לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

שיעור עם בלה, לקסי והשלד


אני לא זוכר כזה הרבה

אני מאמין שהאנשים הצטרפו לחלום מאוחר יחסית ובקושי היו בו או משהו

אולי לא

 

אני כן זוכר שהמורה, היה קירח, שאל שאלות ולאף אחד לא היה איכפת, הכיתה הייתה מלאה והיו כמה שישבו על הרצפה

הוא שאל שאלות ומיד ענה עליהן, אני לא זוכר אם הוא שאל משהו מעניין או לא

כמה זמן זה התמשך ככה

השלד ישב בפינה מימין למורה על הרצפה והייתי לידו לדבר איתו

לא זוכר מה דיברנו כל כך - משהו על בנות אני כמעט בטוח

לא מאוחר מידי אחרי זה איכשהו לקסי הופיע וישבה קצת לפנינו

 

אין לי מושג איך, אבל עברתי מקום לאיפשהו באמצע מאחורה אבל לא הכי מאחורה בסוף ליד בלה

בלה ואני היינו עסוקים בעצמנו ולא היה איכפת מהשיעור

ואז המורה פנה אלי עם שאלה גיאוגרפית או משהו לא הגיונית וקשה, לא זוכר מה הייתה השאלה

אמרתי משהו בסגנון "איך לעזאזל אני אמור לדעת לענות על זה?" ועשיתי את זה בצורה מזלזלת שגרמה לי להרגיש טוב יותר לגבי עצמי חחחחחח

הוא כמו תמיד ישר ענה על השאלה והתשובה הייתה מחוץ למציאות יותר מהשאלה, מספרים או משהו לא יודע עם איזה מילה שמתחילה ב-P וזה פשוט לא נראה נורמלי...

 

הפעם בחלום לא דיברתי עם לקסי בכלל, היא הייתה מרוכזת בשלד לפי דעתי

כמו בחלום הקודם, הרגשה שהיא בקטע שלו ולו לא איכפת בכלל

אני לא יודע מה עוד לרשום

 

אה נזכרתי גם שחשבתי על שורש הבעיה שלי עם אמא שלי

לא בטוח שזה היה חלום או לא, אבל זה משקף הרבה איך רשמתי בפוסט הראשון בבלוג הזה "אמא שלי היא נטל"

היא תשמח לראות אותי סובל

איכשהו הגעתי למסקנה הזאת

סובל דברים מציאותיים, עבודה קשה וזה

אני בטוח שהיה משהו מדויק יותר שקרה ששיכנע אותי, אולי ההרגשה שיוצאת ממנה בכללי של "צדקתי, זה המקרה הכי גרוע"

עכשיו היא בחו"ל, לא חושדת אפילו ש-3 ימים אני טבעוני וכנראה לא תגלה עד לעוד שבועיים

מצטער שאני נאלץ להנחית עליה דברים כאלה משום מקום

 

הפנימייה היה צפוי

הטבעונות - זה כבר אשמתי.

 

שיהיה לכם סופ"ש נעים - טבעוני מאז ה-26 ביוני (מוקדם יותר משציפיתי)

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 29/6/2013 14:29   בקטגוריות תיעוד חלום, תוכניות, על עצמי, עידכון, סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)