לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

המציאות יצאה מהחלון


*חלום*

 

היינו בתוך משחק

היה בסגנון הזה של שלבים, עוברים קומות וכאלה (כל קומה קשה יותר מהקודמת)

היינו בקומה מתקדמת יחסית - אני חושב שזה היה המשך חלום לחלום שכבר חלמתי

היה קטע של ניתוק חלקי גוף מאוד רציני, אפשרות להחזיר אותם משהו מוזר וסאדיסטי במיוחד

לא זוכר דם

היה מראות מסודרות בצורה כזו שמעלימה חלקי גוף או מכפילה אנשים שהופיעו פעמיים איכשהו פיזית באותו חדר

או שלא ראו לאן החלק נעלם או שהיה להם כפיל מדויק

 

בחלום היו ילדים מהכיתה

אני זוכר חלק שהייתי צריך למצוא איזה פרופסור למעלה בפינה של איזה קיר

והיה איזשהו טיל שהפרופסור היה עליו ששיגרו אותו או שהייתי צריך למנוע את השיגור שלא יעוף וימות

היה גם חור בקיר שלא יכולתי להכניס את הראש שלי אליו אבל מישהו מהכיתה כן יכל משום מה

אחרי זה הגיע חלק שרציתי להשתין אבל החלק ההוא של הגוף שלי היה מנותק אצלי ביד (זה החלום, מצטער.)

 

חיפשתי שירותים ומצאתי בסוף אבל לא הצלחתי לחבר את החלק ולהשתין כמו שצריך

החלפתי שירותים והמשכתי לנסות באותה קומה מסובכת עם מראות שמנתקות ועושות כפילים

בשירותים האחרונים אני זוכר את הבנות מהכיתה (האלו שיש לי מרחק מהן) מסתכלות בתור אחת על השניה

שם הצלחתי לחבר את זה בדיוק ואני זוכר קטע כזה גם בחלום אחר שהיה לי

התעוררתי והייתי חייב דחוף לשירותים להשתין, יותר מבחלום.

 

אז אם מישהו תוהה, זה כנראה הוכחה שמה שמרגישים בחוץ משפיע בחלום

מעניין כמה אפשר לשחק עם זה

מזכיר לי את הסיפורים שאנשים שרפו לעצמם את הבית והעשן מילא אותו כשהם ישנים וככה הם מתו מחנק כשהם ישנים

האם הם הרגישו את זה בחלום ומה קרה אחרי שהם מתו...

 

היה לי עוד חלק של חלום לפני זה שאני זוכר

אני חושב שהנסטר היה טבעוני שם וראיתי אותו לוקח ויטמין D

הקופסה שלו הייתה פי 2 יותר גדולה משלי אבל בכדורים היה פחות ויטמין ובפועל הקופסה הייתה פי 8 (עכשיו כשאני נזכר בגודל בהשוואה למציאות אבל אז השוואתי למה שחשבתי בחלום)

רציתי לקחת משלו אבל ראיתי שזה היה שונה מידי אז ויתרתי

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 4/9/2013 20:47   בקטגוריות תיעוד חלום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)