לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

Blessthefall - Hollow Bodies


המטרה לשמור על חברים זוכה לקו חוצה, אני מניח שבזכות ניקה

עכשיו לאלבום החדש!

 

נתחיל בזה - הלהקה חוזרת לעצמה(; אחד האלבומים הטובים שלי אני כברי יודע את זה!

הוא יוצא עוד שבוע אבל כבר הודלף אלי מרוב שהוא טוב, מושלם.

נצטט את המשפט שפשוט צורח "האלבום מושלם": "Staying true to Witness"

למי שלא מתבייש, Witness זה האלבום השני של הלהקה, אחד האלבומים הכי טובים ששמעתי בחיי.

כל שיר, בלי יוצאי דופן, אדיר.

 

נתחיל בסינגלים, השיר השני באלבום

"You wear a crown but you're no king"

אני לא יכול לתאר כמה שהשיר הזה אדיר

צרחות, המטאל פשוט ברמה אחרת של "מושלם", אפשר להתחרפן מרוב שהשיר הזה אדיר וקצבי

החלק הכי טוב? בהשוואה ל-To hell & back, כל השיר טוב, במלואו

פחות מרגישים חלקים של "נחמד אבל שיעבור", ויש את אותה הרגשה של "ההתחלה פשוט טובה מידי למציאות."

אפשר לחרוש את השיר הזה בלי הפסקה, בדיוק כמו To hell & back

כל הכבוד. המילים בכלל *אין לי מילים על המילים

יותר מידי טוב

בלי לזלזל ב-To hell & back, החרישה עליו היא כהוגן. אולי חרשתי עליו יותר מידי

אני גאה בלהקה כבר מהסינגל הראשון של האלבום הזה, ממש.

 

הסינגל השני באלבום, Deja vu - שם מאוד נפוץ לשירים לאחרונה מה הולך?

השיר הרביעי באלבום

אני אשווה אותו למקביל של Skinwalkers מהאלבום Witness

חייבים לאהוב את מה שהם עושים עם הגיטרה, זה פשוט הכבד של המטאל כבד פי 3905781345749058725 טון

אדיר מידי למציאות, שוב, הלהקה מפציצה את האוזניים באהבה

 

עכשיו ניגש לסדר של השירים

השיר הראשון, Exodus, ארוך יחסית, ההתחלה מאוד מתאימה ל"התחלה של אלבום"

ההמשך? מטאל אדיר, ממש טוב. גם יפה

כמו אקסודוס בספרות, זה מייצג את כל האלבום באדירות

גם המילים טובות, אלו שמצליחים להבין לפחות חחחחחחח לזה קוראים צרחות!!

הייתי אומר, שילוב של 2.0 ושל What's Left of me מהאלבום Witness, שאלו שני שירים שהולכים ישר אחד אחרי השני (הסוף מסונכרן עם ההתחלה של הבא) אז לשים אותם בשיר אחד זה מתאים. מצד שלי לחלק של 2.0 אין מילים הפעם (הסיבה שלא הופרד לשיר בטח)

שימו לב שזה שיר אחר חחחחחחחח גאה בלהקה.

 

השיר השלישי, Hollow Bodies, על שם האלבום

אפשר לצפות "השיר הכי טוב של האלבום"

אז כן יש לו את מה שזה דורש להיות שיר ממש טוב. הצרחות משתלבות עם הגיטרה היטב

השירים באלבום כל כך טובים שקשה להגיד שיש "הכי טוב"

זה מרגיש כמו התקדמות מכיוון הלהקה, לזה אני לא חושב שיש מקביל ב-Witness

אם כן, אז God Wears Gucci

הכבדות שם קיצונית ומתאימה לי בול

פסיכי, מטורף, מוסיקה שאפשר ללכת בה מכות (חיפשתי כאלה)

 

השיר החמישי

Buried in These Walls

מה יש לאחרונה עם להקות וקירות? מזכיר לי נמלטים "These Walls" ועוד כמה סרטים וסדרות

להגיד These walls באנגלית זה פשוט מגניב מידי כדי לדלג על זה

אבל השיר הזה הוא ללא ספק הרגוע ביותר בכל האלבום

למעשה אין פה טיפה אחת שיגעון או מטאל

אני אתן להם קרדיט על המיקום של השיר, באמצע האלבום - אחרי 20 דקות של מטאל מטורף צריכים איזה רגע לעצמכם והשיר הזה מושלם לזה

הייתי משווה ל-We'll Sleep When We're Dead אבל זה יותר רגוע אפילו מזה ויש שיר אחר עם אותה השוואה

אז אני אתן ללהקה קרדיט על חידוש מאוד שונה מהמקור שלהם וגם על זה שהוא טוב בשביל המטרה שלו

אבל הוא עדיין שונה מלהקה, השיר הזה זה לא שיר של "לשמוע בנפרד"

We'll Sleep When We're Dead זה כן שיר כזה

 

השיר השישי

See you on the outside

עכשיו לזה אני קורא "תקווה", לפחות בהתחלה חחחחחח

זה השיר שאני אשווה ל-We'll Sleep When We're Dead

יש בוא את האהבה הקלאסית של הלהקה, מספיק מטאל בשביל להיות שיר שלהם ומילים טובות.

 

השיר השביעי, Youngbloods

בשיתוף עם Jesse Barnett

אני לא יודע לגבי השיתוף, אבל אני כן יודע ש-Hey Baby, Here's the song you wanted

בעיות עם בנות? כה, מטאל שונה מהשאר? כה

הפעם הגירסה הכבדה והכועסת בהשוואה למה שהיה ב-Witness

שיר ממש אדיר, אם אתם אי פעם כועסים על בחורה ברמה מאוד קיצונית, זה השיר בשבילכם

 

השיר השמיני, Standing on the ashes

Five Ninety אולי?

ההמשך שלו בערך חחחחחחח

אנשים שמחפשים לשנות את החיים ואוהבים את המטאל שלהם כבד, זה עבורכם(:

גם בצרחות הם לא מניחים לנו, נותנים את הנשמה!

 

השיר התשיעי

Carry On

בשיתוף של Jake Luhrs

הם לא נטשו את האלבום Awakning, גם לו היו חלקים טובים למרות הרוגע שהיה לו

הם למדו לנגן מהר מספיק והשיר הזה כאן לאנשים שאהבו את האלבום ההוא יותר

השיר נחמד, השם שלו מתאים לו מאוד. הם רוצים לעזור לאנושות, החלק שלה שאוהב מטאל כבד באמת!

 

השיר העשירי והלפני האחרון (לא מספיק שירים!!)

The sound of starting over

את זה אפשר להשוות לגמרי ל-We'll sleep when we're dead

אולי ההמשך של Stay Still, אבל Stay Still זה שיר טוב מידי ב-Witness...

שיר שווה, אין שיר אחד באלבום הזה שהיה עדיף בלעדיו

אדיר. גם זה בערך Awakning, שילוב לא רע בכלל

 

השיר האחת עשרה והאחרון!

7 דקות - 2 שירים?

מילים חדשות ולא אופייניות - עכשיו אני נותן לשיר הזדמנות

בשיתוף Lights

אני מניח שהם רוצים לשתוף שוב את כל המטאל הכבד עם שיר רגוע, כמו Stay Still

למדו משהו מ-Pop? מה הולך כאן?

טוב, אני אתן לשיר הזה את ה-Awakning הנוסף באלבום

בחורה שרה!

עכשיו הכל מובן.

ואני כבר חשבתי מה המילה Love עושה בשיר של Blessthefall?

Interasting change of pace

מעניין אם כל חברי הלהקה מסכימים לשיר חחחחחח

 

זה מסכם את האלבום, אדיר ומושלם(:

השיר הזה כל כך טוב...

 

לשיר הזה מגיע מילים ליידו:

 

You have to find me, sleeping

Just hear me out 

I can't remember 

All of my feelings

I've been dreaming

It's been controlling me for too long now 

Don't tear me down! 

 

Is this a dream? 

Where do I go? 

Is this a dream? 

Or my subconscious 

 

It's too late 

It's too late 

They won't let me go 

They're sinking around and around you. 

As your heart starts to weaken 

your body the reason. 

So how can you save them tonight? 

As your heart starts to weaken 

Your body the reason 

This is not enough 

I fell asleep inside your arms 

I fell asleep inside 

 

I need to find myself (find myself) 

Just let me help myself 

find yourself 

find yourself 

Before it comes to an end! 

 

Show me your face! 

It's almost over now 

Don't fade away! 

We're not the same 

 

It's too late 

It's too late 

They wont let me go 

We're sinking around and around you 

As your heart starts to weaken 

Your body the reason 

So how can you save them tonight? 

As your heart starts to weaken 

Your body the reason 

This is not enough 

I feel asleep inside your arms 

I feel asleep inside your arms 

 

I feel it sinking in 

I feel it slipping away 

I feel it sinking in 

I feel it slipping away (Away) 

I feel it sinking in 

I feel it slipping away (Away) 

I feel it sinking in 

I feel it slipping away (Away) 

I feel it sinking in 

I feel it slipping away (Away) 

I feel it sinking in 

I feel it slipping away 

(So how can you save them tonight?) 

I feel it sinking in

I feel it slipping away

(This is not enough!)

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 13/8/2013 17:18   בקטגוריות מוסיקה, עידכון, על עצמי, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)