לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

מה נעשה, נמות מהתקף לב? + סיוט? אולי טיפה


דיברתי קצת עם אבא שלי על כולסטרול לפני רגע

הוא אמר שיש 2 סוגים ואת שניהם צריך

טבעוניים סומכים על הכולסטרול הטבעי שנוצר בקיבה - מה שנשמע לי כמו מחשבה הגיונית

שאר הכולסטרול, הרע, מגיע ממזון מן החי

אז צריכים את הכולסטרול הרע? באמת?

מה נעשה בלעדיו, נמות מהתקף לב?

אה הוא גורם להתקפי לב! וזה נקרא "מוות טבעי" על הדרך.

 

מרתק איפה קראתי על זה שהחיים אמורים להמשך לנצח ואנחנו לעולם לא היינו אמורים למות

המוות הגיע מהיצר הרע של לוציפר השד השטן והסיפור עצמו ארוך

בכל אופן

We should live everyday to it's fullest without regrets

והחדר שלי כל כך מבולגן, זה רע שאני נמצא בבית הכל פה מעצבן

ההורים שלי עדיין רוצים בכוח לדחוף לי חרא אל האוכל

אבא שלי שם חמאה היום במקרוני, הסיבה שלו הייתה שהם נדבקו אחד לשני

אני אשחרר את זה בקלות הפעם.

אני עדיין מנסה לשים עין קרוב לראות מה הם מביאים לי לאכול

אמא שלי עושה שיבולת שועל עם החלב אורז והסוכר ומלח כמו שצריך - זה אשכרה שווה לאכול

למרות שאני אוכל את זה שנים

 

"תפוחים זה לא אוכל"

אני נורא אוהב תפוחים ואם זה מה שהתזונאי רשם לארוחת בוקר באמת יש להם חשק להגיד לי אחרת?

והדעות שלהם על טבעונות, Don't get me started

פשוט אין ראש פתוח.

מחר אני חושב שאספר לבלה שאני טבעוני, נצחק טיפה

היא בטח תעריך את ההחלטה או תבין, נראה לה גם את התפריט

אני כבר שבוע וקצת - למה לא?

יש אנשים בעולם שיודעים, בינתיים בלה היחידה שאתן לה לדעת מהכיתה

השאר לא יכבדו, חלק מהחכמים הגדולים של הכיתה (רוצים להיות רופאים) עוד ינסו להוכיח לי אחרת

איך עשינו את הטעות הזאת?

איך זה שהמין האנושי נתן לעצמו כל כך הרבה גישה למזון מן החי כשזה לא ראוי לו?

אם אנחנו כבר מלאכותיים

ועוד CrazyMealTime

 

סליחה לאוכלי הבשר שבטוחים שהם עושים את הדבר הנכון - אין ביכולתי לשנות את דעתכם ולכן אין ברצוני גם

אבל שימו לב אל הרבע מיליון בארץ שכבר טבעוניים, יש לזה סיבה טובה, זה לא רק מניעת גזענות נגד חיות

זה גם בריאות

 

החלום שהיה לי גם כלל את הנושא

קחו ציטוט:

"

חלום
אמא מזלזלת בי ואומרת דברים ממש לא יפים, גם בעיקר על טבעונות
2 בנות מפריעות לי באותה מידה
מישהי זקנה מציע לי לאכול פסטרמה וגבינה ואני מסרב מול המשפחה (באוטו)
ארוחה משפחתית בה אחותי מסיקה שאני טבעוני ובסופה שואלת למה הלכתי לתזונאי טבעוני (בטון מזלזל במיוחד)
אני נמנע מלדבר
אני מחזיק את עצמי מלהגיב בקיצוניות כלפי כולם
בסוף אמא שלי מגזימה יותר מידי אז הגבתי וזה היה ממש רע
מזל שזה היה חלום.

"

 

התגובה שלי לא הייתה פיזית לפחות בחלום ההוא

אני מתכנן להוסיף לכאן רשימות, אולי גם לערוך טיפה

לגבי מתמטיקה, אין ביכולתי לעבוד בבית. סליחה מתן, אתה מוזמן להרביץ לי בהזדמנות אבל אני בספק שתרגיש הוגן כשאני לא אלחם חזרה

לא מבטיח כלום - מקסימום מועד חורף - מקווה מאוד שלא

I still have a chance

סיימתי בסופ"ש הזה סאקורה, זה היה אושר

 

אני אשתדל למצוא דרך ללמוד מתמטיקה למרות שאני בבית

אבל זה בלתי אפשרי... להשאר בבית הספר אקסטרה זמן יביא לי ארוחת ערב מאוחרת ואולי בעיה לחזור הביתה

לעבור לחדר של אחותי? לבוא לחבר כדי ללמוד אצלו? (זה לא הסיבה שהולכים לחברים)

לסדר את החדר? (כן בטח הלוואי, לא כשאני בבית.)

אני אפילו לא רוצה לתאר כמה רע זה מרגיש להיות בבית

וכמה עוד יותר רע זה עם אמא

היא כמעט מתכננת שאני אוכל חזה עוף

היום אמרתי לה "את לא יכולה להכריח סוס לשתות מים אם הוא לא רוצה"

מקווה שהיא הבינה את המשל החמוד

רק שחזה עוף זה מים מבחינתה, לא מבחינתי.

 

אבא שלי אומר שכל הדשא הזה שאני אוכל (תודה?) אין בו כלום

(וזה חזרה להתחלה של הפוסט כבר)

אם אחד מהם היה מעז שניה אחת לבדוק בראש פתוח על תזונה באינטרנט

זה כל כך הרבה לבקש? ראש פתוח? (נשמע כמו ציטוט של מתן)

 

אני חייב לפתור את הבעיה של למידת מתמטיקה בבית

אז כן - עכשיו אגש לרשימות החדשות ולעריכות

אולי גם תמונה (אולי גם לא)

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 7/7/2013 00:18   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, תיעוד חלום, צד שני, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)