לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

התפוסה + לא יפה לגנוב


היום אקסטרה! 2 חלומות

נתחיל בחלק הראשון של הכותרת, שזה "שם קוד לחלום" ובעיקר השם החדש של מרי בבלוג

(סיבה: הפעם הזאת שהיא אמרה לי "אני תפוסה" למרות שכל הפעמים לפני הייתה חרמנית עלי, בחייכם-_-)

אז הנה, התפוסה

"

חלום עם התפוסה
היינו בחדר שלי
אני לא זוכר כבר מה היה הקטעים
צפוף
אני רק זוכר איכשהו היא נשענע על המיטה שלי ואני עליה
וזה היה מאוד ״מחרמן״
אני חושב שהיו עוד מרכיבים לחלום
אבל זה מה שאני זוכר
אין לי רגשות אליה, מבטיח
אבל הי - ידידה בסופו של דבר

"

זקפת בוקר מישהו?

 

עכשיו לאירוע של אתמול

יום ההולדת של האולר

הבאתי לו את המתנה האדירה שלו וכו'

היה נחמד

מקס ברנר, נתתי צ'אנסים לאוכל ממש לא בריא. (פעם אחת, שיהיה)

לא היה רע מידי, גם לא כזה טעים

הייתי שם בעיקר עסוק בבלה

וחלק מהזמן היה מיני דליפות של בלה והאולר, מעניין.

מתישהו אחרי זה קיבלתי התקף עצבים וכעס - אני אישית מאשים את האוכל

אבל לא עשיתי כלום, רק רציתי לעשות *משהו*

גם לא שרפתי בימים האחרונים

וזה היה זה

 

לחלום השני!

אני וספורטאי מהפנימייה משתפים פעולה

בגדול אנחנו באיזה טיול במקום מאוד לא מוכר בסגנון חו"ל

טיול עם הרבה אנשים, אף אחד מהם לא זכור לי, שמתי עין על המבוגרים האחראיים

בהתחלה היה שער שעולה למעלה בגודל שאפשר להכניס מכונית שם והוא חסם אותנו

המבוגרים פתחו להגיע ל"איזור הרצוי לצפייה" שם היו 4 מרכיבים זהים שהיו יקרי ערך ומשום מה בארימה אחד על השני (היה צריך לשים אותם במקומם?)

היו גדרות למקום בו ארבעת הדברים היו אמורים להיות בו כנראה

כל זה באיזור הצפייה שהמבוגרים פתחו לנו את הגישה אליו למרות שהשער בהתחלה היה מורם כל כך שהיה אפשר לעבור מתחת ביתר קלות

אותו דבר לגבי הגדרות

אני והספורטאי משום מה רצינו לקחת את ארבעת הדברים הללו ולברוח

אז חשבתי על תוכנית, להתחפש לחלוטין, כל אחד לוקח 2 ומסתלקים לעיני כולם

המחשב התחיל לעשות רעש (זה במציאות כבר) השארתי אותו דלוק...

 

מה עשיתי על המחשב בכלל?

עליתי על רעיון של "להתקין את מערכת ההפעלה ישירות על ה-USB" כמו שמתקינים מערכת הפעלה רגיל

וזה גם היה פועל לולא ה-USB הדפוק היה רק 8GB (צריך 11GB לפחות בשביל Backtrack שלמען האמת זה המון.)

עכשיו אני צורב Backtrack לדיסק (לא משהו שאני אישית אוהב לעשות.) ולאחר מכן אתקין על חלק תמים וחסר עונים בכונן שלי

כה, אעשה שוב את הטעות האיומה ואפצל את הכונן שלי ל-3.

הפעם אעשה אותה נכון

אני מקווה

יש לי איזה 50GB פנוי על המק מאז שתיקנתי את הכונן הגדול שלי ויש לי עוד סרטים לפנות אחרי שאסיים לשתף אותם

ככה שלהקדיש 20GB לפריצות WiFi נשמע לי הוגן

 

זה גם יכול לחסוך דאגות ואני אוכל להרגיש הכי מגניב בעולם שסוף סוף יש לי 3 מערכות הפעלה בדיוק כמו שרציתי בכיתה י' שאני משתמש בהן קבוע נורמלי ולא סתם

וגם נוח! עם מנהל ההפעלה (Boot Manager) החדש ששידרג לי את האיכות חיים, קולט את הכונן של ווינדוס בלי שאלות, תמיד עולה בלי ללחוץ על כלום כשמדליקים את המחשב, זה מושלם. הוא בטוח יעזור לי להדליק את המחשב מתוך הדיסק ולהתקין על החלק השלישי של הכונן, אין - אני מסודר.

 

בקרוב אגש לעבודה

והטעות הבאה... לצרוב מתוך המק. (ידעתי שזה רעיון רע אבל ראיתי עושים את זה באינטרנט למה שזה לא יעבוד לי?!)

טוב, ניגש לווינדוס אם ככה.

מתוך המק לווינדוס - לא יהווה בעיות

משהו שאני כנראה לא אצליח לסדר יהיה להעלות את הלינוקס מתוך המק, התוכנה יותר מידי נעולה ל"אנשים יעשו לעצמם רק כונן אחד מה לא הגזמתם?"

אני אישית חשבתי על לקנות כונן טרה ולהתקין עליו מלא גירסאות ומלא מערכות הפעלה(:

יכול להיות ממש מגניב להעלות את המחשב ולקלוט "איזה מערכת הפעלה אתה רוצה?" עם איזה 5 סוגים שונים של ווינדוס, 5 סוגים של שונים של מק ו-20 סוגים שונים של לינוקס

 

אני אבדוק עכשיו אם הצריבה באמת נכשלה או שהמק היחידי שנכשל ב"לאשר שהצריבה הצליחה"

פשוט מביך, איך הוא מעז בכלל...

אחרי שאבדוק בווינדוס שזה פעל (הקבצים על הדיסק - עכשיו נראה אם זה עולה)

נעלה את המקינטוש מהדיסק אחרי שאכין את החלק השלישי בכונן ונתחיל בהתקנה

החלק השלישי אני אחליט כמה ג'יגה אתן לו, בהתחלה לא רציתי יותר מ-8 אבל כנראה אין לי ברירות...

נראה כאילו זה עולה!

יאללה, אני ניגש לעבודה שדיברתי אליה הרגע(:

 

בקרוב אתחיל לעשות רישיון נהיגה!!

 

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 13/7/2013 12:50   בקטגוריות תיעוד חלום, אופטימי, סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, האקינג  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)