לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

שינה זה לחלשים


כמובן שלא

אבל היייייייי! אם אתם ישנים יותר מ-10 שעות, כדי לכם לחשוב טוב למה זה

הינט: אתם לעולם לא תנחשו שזה הבשר או הקפה (או החלב?)

 

בכל אופן זה לא נושא הפוסט הזה

שוב היה לי חלום שבו אני הולך לישון - ומתעורר במציאות

הפעם זה היה בספא הקטנה בסלון, ממש מוזר

הרגשתי קרבה משפחתית או חברתית, לא יודע

 

התועררתי אבל לפני שהיה איכפת לי לקום באמת התחלתי את התהליך של Lucid Dreaming

ולפני שהספקתי להרדם שוב השעון המעורר צילצל

 

חוץ מזה - היה לי חלום מוזר לפני כל הסיפור הזה

זה אווירה בית ספרית אבל הפסקה, מצד שני הרגשה של "לימודים בכל רגע"

ומתן היה שם

אבל פעמיים

למעשה כל כך פעמיים זה היה יותר מידי ברור שזה חלום...

זה לא היה סתם פעמיים

זה היה כאילו אחד מהם זה לא הוא

כשמתן האמיתי שאל אותי מה כל כך דומה ביניהם שהם אותו דבר בדיוק לא ידעתי מה לענות לו

חשבתי על הדבר הכי יצירתי שקשה להטיל בו ספק, "ההתנהגות הכללית"

שקט וכל זה

אני לא זוכר במיוחד איך הכפיל היה, אני זוכר שמתן האמיתי היה כמו התמונה שלו בפייסבוק

הכפיל היה עם חולצה ירוקה ופנים מעט שונות, גדולות יותר (לא יותר מידי)

 

לא זוכר שדיברתי עם הכפיל או משהו מיוחד, יש מצב

אני גם זוכר חצי שלם לחלום שהיה יותר בייתי כזה

ואז כמובן הספא הקטנה בסלון הייתה המיטה שלי משום מה.

 

אם כבר שינה זה הנושא, לאחרונה אני ער הרבה יותר מידי.

עד השעה 6 בבוקר בימים האחרונים...

אם זה לא מספיק, מחר יום ההולדת שלי

אני מקווה אולי ללכת לישון נורמלי סוף סוף

וגם ללכת למטווח כנראה מתי שההורים יחזרו מהעבודה

ולאכול נורמלי וטבעוני כמו כל יום

וללכת לאימון טוב עם ספירת מרחק בריצה (כה זה שווה.)

 

אני אנטוש את הבית יום אחד.

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 18/8/2013 12:58   בקטגוריות תיעוד חלום, תוכניות, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)