לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

חלום או שניים


את אלה אני בקושי זוכר, זכרתי אותם יותר כשהתעוררתי ולא רציתי לרשום כל כך...

אולי שלושה.

אחד יכל להיות הדימיון שלי וזה זה:

אני פסיכי

לא יודע לתאר את זה אחרת

אולי הטבעונות הצליחה לבודד אותו ביעילות והצצתי לזה

אבל הי - זה היה שם

אני בטוח שהוא יכול לעשות דברים מדהימים אם נותנים לו מטרה כנה

 

הלוואי הייתי זוכר את ה-2 האחרים, הם היו יותר בגדר "100% חלומות"

דיבורים רקע מה זה היה...

טוב אני יודע להבטיח שלא היה שם דברים שהיו בחלומות הקודמים בגדול

זה היה שונה

לא זוכר את הנושא שלהם

אני עוד אתפוס את הדרך לזכור חלומות הרבה יותר טוב

 

בינתיים יש לי דאגות כמו מתמטיקה שהולך ומתקרב

היסטוריה מחר, מתמטיקה שבוע ויומיים מאז

ויש ספק לגבי מגן שני במתמטיקה יומיים אחרי...

 

בין הדאגות הן איך אני אמור לעבוד ולשמור על טבעונות ולהיות בפנימייה עם כל החוסר סדר והנוחות ששם?

על הדרך אני נזכר שמחר אמורים להחליף חדרים אם בכלל יתנו לנו משהו!

ועוד לא נגעתי בנושא העבודה שכל כך לא יציב מה הפואנטה כבר

 

בזמן האחרון לשבת בבית לא היה כזה נורא

ללכת לשירותים היה מוזר, אני עושה את זה לעיתים קרובות בהרבה ממה שהייתי בדרך כלל הולך לשירותים במהלך היום

שותה יותר מים בהרבה

אוכל בריא בהרבה, סיבים תזונתיים עוזרים לעיכול וכנראה למעשה היה לי בעיה בעיכול לפני זה שהייתי צריך ללכת לשירותים רק איזה פעם ביום כדי לחרבן, ואולי עוד איזה 3 להשתין (זה נראה לי קצת מידי שניהם, אז נניח שטיפה יותר)

עכשיו אני מחרבן פעמיים או יותר ביום ומשתין, אתמול הלכתי לשם ובחזרה איזה 8 פעמים בין פרקים של אנימה...

 

מה זה משנה, העיקר אני חי

קראתי קצת על "חיים אחרי המוות" וכאלה באיזה אתר אחד

פחות או יותר ניגש לאנשים כאילו התנ"ך זה האמת או משהו, אפשר להניח שזה ש"אלוהים כתב אותו" או עזבו זה יותר מידי מסובך...

המסקנה הפשוטה היא שאלוהים זה אהבה (הם אומרים את זה ככה יחסית ישיר)

וגם, יום אחד ישו יחזור לחיים ויביא את כולם, החיים והמתים, לגופים חדשים לחיי נצח בגן עדן ומכין את המקומות לכולם

וכשזה יקרה כולם ידעו כי כולם ישמעו את הקול של אלוהים כשזה קורה

וגם שהחיים שלנו הם הגוף + הנשמה של אלוהים (אגב נשמה - נשימה, Breath)

וחייבים את שניהם כדי שיתקיימו חיים, כמו שמנורה חייבת את החשמל ואת המנורה עצמה כדי שיהיה אור דולק

וגם המוות עצמו, אינו טבעי (אוקיי? יופי?) ולמעשה נובע מהחטא של המלאך הגדול מכולם (היה לפחות) לוציפר

והסיפור שלו מורכב בפני עצמו וכולנו חיים את החטא הזה היום, "להיות כמו אלוהים" וכל זה

וכולם חלקים של אלוהים כי הוא נשם לתוכנו וכשמתים החלק שלו חוזר אליו והגוף שלנו חוזר לאדמה ואין ערנות ואין כלום

זה ממש כמו שילוב של אטאיסטים עם כל הדתות ביחד.

בקריאה לא חסר מקומות של "אנחנו מכבדים את אמונתם"

והם בעיקר מציינים שהם מסתכלים על "כל התמונה" כמה שיותר רחב כי ככה רשום בתנ"ך איפשהו

וזה מורכב וקריאה מעניינת בסה"כ

 

יש שם גם חלק של "תעריכו את חייכם"

אז אני אגש ישר לזה חחחחחחחח

הידעתם? חלבון מן החי יותר מידי חומצי עבור הדם שלנו

חדשות טובות: המערכת החיסונית מצאה דרך לנטרל את החומציות באמצעות

חדשות רעות: זה מפרק את העצמות שעשויות וסידן וזרחן (המקור היחידי לזרחן בגוף) ומשתמש בזרחן לנטרל את החומציות ואז משתינים את הסידן

ועם כל החלב והביצים שאתם אוכלים ושותים, גם הגבינה, עדיין יש מדף שלם מוקדש לתוספי סידן בבתי מרקחת.

(זה אגב מאה אחוז קרדיט להרצאה http://www.youtube.com/watch?v=ittFtDAAab0)

 

מסתבר ישראל בדרכה להפוך למדינה טבעונית לחלוטין איכשהוO_O

מתי משחררים את התרנגולות בלולים והפרות ברפת? אולי להקדים אותם ולעשות את זה בעצמי?

 

אני צריך להתעורר ולשלוט קצת. קשה.

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 1/7/2013 17:09   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, עידכון, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)