לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

Hax: הקדשה לאחד התחביבים הגדולים שלי.


I'm not your everyday on day block "Jailbroken my iPhone by myself"

זה דוגרי לחיצת כפתור בגירסה הנכונה

אבל הי - אני פרצתי אייפונים מאז גירסה 3.0.1

יש לי המון ניסיון בעניין הזה, רקע ותכנות והכרות עם ההיסטוריה

קצת תרגום לעברית:

האדם שפרץ לראשונה את האייפון היה GeoHot והוא עשה את זה במטרה לפתוח אותו לכל הרשתות

הוא השתמש ב-T-Mobile והאייפון אז תמך רק ב-AT&T

 

ומכאן נולדה הפריצה

ואז הוא פירסם

ולאט לאט, הקהילה גדלה, עידכוני התוכנה התעצמו והדבר הכי חשוב הוא הניצול המטורף שהפריצה מאפשרת למכשיר

שינוי קבצי מערכת, התקנת אפליקציות ללא הגבלה של יכולות וללא הגבלה של מחירים (פיראטיים או Custom Made)

עם כל המכשירים החדשים שיוצאים, אני מאחורה לצערי בפריצות ובתוכנה (יש לי אייפוד שלוש שלא מקבל תמיכה מאז 5.1.1)

 

ובכך פחות או יותר כיסינו את הניסיון שלי עם Apple לא כולל מערכת ההפעלה מקינטוש

Hackintosh - הון תועפות של עבודה קשה

Boot Camp - ווינדוס על מק, כל ילדה קטנה יכולה

Ubuntu - לא מומלץ עם Boot Camp

Triple Boot זה מגניב רצח, אבל אלה אם כן יש לכם גושים של זיכרון פנוי - עדיף שלא

וגם יעזור ניסיון ביצירת Partitions, שלא תעשו את הטעות האיומה שלי. (לחלק את הכונן של הווינדוס לשתיים... זה זוועתי)

עוד בעיה עם Ubuntu - לעבור ממנו למק זה הטרחה של ללחוץ על Alt בעליית המחשב

*אופציה - לקחת תוסף עליית מחשב לתת לכם לבחור מערכת הפעלה לפני מראש תמיד

יתרונות: נוח ברמות

חיסרונות: קיים סיכון (קבצי מערכת מאוד עמוקים)

בגדול אני לא עושה את זה, החיסרונות אדירים מידי ודברים כמו "בעיות פירמוט" זה לא משהו שאני רוצה להתחיל להתקל בו

אני גם לא בטוח לגבי הסרה של האופציה הזאת

בגדול - לשחק עם ה-Boot זה רעיון רע

 

אני לא זוכר מה עשיתי עם Ubuntu, אבל זה פעם גרם לכך שהמחשב שלי לא נדלק בכלל והיה תקוע לו דיסק בפנים

תיקון: בזמן שהוא "בקושי נדלק" להוציא את הדיסק - להכניס דיסק מקורי של מק

עם מזל, זה יעלה אליו ויתן לפרמט הכל (אני חושב שככה תיקנתי אז בחנוכה בכיתה י')

חנוכה השנה פירמטתי את הכונן המגעיל המשותף לווינדוס 7 ואובנטו והתקנתי ווינדוס 8

לא ממליץ על ווינדוס 8

ניסיון ילדות מהיסודי: שיניתי כל כך הרבה קבצי מערכת של ווינדוס עד שבחלק מהמקומות הכינוי שלי באינטרנט הוא shell32

ללא ספק אחד הקבצים המועדפים עלי ב-System32, הוא אחראי על האייקונים בתצוגה שלכם שאתם רואים כל הזמן(:

אני בדרך כלל החלפתי בווינדוס XP את הקובץ הזה באחד חדש יותר שהיה לויסטה

ויסטה לא הייתה מערכת הפעלה איכותית במיוחד, אבל התצוגה שלה לא יכולתי להשאיר "לאחר כך"

אותו דבר הולך עם ה-GUI הכללי, שורת המשימות והחלונות עצמם בצבע שחור של ויסטה, היה לי גם חיקוי לווינדוס 7

עכשיו עם ווינדוס 8 אני משתמש בחיקוי של ווינדוס 7 לתצוגה מרוב שהם הרסו והזניחו את העיצוב שזה קצת כואב בעין אבל בעיקר על הלב

 

קצת על פלאפונים

פריצת Bluetooth

למיטב נסיוני

פלאפונים ישנים של סמסונג עם מערכת הפעלה "חמודה" נכנסת לכל פלאפונים לקבצים שלו, נקרא FTP - מצאתי את זה לסוני אריקסון באפליקציה

בנוסף, נוקיה וסוני אריקסון מסוגלים להריץ טוב BluetoothHack שעם האישורים הנכונים יכולים לאפשר לכם טווח רחב של שליטה על מכשירים אחרים כולל:

ביצוע שיחות, קריאת סמסים, קריאת אנשי קשר, שליטה על מקשים (מוחלטת כולל), כיבוי מצב שקט שליטה במוסיקה ועוד

פועל הכי טוב מול סוני אריקסון, סמסונג זה "בסדר", נוקיה זה טיפה יותר טוב

לא פועל מול אנדרואיד

FTP פועל על אנדרואיד

Bluetooth אצל Apple

היה לי iBlueNove

ולפני זה, היה iBluetooth שתמך רק באייפון - עד כדי כך שקילקלתי לחבר טוב אייפוד ומאז הוא לא סומך עלי עם שום אלקטרוניקה

אבל הביאו לו חדש.

(הוא גם לא נתן לי מספיק זמן לנסות לתקן!)

 

שינוי מערכת הפעלה

אנרואידים - ניתן לעשות root

מאפשר להחליף את כל קבצי המערכת שאתם רוצים והרבה אופציות חמודות למכשיר כולל התקנת דרייברים של Beats (משפר את איכות המוסיקה פלאים)

אין חסימות

ניתן להחליף Kernal ולהריץ פחות או יותר Linux

יש הרבה מה לשחק, בעיקר עם חומרה חזקה כמו Galaxy S4

אנדרואיד על אייפון - אפשרי רק במכשירים עם חומרה ישנה מספיק שפרצו כבר מזמן (כל מה שמתחת לאייפון 4 - אי אפשר על אייפון 4.)

וגם אין תמיכה כמעט בכלל (הרבה דרייברים חסרים ובעייתיים)

אני לא יודע איך פרוייקט iDroid מתקדם, יכול להיות שנטשו את זה כבר

שיפוצים למערכת ההפעלה של אפל אבל יש אינספור ורובם פועלים מצוין

על מכשירים חדשים הם הכי טובים

אייפון 3GS ומטה כבר מקרתע במצבים כאלה

אייפון 4 בקושי שורד, 4S איתו

5 לא ראיתי אנשים שפרצו (בושה וחרפה!!) אבל לפחות מעדכנים ל-iOS 7 (אחד שמבין משהו ויש לו... זה עוד בבטא)

 

פריצת Wi-Fi

קודם כל - Linux בלעדי (לא בהכרח, פשוט יש יותר אופציות רחבות ולהצליח להזיז דברים על מערכת הפעלה אחרת זה לא פשוט)

דרישות: חומרה - יספיק כרטיס רשת זול (כמו שראיתי היום בבאג - במקרה היה לאבא שליO_O)

חיצוני כן?

מה עושים - אני עדיין חסר ניסיון

אבל לפי ההבנה הכללית שלי

קודם כל סורקים את כל הרשתות סביבכם, על הדרך רואים גם "לקוחות" שמחוברים אליהם וכל מיני נתוני העברה

אחרי זה בוחרים מטרה - עם לקוח (בלי לקוח זה למתקדמים)

שיטות הגנה: WEP, WPA, WPA2

WEP יותר פשוט לפרוץ - ה-2 האחרות (שהשנייה פשוט טיפה יותר מאובטחת מהראשונה) דורשות "מילון"

מילון זה אומר שאתם תנסו מלא סיסמות עד שתצליחו - בואו רק נגיד שאתם לא רוצים להיות אלו שיוצרים את המילון.

יש מילונים בגדלים עד 100GB אולי אפילו יותר

יש מילונים פשוטים יחסית שגם לוקחים כמות זיכרון מכובדת ומסוגלים לפרוץ את הסיסמות הפשוטות הנפוצות אז אל דאגה

בכל זאת, WPA עם סיסמה מסובכת במיוחד ייתכן לבלתי אפשרי לפריצה (תלמדו על אבטחה חברים!)

אני חושב שרוב האינטרנט המופץ מהפלאפון אי אפשר לאבטח עם WPA, כמה חבל.

אז כאשר בחרתם מטרה (אפשר גם לעשות ניסויים על עצמכם ואף מומלץ)

אתם מתחילים לאגור מידע והעברות בין הלקוח לרשת המטרה

מגיעים לכמות מסויימת של מידע מועבר (וכן אפשר לאסוף את המידע ולדייק בו - קיימת תוכנה שמישהו יצר השנה בפרוייקט במחשבים גם לראות לאיזה לינק נכנסים.)

הכמות היא בסביבות ה-75 אלף (זה מגיע מהר עם יש הרבה פעילות, יש גם דרכים לזרז)

עם מספיק הרבה או קצת, 75 אלף של "חבילות העברה" שונות, חלק חלשות יותר חלק חזקות יותר

השלב האחרון הוא לתת את קובץ החבילות הכולל (שאני לא יודע כמה מקום הוא לוקח, לפי דעתי לא יותר מאיזה מקסימום ג'יגה - אף אחד לא ישים לב שהוא שם)

נותנים אותו למפענח של התוכנה בלינוקס והוא יוציא לכם את הסיסמה!

זה רק הסבר של רעיון כללי למעוניינים, לאנשים שרוצים להכנס בפרטי ולגלות את שמות התוכנות או אולי ללמד אותי לקח או שניים כי אני הכי מתחיל בזה בעולם - אל תתביישו ליצור איתי קשר באימייל [email protected]

 

פריצות למשתמשים ברשת: עבודה קשה

קיים Fishing שזה מלוכלך מספיק (אתר מזויף שנראה מקורי ששולח לכם את הסיסמה והשם משתמש לאימייל ואז מתחבר למקורי - פועל הכי טוב בראוטר פרטי שהכתובת של האתר לא תראה חשודה.)

אפשר להציץ להם בסיסמה

אפשר לנחש על מה הם מבססים את הסיסמה (הצלחתי פעם אחת מאוד טובה עם הספורטאית, זה היה מרשים.)

מספרים שאנשים זוכרים בע"פ: פלאפונים (עצמם ומשפחה) מספרים של להקות, יום הולדת (בעיקר של עצמם)

מילים שאנשים זוכרים: את השם שלהם, את שם המשפחה שלהם

אפשר להעתיק או לפנעח קוקיס (קיים אחד בפנימייה שיודע איך, אם אחד כמוהו הצליח סביר להניח שאם אכנס לנושא אדע גם, אני מקווה שמהר)

מילון (מייגע)

ודבר אחרון, חלאות באינטרנט שמבקשים כסף בשביל לפרוץ.

אני חלש בעניין (חבל, אבל לא מפתיע)

פריצת אתרים: הכנסת קודים לא חוקיים לתיבות טקסט

הזרקת SQL

גם לא התעמקתי, אבל זכיתי לראות מישהו שכן מתעסק בזה וגם יודע לתכנת אתרים טובים (אנחנו חולקים את השם, אולי יום אחד אבוא לקחת שיעור אצלו או אחפש על הדברים האלה בעצמי)

 

פתיחת רשתות ספציפית לנוקיה: קוד של 15 ספרות עם 7 רמות

כלומר 999,999,999,999,999 ניסיונות כפול 7 כדי להבטיח פתיחה

והחלק הכי טוב? 3 ניסיונות או שזה ננעל לנצח - כאילו שלהקיש את הקוד לפלאפון המסכן הזה לא לוקח שעה עם התווים המיוחדים בתפריט ה"להתקשר"

מצאתי אפשרות לעשות הכל מהמחשב, הכי קריטית שבהם היא כמובן לאפס את המונה (אינסוף ניסיונות)

עכשיו כל שעלי לעשות הוא לתכנת שזה יעשה את כל העבודה בשבילי

ינסה כל אפשרות - יבדוק אם זה עבד - אם לא, יאפס את המונה וינסה את האפשרות הבאה

אם זה כן עבד? יפסיק את הפעולה וזהו

עכשיו כל פעולה - בדיקת קוד+בדיקת תוצאה+איפוס, סה"כ 3 שמתבצעות מהר כמו טיל - אבל כל כך הרבה פעמים?

הפריצה של זה יכולה לקחת מכמה שעות עד לשנה אפילו

(אני בונה על חודש של המחשב של אחותי דלוק ללא הפסקה בחדר שהיא לא נמצאת בו גם ככה עם התוכנה שאני הכנתי ויום אחד נבדוק מה המצב וזה יסיים!)

עכשיו כל שנשאר עלי לעשות זה לתכנת.

עכשיו קיימות דרכים לפנעח את הקוד בלי לנסות את כולם ואני הייתי ממש קרוב אליהן פעם אחרונה שניסיתי

אבל הפיענוח פה הוא של קוד MD5 (אם אני זוכר נכון) וזה הצפנה מאוד ספציפית שלפענח זה אתגר.

נתנו אפשרות של תוכנה אחת שעושה את זה - ולא הצלחתי להפעיל אותה

ייתכן שאנסה שוב, אבל בינתיים אני יותר בכיוון של לנסות הכל כדי להצליח(;

 

פתיחת רשתות ספציפית לסמסונג (עם תמיכה כוללת בהכל):

כל הקודים שצריך נמצאים על המכשיר, הדרישות הן דרייברים מיוחדים לקליטת המכשיר (מספיק בעייתי)

או חומרה מיוחדת (כנראה אקבל באוגוסט למען ביצוע המטרה) אני מאוד מקווה שזה יפעל.

החומרה זה קופסה עם חיבורים וכבלים z3x Box או UFSx Box

אני אנסה את ה-z3x כי זה ספציפי מיועד ואני יותר סומך על התוכנה בהקשר

המורה למתמטיקה יביא לי ואפרוץ לו את הפלאפון בתמורה, ייתכן שביחד עם פלאפונים רבים אחרים

אני מאמין שהוא ייתן לי לשמור על החומרה, אחרי הכל הצאתי לנסות לפרוץ לו בחינם והלכתי לגלות את המידע הזה

קיימות אופציות נוספות באינטרנט, רובם הגדול זה חלאות של כסף

 

פראטיות! חלאות של כסף בכל פינה

אגב פריצת רשתות זה ממלכת חלאות הכסף, בעיקר לאייפונים (בושה וחרפה)

בכל אופן, אין דבר פשוט יותר מלהיות פיראט

אם לא הצלחתם לחרטט לינקים, לסרט סדרה משחק או כל דבר אחר שעולה כסף והוא תוכנה - סביר להניח שיש לזה טורנט

ייתכן שהטורנט יהיה יותר נדיר (כמו מהיר ועצבני 6 - זה טיפה מסובך להכנס למקומות אקסקלוסיביים אבל לי היה מזל השבוע וגם שם יש דרישות... אפשר עם טיפת השקעה)

באייפונים יש דברים המיועדים לזה וזה קלי קלות

באנדרואיד זה אפילו יותר קל! אבל הקהילה מאוד לא מאוחדת אז לחרטט לינקים מהאינטרנט זה האופציה הכי טובה

על הדרך, יש טורנטים אקסקלוסיביים אפילו לזה...

 

נושא נוסף - דרייבר

הדרייבר הוא התוכנה שמאפשרת ל*תוכנה* להשתמש בחומרה ביעילות המקסימלית

(אני לא מתכוון להסביר את ההבדל בין חומרה לתוכנה.)

אין כזה דבר מערכת הפעלה בלי דרייברים - אם היא קולטת לכם את המקלדת, יש לה דרייבר.

גם המסך, גם העכבר

דרייברים מיוחדים הולכים לחומרה מיוחדת, בסגנון הקופסה שהזכרתי למעלה

בסגנון כרטיס רשת או כרטיס מפצל שנותן לחבר אוזניות ומיקרופון (שקניתי היום)

גם צריך דרייברים לזיהוי USB מכל סוג שיש בעיקרון, כולל פלאפונים

לפלאפון גם יש דרייברים, מאוד מובנים אבל לאנדרואיד אפשר להתקין גם חיצוניים לדוגמת Beats

 

יש אינספור מערכות הפעלה המבססות אחת על השניה וכמובן, אני מתייחס בעיקר ל-3 הכי מוכרות

Linux, Mac, Windows

יש הרבה גירסות שונות ועידכונים שונים ללינוקס

מק הולך דורות אחורה בלבד, היום זה מק 10.9 או משהו - המון עידכונים שנחשבים גדולים.

ווינדוס, ההיסטוריה מוכרת - כל מערכת הפעלה שנייה מסריחה (ויסטה ו-8 - לא ממליץ. מישהו שמע בכלל על 2000 שהיה לפני XP ואחרי 98?)

סטטיסטיקות יש בויקיפדיה

 

פריצות לקונסולות!

PS2 - אקסטרה חומרה מסדרת לכם פיראטיות

ניתן גם לגנוב קודים של חומרה פנימית להרצת משחקי פלייסטיישן על המחשב (יום אחד שיהיה חשוב לי מאיזשהי סיבה...)

PS3 - אפשר, יש תמיכה, בעיקר בעיקר Linux

פיראטיות השיגו אז בקלות וכל מיני

אין לי את המכשיר אז אני לא בקיע

Wii - אקסטרה חומרה שוב מסדרת הכל

אם לא, אפשר להתקין Homebrew

מאוד שביר לא בהכרח מאובטח כקונסולה - אבל נפרץ

Xbox 360 אני לא יודע (יכול להיות? חרא קונסולה)

 

פריצות לסוני אריקסון

תוכנות מאוד פשוטות להדחף לתוך קבצי המערכת הפנימיים ביותר ולהתקין דרייברים

בקרוב אצלי בבית(; אני עוד אצליח להפעיל את המצלמה הקדמית שמעתם.

מפחד עדיין טיפה על הפלאפון החדש אז אשתמש בשפן הניסיונות למטרה הזו.

מתכנן לתכנת - מערכת הפעלה או לשתף את ה-Wi-Fi

מצלמה קדמית בתכנות גם אופציה

 

יאללה אני הולך לישון, מחר בגרות במתמטיקה.

אמשיך מחר כנראה, או לפחות אוסיף שיר...

 

*כעבור יום*

ניסיון כולל עם מערכות הפעלה

יש לי הכרות אישית עם כל אחת מ-3 המערכות הפעלה הכי מוכרות, עם גירסות ישנות וחדשות, אני יודע מה היכולות והמגבלויות שלהן פחות או יותר

לא זכור לי עוד דברים קריטיים

USB

פעם שרפתי לוח M ולמדתי למה זה חשוב לעשות הוצאה בטוחה(:

 

איך העזתי לשכוח?

הכנתי USB שאפשר להתקין ממנו Ubuntu

ועשיתי את זה על 3 מחשבים לפחות בבית הספרXD

גם הפעלתי את זה על מחשבים אקראיים On occasion

זה היה אושר.

עכשיו אני חוזר לזה, הפעם עם מערכת הפעלה רצינית והפעם עם סיבה אמיתית, להריץ את זה לעצמי

יעזור לי מלא עם פריצת Wi-Fi

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 10/7/2013 21:41   בקטגוריות האקינג, ארוך, סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, על עצמי, תוכניות, עמוס, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)