לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

אין כמו בבית


הזמן לשחרר הגיע

זה הסוף של כל הסבל הנורא שהיה לי בבית

להרגע

לקחתי מהבית מה שהצלחתי לאסוף לתיק + המזוודה שהכנתי עם אמא

 

דוגרי חזרתי הביתה, לפנימייה (חה?)

הבדיחה הכואבת והעקומה שמלאה באמת

הבית הקודם הוא של ההורים שלי

יש לי שם חדר שמפוצץ באשפה וגם אלף שבע מאות ש"ח

האלף שהופיע פתאום הגיע מסבתא ליום ההולדת - משפחה אמיתית.

עם בעיות השמיעה שלה, היא רק דואגת לבריאות של הילדים והנכדים

וכמובן רוסית בלבד

סבתא מצד אמא

 

אני בחדר 5, אנשים שאין לי איתם כאן פחות או יותר כמעט שום קשר עכשיו השותפים שלי לחדר

טוב 2 אנשים כאן אני מכיר פחות או יותר ומכבד המון כחכמים באיזשהו תחום (אחד מהם עם אינטליגנציה רצינית והשני עם חברה רצינית מהפנימייה)

האחרון ערבי וגם מגניב בדרך שלו, אני מניח - הוא היה מעשן מהחלון שנה שעברה עם הכושי שעישן מהחלון שהיה איתי בחדר

יהיה סבבה

לזה עם החברה יש מקרר - אז דוגרי המקרר של החדר (למה עוד אחד לא יכנס ולא צריך סתם 2 מקררים, אולי יכנס אחרי שיקחו את הטלויזיה שלא שלנו)

אני עוד לא בטוח אם אתאמן היום, אצטרך לחכות שיחשיך ואצטרך לארגן אוכל לאחרי

אנחנו הולכים לחדר אוכל ב-18:00 כי תורנות

 

אני מניח שזה החדר שהכי פחות חשבתי להיות בו (2 אחרים עם שותפים ועוד 2 אחרים עם אנשים שלא מעשנים) אבל הכל הולך

בדקתי מה האופציה ללכת לחדר הכי טוב עם יהלום, הם סגרו שהם יהיו שלושה אז לא מתכנן להרוס להם

בכל זאת אבוא אליהם הרבה ונראה סרטים בלילות אז הכל מגניב

לאט לאט יותר ויותר אנשים מגלים שאני טבעוני (אני אומר בהזדמנות הנכונה)

למיטה שלי אין פחות או יותר שום דבר, מקום מתחת או מעל לשים שטויות

אבל הכיסא שלי משנה שעברה איתי וזה יספיק, כל החשמל יהיה משמאלי

אני הארון השני מהדלת - הוא טיפה חרטה מבחינת שטח אבל דוגרי לא כזה איכפת לי

אני בכיף אשים שטויות אחד על השני לא חסר מקום (אין לי כזה הרבה דברים גם ככה)

כל המזוודה תמיד למטה, כל השטויות של השירותים תמיד באמצע ליד האוכל ולמעלה נשים דברים שאני רוצה פחות בזווית העין כמו אוכל שאחרים יבקשו או דברים יקרי ערך

 

מחר בצפר

חחחחחחחחח כה כה

בצפר מאוד

 

אני אתפוס לי עוד תפוח, רעב ורק עוד רבע שעה חדר אוכל...

אני זז לחדר אוכל, (עברה רבע שעה)

נחמד להתקרר קצת, - אני אראה אם אצליח לארגן אוכל מספיק נורמלי לאחרי האימון

לפי מה שראיתי חסר מיקרוגל במועדון... (רק סלט לארוחת ערב/לילה?)

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 26/8/2013 17:19   בקטגוריות עידכון, על עצמי, בית ספר, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)