לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

62 נגד 100


סוף סוף אחרי הבגרות! מועד ב' שהיה מועד א' למעשה

איזה אושר

תרשו לי לספר לכם מה שניסיתי להמנע מלדבר עליו ועדיין לא כזה שופך בחוץ לכולם

 

אני אקבל 100% מהנקודות על הפרק הראשון, הצלחתי גם את התנועה וגם את ההסתברות מושלם בלי טעויות (בדקתי תשובות)

זה שליש מבחן

 

גיאומטריה

ייתכן שהייתה לי טעות בסעיף אחד או שניים, אני לא זוכר בדיוק אבל - ייתכן גם שאקבל את מלוא הנקודות על הפרק הזה

שאלת הוכחה שהצלחתי - רק רשמתי משולש זהב איפה שזה לא בדיוק זה. (אבל המשפט בכל זאת היה נכון!)

זה שני שליש מבחן, 66 נקודות בכיס הקטן אם לא אז כמעט

 

נשאר רק חדו"א

גם זה יצא לי מושלם לכל היותר

בשאלה 8 בדוק הכל נכון

81 - Not quite there yet

ובשאלה 7 - פונקציה טריגונומטרית שפתרתי פעם ראשונה בחיי

גם מרגיש שהכל נכון(: או הרוב

100

 

או לפחות 90

ומה זה אומר?

ציון ההגשה שלי 62

הציון שלי במבחן צריך להיות מעל 82 בשביל שלא יתחשבו במגן (או שאני לא בטוח איך זה?)

יהיה איזה רווח (נקי) של 20 נקודות

אולי אפילו 30 נקודות או 38 נקודות(;

החיוך שהיה לי כשיצאתי מהמבחן, זה סוף שנה!

מבחינתי הצלחתי את המטרה לציון גבוהה במתמטיקה 806, באיזשהו מקום קצת להפתעתי

ופונקציה טריגונומטרית - למדתי כמה שעות לפני המבחן.

המורה עשה איתי חזרה מאוד מעמיקה על החומר שהיה במגן, טעויות שעשיתי ויכולתי לבטל בקלות

דברים שהיה חשוב שאדע במדויק

ואכן למדתי

כל זה על אותו היום של הבגרות

 

בבגרות עצמה? התחלתי בהסתברות, קל סיימתי יחסית מהר, לא בטוח אם פחות מחצי שעה או בדיוק

קראתי שאלות ראיתי מה אני הכי מעדיף להתחיל או יהיה קל

ניגשתי לגיאומטריה

לקח לי 40 דקות או משהו וטיפה נעצרתי שם, אבל זה עבר וסיימתי

אחרי זה ניגשתי לפונקציה הטריגונומטרית במפתיע

גזרתי לפי מה שאני חושב נכון

שירטטתי בטוח נכון

ועניתי על השאלות גם - נכון(: (אחרי השוואה לתשובות)

למרות שאני לא זוכר בדיוק מה היה המספר שם אני זוכר שיצא לי כזה במחשבון...

 

זה היה החצי הראשון של המבחן, עמדתי בזמנים טוב

אחרי זה אני לא זוכר אם עשיתי קודם את שאלה 8 או את התנועה (שאלה 1)

סליחה! זה היה בעיית הספק

בכל אופן, עשיתי אותה נכון וסיימתי אפילו טיפה מהר, התשובה היא 3 (צדקתי על בטוח + בדוק)

עשיתי את הפונקציה, עם האינטגרל המסוים הנתון זה היה משעשע טיפה

הצלחתי לגלות את ערך הפרמטר וצדקתי בדוק

למעשה כל השאלה הזאת עשיתי מושלם בלי טעויות

ולבסוף עשיתי את הגיאומטריה האחרון

כשהייתי בתרגיל הזה נשאר לי איזה שעה למבחן עצמו וחשבתי "יאללה תפתור גיאומטריה אחד אחרון, אתה תרגיל 1 מ-100 יש לך את זה"

גיאומטריה זה עוד הצד החזק שלי, שיהיה ברור. (סיבה: יש לזה מגבלויות, בפרק הראשון והשלישי הם יכולים לתקע לכם מספרים מהשואה וחישובים שמסובך להגיע אליהם בעיקר בעיקר בבעיות קיצון, אבל גיאומטריה יש משפט אחד להכל שאם יודעים אותם כל מה שצריך לעשות זה לסדר. החיסרון הוא שאם מפספסים משפט אחד קריטי אי אפשר לפתור - או שאפשר במזל להוכיח את המשפט בטעות)

אז לא זוכר אם רשמתי ש-BD היה 4 או 3

לפי התשובות זה 4

אני זוכר שבחישוב של זה עשיתי פעמיים את משפט הסינוסים והשוואתי אותם

אז נתקעתי עם איזה 4 סינוסים כל פעם זווית אחרת עם אלפא בתוכה, 2 במונה ו-2 במכנה

כל זה שווה ל-3 - היה שורש שלוש שהצתמצם

ואז "טוב סינוסים, כל זה שווה לצלע לא?" לכן ייתכן שטעיתי, בכל אופן לא יכולתי לחשב את אלפא...

אבל התשובה הייתה מאוד הגיונית, אני מקווה שזה היה 4 ולא טעיתי... מוזר שאני לא זוכר בדיוק

את הסעיף הראשון עשיתי נכון בטוח

את האחרון הוא כבר תלוי ב-BD אז אי אפשר לדעת

אבל מה שראיתי בתשובות היה דומה יחסית למה שאני זוכר שרשמתי

0 נקודה משהו משהו משהו משהו

היה שם חילוק ב-9 והמשפט שרשמתי שם בטוח היה נכון

 

בקיצור, אם לא 100 אז 90 ומשהו, מקווה שהרבה.

אופטימי הא?

מעל 82 ובעיקר מעל 85 אני אהיה מבסוט ומבחינתי הוכחתי את עצמי(:

אחרי בדיקה:

הם כנראה יחשיבו 30% מהמגן בלבד

שזה מוריד את הסופי, אבל הרבה פחות משמעותי מ-50%

נראה.

(העיקר שהסופי מעל 75 - דוגרי! לכן אני מקווה מהציון מבחן להיות כמה שיותר גבוהה כשהם כבר מחשבים את רובו)

82 או 85 זה לא יספיק בקושי, אני מאמין שיהיה לי יותר מזה(:

 

התחלתי להתקין BackTrack על USB שממנו אעשה את כל הפריצות שלי לרשתות אלחוטיות

נראה איך זה יפעל

היום ב-21:00 המסיבה של האולר

קניתי לו מתנה אדירה

וגם קניתי אולר לעצמי (ברשימה של "רוצה ועולה כסף" יש תמונה)

ביעילות מערכת הפעלה מתוך USB הופך לי USB של 8 ג'יגה לאחד של 2 ג'יגה

אבל מערכת ההפעלה שווה את זה, להתחשב בדברים שבד"כ לא מנצלים את הזיכרון שיש לו מלבד להעברות גדולות

של אולי איזה סרט שאם הוא שוקל יותר מ-4 ג'יגה גם ככה קשה להכניס בפורמט של FAT32

ובנוסף על כך יש לי USB אקסטרה של 8 אז אני לא מפסיד דבר.

 

לבקר אתמול בסנטר היה שווה, מקווה שאוכל לחזור לשם שוב החופש ובהקדם - יש שם עוד דברים שאני רוצה לקנות

אני מקווה שאמא שלי תעריך את הציון שלי במתמטיקה כל כך לקנות לי את רובם

הכי יקר זה כנראה רולרבליידס - אייפוד 5 כבר השיגו לי עם 64GB למיטב ידיעתי

מפני שאין ציונים עדיין וגם עניין של "מעבר מדינות", יקח זמן עד שאקבל אותו

אוי, מה אני אעשה לאייפוד הזה.

 

אולי כדאי אתכונן קצת לצאת היום וזה

אתאמן ואתקלח לפני 21:00

טוב, התעוררתי היום נורמלי יחסית

בהתחלה ב-9 ואז לא זוכר מתי (11? אולי מאוחר יותר)

יש לאולר שלי מסור מטורף

אתמול ניסיתי שווארמה צמחונית

למרבה הפלא, לא אמרתי לאמא שלי שזו הייתה צמחונית

חחחחחחחח זיופי בשר זה מספיק קרוב.

לא כזה אהבתי את השווארמה אבל היא הייתה לא רעה בכלל

בכל זאת, פעם הבאה אתפוס שם איזה המבורגר או שניצל ללא ספק (צמחוניים כמובן)

אחלה מקום(:

 

ניקה הצליחה להסיק שאני טבעוני

לבלה אני הודעתי אחר כך באותו היום - על אף שרציתי לספר לה עוד בתחילת השבוע!

נראה שהיא בסדר עם זה

מניקה אני לא מודאג

 

אמא שלי מתכוונת לסדר לי שיעורי נהיגה בזמן הקרוב לחופש כנראה

נראה, 3 שיעורים בשבוע בצהריים

אם צריך 28, אז אחרי 7 או 8 שבועות (שיעורים שיתבטלו?) אוכל לגשת לטסט ולתיאוריה ואז יהיה לי רישיון נהיגה(:

אז כמה חודשים של נהיגה עם אבא במכונית או משהו

וזהו!

להשיג מכונית של עצמי זה כבר סיפור אחר...

לתת לאמא שלי את האתגר הזה תמורת הציון המדהים שיהיה לי במתמטיקה - יש מצב.

 

מה עוד היה לי לרשום?

היה נחמד לראות את מתן לראשונה כששנינו טבעוניים(:

אני עדיין ארשה לעצמי לאכול שטויות אחרות החופש, כמו שטל אמר זה הדרגתי, לא רוצה לחיות בפחד של "אכלתי בשר בטעות זה סוף העולם"

אכלתי בשר כמעט 17 שנה ושרדתי

אומנם, להפסיק ולהנות מחוסר נזלת זוועתית על הבוקר בהחלט נשמע לי שווה!

להתחיל לעשות ספורט, בכלל.

אוכל זה כדי לשרוד, לא כדי להנות

וכה, בשר זה טעים רצח

אבל זה עדיין רצח.

בכל אופן אני טבעוני מסיבות בריאותיות בלבד שהן מספיק חשובות מבחינתי

 

שיהיה לכם יום טוב(:

אני הולך לנסות את ה-USB שהכנתי, זה הולך להיות טיפה יותר מאתגר בגלל המק...

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 12/7/2013 13:18   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)