לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

Take a look at yourself


Recent Events

יצאתי אתמול בלילה מאוחר מהבית לראות כוכבים עם אנשים מהעיר

כפי שצויין אלפי פעמים בבלוג, אני שונא את העיר הזאת בדם ואת האנשים בה, לא פחות

מה שמביא אותי לסדרת עידכונים מדהימה כולל "למדתי משהו על עצמי"

אני הטיפוס שיתן לבחורה לשגע אותו (למה...)

וגם לכיוון ה"מה קרה לחתונות?" + One and only (בחורה אחת)

 

ניקה והפיזיקאי מתקדמים לעבר השקיעה (כה ממש) and I could careless

אבל הי, היא תזכה לראות אותי מחובר בפייסבוק ולעיתים לשיחה כשאתחשק לי (או לה רק שזה לא קורה)

That's that

אה ואני כנראה אזכה לקצת אקסטרה מה שרציתי מפעם מניקה (it's worthless now but there's no reason not too)

 

אז ביציאה מהעיר

היו שם מספר בנות, 2 מהיסודי 2 לא מכיר

מספר בנים, 2 חברים טובים, 1 מהיסודי ו-2 לא מכיר

הזה מהיסודי הוא שכן שהיה חבר ואויב קרוב יחסית, הוא הלך בעקבות רודריגז ועכשיו מדווח שרודריגז ניהיה סנוב

אני מתגעגע לרודריגז. אני סומך עליו שהוא אדם הגון כמו שהיה ואדיר וזה אבל הוא הצליח לברוח מהעיר ואני לא עדכני במה הולך...

הזה מהיסודי ללא כל ספק התבגר, שופע חיסרונות אבל לא זוועה כמו שהיה אז, יש עם מי לדבר

בדיחות קיצוניות בשפה מלוכלכת שעדיין הורגות אותי מצחוק, אפשר להגיד שהוא לא השתנה אפילו

הוא מקבל טבעוניים אבל שומר את הבשריות שלו לעצמו כמובן, מתקיף טבעוניים כשהם מתקיפים אותי

מסתבר הוא ראה אותי בסנטר אפילו (הייתי מזהה אותו דווקא... אולי בקושי)

 

שאר האנשים שם לא מרשימים במיוחד, אחד החברים אירגן את הפגישה (אחרת לא הייתי מוזמן או מגיע בטח) השני היה מבואס רצח מהמחסור באש אבל בסוף נהנה מהכוכבים (אני שמח שהוא נהנה...)

אחת מהבנות מהיסודי בהחלט גדלה להיות טובה יחסית, אני שמח מארגן הפגישה מתקדם איתה בערך (אני מאוד מקווה בשבילו)

היא הייתה היחידה בכיתת האנגלית שידעה את ההבדל בין Ship לבין Boat אחרי שהמורה אמרה לי שאני טועה ובדקתי 8 פעמים וצדקתי ורק היא העזה להראות למורה שצדקתי ובסוף המורה אפילו לא הקשיבה...

זיכרון ישן כל כך מהיסודי חחחחחחחחח נשמע כמו מה שהולך עם טבעונות היום.

 

אצל הרופאה! היום הוכחתי את עצמי בבדיקות בעלייה של קילו וחצי כטבעוני שאוכל בריא ומאתמן

המזלזלת אמרה "צריך פסיכיאטר" אבל אחרי העלייה לקחה את המילה שלה בחזרה (כה כדאי לך.)

אם היא תראה ירידה היא תגיד את זה שוב

כזה לא יודע מה, אני לא מזניח את עצמי והטבעונות לא תיהיה קשורה להזנחה עצמית Regardless

אני לא מתכנן לרדת במשקל גם ככה

יום אחד אשלם על ביטוח הבריאות שלי בעצמי ואמצא קופת חולים שמכבדת טבעוניים

"אתה לא הכרזת אז מה אתה?" "טבעוני!!"

הבת שלה צמחונית מסתבר ועוד הרבה שהיא מכירה

לוקחים תוספים על ימין ועל שמאל

כמה מילים על צמחוניים:

חלב זה רעל (ואם לא רעל אז לפחות לא אוכל של בני אדם.) ו*עדיף* בשר

בשר זה אשפה ו*עדיף* מטוגן

מטוגן זה לא בריא.

תאכלו ירקות, אגוזים (הרופאה אמרה שזה מצוין עכשיו לא תקחו את המילה שלה?), תפוחי אדמה הם חברים שלהם

פירות אוהבים אתכם בחזרה

טחינה כל יום (הרופאה אמרה) יש!

הרופאה הוסיפה לנו גם טופו (טוויסט בעלילה?) ואולי עוד כמה דברים לא זכור לי

המרק המועשר בברזל שלה היה זוועתי (לצערי לא ניתן לאכילה אבל הי, טבעוני.)

אולי אם אנסה אותו עוד כמה פעמים אצליח לאכול

אני לא זוכר מי הציע 4 פיתות ביום (אמא שלי?) טימטום

נתחיל עם זה שאני לא אמור לאכול פיתה עם הסלטים כשיש משהו בצד שהוא לא ההמבורגר הטבעוני

אז להכפיל את הכמות? קלוריות? חלבונים?

זה מה שהרופאה שאלה

"אין ספירה" הייתי צריך להוסיף "אני אוכל בריא אני לא צריך את החרא שלכם"

"כמה עצוב להיות פה, בתי חולים זה לאוכלי בשר, כמו בגדים במידות XXL שלא גנטי"

סובלים מהשמנת יתר? הפיתרון שלא ידרוש ממכם כל מאמץ! טבעונות.

אגב להתאמן, רק יעזור (כי בכל זאת, השמנת יתר - תתאמצו קצת אם באמת איכפת לכם)

 

השיר הזה מזכיר לי את לקסי חזק מידי

אני אוהב את הלהקה

אלבום חדש ל-Blessthefall!

בקרוב 2 פוסטים על אלבומים כי פשוט להקות שמגיע להן יותר.

יהיה שלישי בספטמבר ללהקה של השיר הזה:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 13/8/2013 00:06   בקטגוריות ארוך, חלק מהיום, חלק משמעותי מהחיים, תוכניות, סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)