לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

כשאני צורח - 34


בלי השרשרת שלי שמחזיקה את כל הכאב בזמן אמת, אני מנצל שיטות פחות יעילות בסגנון צרחה בתוך הראש לשכוח

אם זה כאב ואם זה רצון לעשות נזק

הכל כרגיל

 

הצרחה האחרונה שהייתי צריך לעשות הייתה בחדר אוכל בתורנות בלי השרשרת כשחשבתי על זה שראיתי את לקסי בהכנות שלהם לפולין

אני לא יוצא

שלום כיתה א' *י"ב

אני זוכר ששמעתי י"ב כשהייתי בכיתה א' וחשבתי לעצמי

בחיים לא הייתי מתקרב אפילו לחשוב שככה זה יראה

וטוב שכך, התוכניות שהיו לי אז היו רק לחסוך כסף לבית משל עצמי (כבר מהגיל הזה מה שאמא שלי מספרת שאמרתי)

כל הכבוד לי. כנראה לדרך לשם יש משמעות ואני מתכנן לסחוט כל רגע של אושר במלואו ולא לפספס את השנה האחרונה בתיכון

 

אה, בחדר החדש שלי, חדר 5 איפה שהייתי רשום (חדר 3 תיכננו להשאר כמו שהם ואני מכבד)

כה, החדר הזה אדיר לחלוטין

מתח במקלחת, יש איפה לשים את המגבות, מקרר ופינת סטלה.

טיפה חסר במקום (4 בחדר פיצי)

וחורים במקלחת מחייבים בשביל שהמים ילכו טוב (משהו מטופש)

וגם לא תפסתי היום מים חמים. (להתקלח עם מים קרים זה זוועה)

התאמנתי היום - חוץ מזה שחצי מהאימון היה שיעור ספורט, וזה היה חצי של החצי שזה טיפה הפסד באימון אבל גם לא יכולתי לתפוס אוכל אחרי האימון...

אנימות להשלים ולהוסיף לרשימה שם וכולי

 

העתקתי והגשתי את העבודה באזרחות, מקווה ל-80 (עזבו אותי שטויות עכשיו)

כל ציוני הבגרויות!!

מחשבים - 87 סופי

המורה למחשבים אמרה שזה טוב אז אני אשמח עם זה (דוגרי ציפיתי ליותר)

מתמטיקה - 70 סופי

שווה משהו? 74 מבחן - כה ממש הצלחתי בזה - הגשה 65 אז כל הציון ירד לאשפה

אבל המורה השנה הוא בוריס וזה מצוין

ספרות - עליה מצחיקה, 77 סופי (הוגשתי על 75 והוצאתי 78, מי היה מאמין.)

היסטוריה גם עליה! הגישה על 64 והוצאתי 68, סופי 66

הבעה הוצאתי אשפה של 60 והוגשתי על 75, פה הפירגון השתלם לי עם 68 סופי

אנגלית כבר היה מזמן עם 92 ב-E ו-100 בע"פ (סופיים)

 

המערכת השנה באסלה

3 שעות ראשונות יום ראשון וסיימתי

שעתיים אנגלית - שלוש שעות חופשיות - חינוך יום שני וסיימתי

שעתיים תנ"ך שעתיים חופשיות שעתיים אזרחות שעה חנ"ג יום שלישי וסיימתי

יום רביעי הכי עמוס עם כל המקצועות, שעה אנגלית שעתיים אזרחות שעה חופשית שעתיים מת' חופשי אוכל שעה תנ"ך שעה חנ"ג

יום חמישי שזה מחר עבורי שעתיים מת' שעתיים חופשיות שעה תנ"ך

היה שיעורים במת'...

 

אני רשמית הכרזתי על נוכחתי וזה שאני ממשיך עם רובוטיקה השנה היום

שמח שהם לא הטילו ספק - שעה אחרונה (19:00-20:00) נטשתי אותם לסיבות פנימייה (שיחת קבוצה)

האמת שחצי שעה לפני כי אוכל (גם הם אכלו)

וכה היה שווה

עברנו למתחת לאולם ספורט שזה משמעותי עבורי ועבור בלה וניקה, הודעתי לבלה ושתייהן עכשיו מחוייבות להצטרף

ניקה גם תשמח לשמוע

השנה אני אבקש לעשות משהו משמעותי שאני אעזור בו

מבחינתי להתכונן לסקאוטינג יהיה טוב אפילו, אני חושב שאהיה יעיל שם

נדבר עם המורה שנוטה להתעלם ולהיות זבל... אני מבין למה מכבדים אותו אבל אני לא מטיל ספק באדם אחד שאמר לי שהוא שונא אותו

שאלתי אותו למה והוא הסביר, הבנתי שהוא צדק.

 

בנוסף יש מחסור במערכת של שעות מחשבים ואנחנו נידחף לכיתות אחרות וזה טימטום שזה ככה אני הולך לטבוע מישהו

אני שלחתי אסאמאס (עכשיו!!!) ליועצת לקבוע פגישה בנושא, אני רוצה להפוך את הבצפר הזה שיתנו לי את השעות שמגיע לי לעשות את הפרוייקט כמו בן אדם.

נסגור כבר מה יהיה

חברים בפנימייה בחדר 3 כמובן לא חסרים אחרי הלימודים

סרטים ומשחקים, אני עוזר להם בשיעורי בית (כי לי אף פעם אין חוץ ממת' הזה עכשיו...)

בוריס זיהה את שם המשפחה ושאל על אחותי

אז נראה כאילו יהיה לי פרוטקציות ממש טובות לגבי הציון הגשה

להתחשב בזה שיש פחות שאלות במבחן הזה למרות רמת הקושי שקופצת, אני חושב שאפשר להסתדר

אני מקווה לקבל ציון מספיק שווה שהסופי של מת' ביחד יהיה מעל 75 (?)

אני לא חושב שאגש למועד חורף של מת' הזה

אבא שלי אמר "טוב" על 70 בסופי, אז מה אני אתלונן...

 

העיקר לסיים את תעודת הבגרות

ביום הראשון ללימודים היה לנו שעות חופשיות לפני שהיינו צריכים לחזור אחרי הטקס אז ניצלתי את ההזדמנות לעבור בחדר ולנשנש ירקות

ולמרבה מזלי הרב מצאתי מישהי עם אמא שלה מסתובבות והן שאלו אותי לגבי הפנימייה ובית הספר

אין ספק שנתתי להם את ההמלצה הכי טובה שיכולתי מכל הלב

והעיניים של הילדה נתפסו לי בזיכרון, "אני מהטיפוס שייתן לבחורה לשגע אותו"

אז היה לי על מה לחשוב בלילה האחרון

אני ממש מקווה לראות אותה מצטרפת ולעזור לה כאן (חדשה והכל) ולהכיר אותה וזה

כנראה העסק הזה יתחיל ויטפס אחרי החגים

בינתיים אני צריך להתאקלם טוב או משהו

אני אישית כבר התרגלתי חחחחחח רק צריך להתנסות איך הולך כל יום בשבוע (בינתיים היה רק רביעי מלא ויחסית קשה)

אין ספק שאני חייב לתקן את המשקל שאני סוחב ביום רביעי, אני אשבור את הגב ככה.

זה כל ספרי הלימוד שקיבלנו השנה ללא יוצא מן הכלל + מחשב

כבד!

 

אני חושב שהיא פיתחה אצלי Fetish חדש, חזק ומשמעותי לעיניים יפות

אם לא פיחתה אז הסירה את האבק ממנו (כי אין ספק שללקסי היה עסק קרוב יחסית)

וכה יש עיניים שהן עיניים "כל העיניים יפות" ויש עיניים מדהימות שנבלעים בפנים ופשוט מרגישים את זה.

אני מניח שאפשר להגיד יפה "נדיר"

וזה יש רמות עיניים מגוונות, נניח לבלה יש מקום מכובד בסולם הזה

לפי מה שמספרים לניקה יש עיניים גדולות

אבל לאותה אחת יש עיניים יחידות מסוגן או משהו.

מה שגורם לי לשקול את רמת הניסיון שלה

כל השטויות האלה בראש שלי ועוד לא סגור שהיא תצטרף Let alone תקדיש לי זמן

לכן אני מקווה לתפוס אותה כשהיא רק תצטרף

 

אלוהים ייתן לי את זה הפעם

כי היום יותר חזק מכל יום אחר אני מרגיש שמגיע לי להכיר את המישהי שאני רוצה

זה יכול להיות היא אבל זה לא מחייב (אני מניח שגם אם ניקה זה לא חייב כי אין היגיון)

בכל זאת

אני אהיה שם עד הסוף

 

לאחרונה חשבתי על אנוכיות

בהתחלה הייתי אנוכי אבל לא הראתי לאדם, פשוט הרגשתי שמגיע לי (כה אה ממש השתנתי)

ואז ראיתי את הרכז שכבה מדבר על העסק הזה "תשתמשו קצת בשכל שלכם ואל תחשבו רק על עצמכם תמיד! זה אבסורד חוסר ההתחשבות שיש..."

בכיתה שלנו הוא אמר שזה לא קורה אבל הפואנטה עברה

אני בטוח שאני חלק מהאמירה שלו שזה לא בכיתה שלנו ואני נחשב למאוד לא אנוכי כי עזרתי לו יום לפני ויצאתי מדרכי לעשות מה שהוא אמר לי חחחחחחח

הילדים בפנימייה לא יגידו שאני אנוכי

ולא איכפת לי מה הילדים בכיתה יגידו (רובם) כי הם אנוכיים בעצמם ופי 1000 יותר ממני. (מתנשאים על הדרך)

אולי זה הגזמה

אבל יש בזה משהו מידי

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 28/8/2013 21:03   בקטגוריות ארוך, חלק משמעותי מהחיים, יום רגיל, על עצמי, עידכון, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)