה ספורט

הרגיש כאילו מול הלוקרים שאחד מהם היה שלי השנה

דיברנו על זה שרצנו הרגע

 

אז ירדנו כל הדרך למטה לקומה מתחת לקרקע וגם שם היה עמוס, הרבה שטח הרגיש כמו קפיטריה גדולה בסגנון הזו שהייתה במכללת אפקה אבל יותר גובה

ראיתי את לקסי, חולצה אפורה (המכנס והנעליים ידעתי לזהות אבל לא זוכר אותם בדיוק, אדום משהו?)

ראיתי אותה ממש מקרוב, אני כבר לא בטוח שזה היה אותו המקום בכלל

היא אמרה "כשהכרת אותי אמרת לי מה הבעיות שלך" (Not sure that's true but it might be)

אני אמרתי "זה טעות להגיד מה הבעיות שלי" והסברתי את עצמי, יש צורך שאעשה זאת גם כאן?

 

איכשהו נכנסתי לחדר, לא בטוח אם הוא היה למטה או למעלה (בקומות, במדרגות או בהשוואה לחדר שכבר הייתי פה)

היה בו לוקרים וכיסאות

הרגשת אלימות הייתה באוויר

לקסי התחבאה מאחורי לוקרים וקיבלתי הרגשה כאילו מציקים לה

ילדים מהכיתה אולי, לא יודע או זוכר

אבל זה לא היה המצב

הלכתי לראות אותה מאחורי הלוקרים והיא הייתה בסדר, אני חושב

ואז החדר התמלא בהרבה אנשים

יש לי הרגשה שגם האקסית הרביעית הייתה שם בחלום איכשהו

הרגשת האלימות התעצמה לאורך כל הדרך הזו

ואמרתי "This is going to turn into a bullet hell"

התעוררתי

 

לפי ניחוש, הירייה הראשונה הגיע מאחורי והרגה אותי מה שהעיר אותי (זה סתם)

בנוסף על כך, אני חושב שבחלום דיברתי עם השלד עוד קצת, לא זוכר בדיוק מה

היה עוד חלק!

כןןןןן

אוקיי

כשראיתי את השלד בהתחלה לקסי גם הייתה בסביבה - שם היא אמרה לי לגבי זה שהכרתי אותה

הסברתי את עצמי מאוחר יותר

מפני שגם השלד וגם לקסי היו בסביבה

לקסי שיחקה עם השלד טיפה כאילו יש לה משהו אליו אבל לי היה הביטחון לדעת שזה לא יתקדם כי כבר ידעתי מהשלד שהם היו ביחד (הוא סיפר לי בלי לשים לב, במחיר של גם בלי לפרט) ולא יחזרו

לא יכולתי לדעת אם לקסי מנסה להרשים אותי או שבאמת היה לה משהו אליו וזה לא עניין אותי, כמו שאמרתי היה לי ביטחון

גם עלה לי הרעיון לספר לשלד על בלה והאולר ואיך ש"זוגות לא אמורים לחזור" אלא אם הפרידה שלהם הייתה אחת שלא אמורה לקרות

דוגמה לפרידה כזאת היא כמו ילדה אחת ממחוננים שעברה לגור בחו"ל מאילוצים של ההורים שלה ונאלצה להפרד מהחבר שלה

חבר שלה הוא חבר מהעיר שהכרתי בזכות המעבר לבצפר הספציפי הזה, הוא היה איתי במחינה וישבתי ליידו בהתחלה

הוא עדיין איתנו, למרות שאני לא מתראה איתו כל כך הרבה אני כבר לא בטוח הרבה לגבי מידע לגביו כמו כמה יחידות הוא במתטיקה (איתי בהקבצה?)

ויש עוד דברים

בזכותו הכרתי Counter-Strike מתישהו לפני כמה שנים טובות - יותר נכון בזכותו נתתי למשחק הזדמנות

 

בכל אופן, היה את כל הסיפור הזה שזה בעיקר אני מדבר עם השלד בכיוון של "תעשה את האנלוגיה"

והכל היה חלום

 

במציאות, לא ראיתי את לקסי מאז הבגרות בהבעה

בבגרות בהבעה ראיתי אותה בקבוצה גדולה של אנשים מול חדר מורים

הסתובבתי עם אנשים שהיו בסביבה

אולי זה היה הבגרות בספרות?

whatever

לא מרגיש משהו פסיכי מידי, לא חשבתי עליה מאז למיטב זיכרוני מלבד לחלום הזה

יש לי דאגות אחרות שרשמתי עוד קודם

אבל תהנו מהקטגוריה החדשה בשם "תיעוד חלום"

אני מצפה שיהיו לי עוד הרבה כאלה וזה יהיה ממש "יומן החלומות" שממליצים לעשות לאנשים שמנסים ורוצים להצליח ב-Lucid Dreaming

לזכור את החלומות זה גם מגניב(:

 

טבעוני סופית רשמית וזה לא כי איכפת לי מחיות

אבל הי - זה סיבה שנתמכת על ידי רבים ברחבי העולם

סיבה מכובדת

עוד משהו שמסקרן אותי

2 בעיות של טבעונות

הראשונה זה ויטמין D, שצורכת חשיפה לשמש - זה כנראה אקבל בכבוד באימונים - ולחשוב שתיכננתי כל חיי לשבת על המחשב.

השנייה זה ויטמין B12 והוא הבעיה האמיתית הרחבה לכל הטבעוניים

למרות שצריך מעט מאוד ממנו (3.0 מיקרוגרם שמי יודע כמה זה קצת)

לכל היותר אני מבין שהוא נמצא אך ורק באוכל מן החי

ומצריך טבעוניים לאכול מזונות מועשרים או תוספי מזון

יהיה בסדר

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 28/6/2013 11:36   בקטגוריות תיעוד חלום, סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, עידכון, על עצמי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)