לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

סליחה אמא


אז משפחה

"אסור להיות צמחוני!!!!!!!!11" והיא גם התכוונה לזה.

Force of habit

Bad habits

 

היא הזכירה את הבי-12, שמעתי את הסיפור שלה

לטענתי - אמרתי שיש תוספי בי-12 כמו ההמבורגר הזה שבדיוק אכלתי מולה ואמרתי "המבורגר צמחוני"

מכאן היא הבינה מה הולך - לא אמרתי את זה בטעות אגב

התגובה שלה הייתה כל כך מוגזמת שאם אבא שלי לא היה ממהר, היא הייתה דוחפת לי בשר לתוך הגרון

בלי לבדוק על מה היא מדברת באמת, רק סיפור אחד שמישהי לוקחת כדורי בי-12 כי היא טבעונית וזהו

מה שאגב - נורמלי לחלוטין

הסיפור שלה כלל משהו עמוק יותר שכביכול "מוכיח" שחייבים לאכול בשר

למרות שמחסור בבי-12 אצל טבעוניים זה לא משהו חדש, גם אצל בשריים זה לא (אירוני מידי) והייתי אפילו מעז להגיד - אצל בשריים זה יותר גרוע.

זה הכל פואנטה של ספיגה וגודל המאגרים של החומר בגוף - שורדים טוב מאוד ליותר מחצי שנה

וכל יום צריך רק 3.0 מיקרוגראם בלה בלה בלה, אבל זו אמא שלי

היא לא תקשיב למילה שאני אגיד, או למילה של אף טבעוני אחר, גם אם הוא אתלט.

 

אז אבא שלי נאלץ לשקר שהוא נתן לי עוף והיא נרגע

סליחה אבא שאילצתי אותך לשקר.

אמא נאלצת לחיות בשקר הורוד הזה שאני אוכל בשר "כמו כולם"

כמו פראייר נאצי (בלי להעליב אוכלי בשר - זה נוגע רק לעצמי מפני שאני מודע לסיכונים ולמוסריות מאחורי הכל.)

 

Add insult to injury

היום כלבה בשם יולי שרטה לי את היד

הכרתי את הבעלים הנחמד שלה וגם האכלתי אותה, אמרתי לו שאני טבעוני והצעתי לו לראות הרצאות

הוא אמר שהוא גם ככה לעיתים רחוקות אוכל בשר ומישהו שהוא מכיר עבר לטבעונות ככה שיש עם מי לדבר.

אגב לתוהים שבינכם שכחתי לציין - ההמבורגר הצמחוני למעלה הוא טבעוני (אין בו ביצים או גבינה או חלב אז כה)

אחלה שריטה יש לי

גם נותנת הרגשה שהגוף שלי משתפר בכל הנוגע לפציעות מהסוג הזה (זה כמעט כאילו לא נשרטתי בכלל)

 

זה 2 פוסטים רק היום... (כבר רשמתי על היסטוריה)

אבא שלי בה ואסף את הדברים, השאיר אותי עם מספיק ללכת איתו אבל עדיין כבד יחסית

ככה הייתי עד לערב מגמה

שם ישבתי בין בלה והנסטר שגרם לי לחשוב על הרבה דברים

נתחיל מהתחלה

 

הנסטר קיבל סמס מהאולר "מקס אומר שבאודיטוריום הגדול"

נחשבו מתי אמרתי לאולר את המידע הזה שלא רלוונטי אליו בשיט?

זה נכון, אמרתי את זה לבלה בכלל.

התיזמון היה מהיר מידי וראיתי את הסמס רק כי הנסטר קיבל את זה בדילאי

בלה לא הייתה מסוגלת לקחת טרמפ היום עם הנסטר ובמקום זה היא איחרה עם אבא שלי בחצי שעה

(מתאר לעצמי שיש לה סיבה טובה?)

אז יצא שהיא נכנסה בול כשההרצאה התחילה באיחור של חצי שעה.

בקיצור, לשבת בין שני החברים הקרובים ביותר שלי שאני רואה כל יום היה לי לעונג(:

 

בזווית העין לא הייתה חסרה לקסי, מפני שגם היא במגמת מחשבים היא הייתה שם

הערב עצמו היה meh ולא הייתי פחות מ-10 מטרים מלקסי לאורך כל השהייה שלה שם, היא הגיע באיחור ועזבה בטיל

שאר ההרצאה הייתה בישיבה

השאר לא רלוונטי, דאגתי לזה שלא שכחתי כלום ובדרך לתחנה מהחדר (אחרי שהייתי בתחנה וחזרתי) נשכה אותי הכלבה

חזרתי הביתה ואכלתי המבורגר צמחוני

 

מחר צו זימון אופק

מודיעין

נקווה לטוב

אוי תראו איזה יופי "עתודה אקדמאית"

איזה עלון מסריח שאבא שלי נתן לי

כנס משהו אחרי הבגרות במתמטיקה

"מומלץ לבוא ולהתייעץ"

למי זה יצא מהתחת.

 

אני חייב להודות, "תואר ראשון" נשמע לי מצוין

על הדרך גם 8500 אלף לכל שנה (מקסימום)

ואיזה 2500 אלף מקסימום קורס פסיכומטרי (למרות שתנאי קבלה פסיכומטרי מעל 550?)

בקיצור, אפשר לזרוק את זה לפח איזה שזה שייך.

יש לי הרגשה מאוד חזקה ש-8500 זה העודף שלי בכיס אם אני מתכנן לעשות תואר ראשון באוניברסיטה במסלול רציני

+

אני אהיה חומר מצוין בשביל הצבא - הרי יהיה לי תואר ראשון!!

בקיצור זה ניצול, בדיוק כמו שאחותי אמרה

ומבחן הזמן הוכיח על ולאחותי זה עתודה זה טעות

למשפחה שלנו לפחות

 

יש אנשים שצריכים את זה, שזה עדיף להם ומתאים להם

הדרך שלי לשם בינתיים לא מצופה בזהב עם שטיח אדום וחצוצרות.

 

י"ב

אגב בגרויות

כבר אמרתי בפוסט הקודם...

ציונים זה פחות ופחות חשוב מרגע לרגע...

 

אני גם מנסה יותר מידי וגם לא מנסה מספיק

תרשו לי לדווח על כאב רב מהאימונים ובכללי מהיום יום בפעילות גופנית

ועל התעלמות מוחלטת מכאב זה, יש לי דברים מנטליים חשובים יותר לעסוק בהם

והרגשה טובה להרגיש במקום כאב.

 

מלא חומר חדש לשרוף - היסטוריה!

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 2/7/2013 22:21   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, על עצמי, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)