לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

פחדן שרוט


"האירוניה של למות ביום ההולדת"

מן הסתם לא הייתי במטווח ליום ההולדת ה-17 שהובטח עוד ליום ההולדת הקודם

זה פוגע לי באינטיליגנציה

טיפה יותר רגוע, זה לא מסתדר בראש שיעיפו אותי מהפנימייה על הברזה ככה שאני מסודר וחסר דאגות מלבד לדבר הבא שיהיה להם להגיד לי שבטח יגרום לי לצחוק עוד יומיים על זה שיצאתי בזול, איזה אושר

 

אני רוצה לדבר על השותף שלי לחדר

אגב אני חדר 5, אין ספק שאני ממש אוהב להיות בחדר הזה

למרות כל החיסרונות של "לא להיות בחדר 3" אני חושב שהחדר הזה הרבה יותר טוב בשבילי

2 שותפים תפוסים שיגרמו לי להיות קצת ערני לגבי המצב הרגשי שלי עם בחורות (ייתכן שהשלישי גם לא בדקתי)

אחד מהם רוצה להיות טבעוני אז בכלל זורם לי

אותו אחד - נקרא לו... לא חסר כינויים אבל מגיע לו שם הולם כזה

יותר מידי לא אופייני לפנימיסטים שם שני

נקרא לו הטבעוני בלב חחחחחחח

 

הטבעוני בלב בניגוד לקונוטציה שהשם שלו עלול לתת, בחור גדול שאינו מחזיק בתזונה הטבעונית לאור הקשיים בפנימייה והמרחק שלו מהבית (דרום מול מרכז)

קפקזי, מבין רוסית, חזק ומיומן, מאיים, אינטילגנט עם הבנה פסיכולוגית ומשחק בחיים, כמובן שאי אפשר בלי החלק של העצלנות

יש לי הרבה מה לדבר איתו, יודע גם בפריצות ומחשבים וכולי

אתמול יצא לנו לדבר על אופי של אנשים

פנימיסטים בניגוד לחוצניקים אינם פחדנים

 

ואני כחוצניק לשעבר עדיין פחדן, עדיין לא רוצה להיות בשום סכנה בכיוון של "להפגע" וכל אלה

עכשיו טבעי שכל אחד לא ירצה להפגע זה לא סוד

אני מניח שהרמת יד בתנועה חדה תפחיד כל אחד

הוא מספר שפנימיסטים יחזירו לו על זה בקללות בניגוד לחוצניקים שעלולים לבכות (בעיקר ילדים מהכיתה שלי)

בכל זאת, אני פחדן כמעט כמוהם - הסיבה שפחות היא שאני יודע מה לצפות מהפנימיסטים, אני מכיר אותם וחלק מהם

"מוגן" שלא לדבר על מוגן מהפחדנים שאם הם יציקו לי יש לי לאן לפנות שזה לא המבוגרים השקרנים

(בתכלס יש איזה אחד או שניים במקרה הטוב שעלולים להציק לי מהפחדנים)

בכל זאת אני שוקל לבקש מהטבעוני בלב לעזור לי "להתמודד עם הפחד"

 

אינסטינקטים של הגנה עצמאית זה רק הוגן שיהיה

אבל יש דברים יותר טובים, הוא לימד אותי טיפה דרכים להתמודד עם אנשים שבאמת בדרך לפגוע

מצד שני אלו דרכים של התמודדות שדורשות אימונים (כמובן איך לא?)

ואני לא מתכנן להציב את עצמי בסיכון בזמן הקרוב, הדברים האלו יבואו כשלא אהיה מוכן

אני מרגיש שהם לא יבואו

 

בכל אופן מפני שהוא דאג להפחיד אותי (השותף) עם משהו מסוכן כמו מספריים חדות לשיער

יש לי שריטה מאושרת ביד ימין

לא קריטי, אבל לא ביקשתי אותה

למרות שדוגרי, מה הוא מקריב דברים מסוכנים אלי מה הוא עושה צחוק...

בכל מקרה אני אוהב את השריטה הזאת

מהדברים שמראים שלא קרה כלום

לא יודע להסביר

 

חדר 5 אדיר, אני ממש אוהב את המקום שלי בפנימייה

לאחד השותפים הנוספים יש חברה, הוא והחברה שלו קוראים אחד לשני "לב" אז ככה אני אקרא לו כאן (נוח מידי)

אחלה ילד, מת עליו תכלס, פרצתי לו את האייפוד (איך לא) וגם לכושי מחדר 3 (חבר טוב כמו כל חדר 3 חחחחח)

האחרון ערבי וגם סבבה, נוכחות מינימלית אולי טיפה כמוני (אני הרבה בחדר 3) יש עם מי לדבר

 

אוי איזה התרגשות, חבר בא אלי בפייסבוק "צמחונות זה לא בריא"

אני חושב שהראתי לו אחרת... (אני עשיתי את שיעורי הבית שלי בניגוד אליו)

החלק הכי מצחיק היה לשמוע "מאיפה אתה משיג חלבונים?"

זה היה כמעט כאילו הרגשתי את זה מגיע "אם הוא ישאל את זה אני יודע בדיוק מה להגיד"

אבל במקום להקשיב לי הוא החליט לסיים את הנושא

הרי קילו וחצי שעליתי במשקל עם טבעונות זה הוכחה מוצקה מידי שהוא טועה

אבל החלק הכי ברור, "אל תגיד לי אחר כך שטבעונות זה לא בריא"

*טבעונות זה בריא מניסיון*

מחר בדיקת דם, נראה מה יהיה

 

אני כבר משתוקק לאיזה "חסר לך כולסטרול" שזה רק אידיוט יכול להגיד

(אני מניח שגם לשקרנים כמו מבוגרים יש יותר שכל מלהגיד את זה, אבל ניתן להם את חמת הספק)

 

מחר אין בדיקת דם - התראה מאוחרת מידי

ההורים יתקשרו למדריך עוד חצי שעה (או שהוא אליהם?)

נראה, כבר מסוכם שילדים מעשנים לא עפים מהפנימייה אז בטח שלא אני.

כולה לא הודעתי שאני הולך *אני מתנצל מכל הלב שהדאגתי אתכם*

 

למבוגרים יש גם ככה יותר מידי כבוד אחד כלפי השני

להורים שלי בכלל יש רמה

אני עוד יעשה משהו עם החיים שלי.

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 3/9/2013 16:02   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)