לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

אני כבר לא יכול לחכות


זה בהחלט דורש משהו מרתק לגמור לי את הסבלנות

עם הימים של החופש הדפוק הזה לאט לאט חשבתי יותר ויותר על כמה שבצפר מטומטם ומבוגרים שקרנים

*לא נשכח ולא נסלח* יש לי 2 חיסורים על 2 שיעורים שלא התקיימו

אם זה מעליב את האינטילגנציה, המדריך הבטיח לטפל בחומרה ב"הברזה" שלי מכלום ביום שלישי

אמא שלי התקשרה "עוד חצי שעה", מאז לא דיברו (כמה ימים עברו)

אז אפשר לצפות שאולי אני אצטרך להסביר את עצמי היום בערב כשאחזור

אבל אין לי מה להגיד להם, "אתם חלשי אופי ושקרנים" זה מוגזם ופוגע מידי

 

זה לא שמישהו מוכן לעזוב אותי בשקט, אז אולי אני צריך להגיד תודה על חופשה שאותם "סמכויות" לא העבירו עלי מילה

אה איך אפשר לשכוח הודעה פרטית להכין אישור רפואי, סליחה שאני בפנימייה באמת בת של זונה מחנכת

מעניין אותי עם השקרנים האלה התייעצו אחד עם השני להבין שלא הברזתי משום דבר ואין סיבה לכעוס

לא חסר לי קלפים לשלוף, "הייתם עושים אותו דבר במקומי"

אבל בכל זאת אני אגש לזה בצורה של "טעות, לא התכוונתי", אין דרך טובה יותר

אני לא מחפש להתחמק מעונש שלא מגיע לי מהתחלה, הדבר הכי גרוע שהמדריך יכול לעשות זה לתת לי לנקות קצת

מה המחנכת תעשה? תיתן לי עבודה פרטית להדפיס מויקיפדיה?

אני כבר לא יכול לחכות להתגעגע לימים של התיכון בצבא, שם לא יהיה אפשרות להסתלבט ולעשות בית זונות מהצורה שלהם

"וכל מה שתעשה שם, תעשה הכי בראבק"

 

בואו נודה בזה, הדבר שהכי בא לי לעשות חוץ מלהיות בבית, זה לחזור ללימודים.

בואו נודה בזה, הדבר שהכי בא לי לעשות חוץ מלחזור ללימודים, זה להיות בבית.

אני לא יודע איזה מהם ציני ואיזה מהם רציני

אני מניח שלחזור ללימודים עדיף כי זה פנימייה - ואני לא רוצה להיות בבית פחות או יותר אף פעם

 

מי יודע אולי הט'ניקית הזו שדיברתי איתה ביום הראשון ללימודים הצטרפה ואמצא אותה?

נו טוב, תמיד יש לי דיג'ימון להעביר את הזמן

שבוע לימודים שבוע לא? אחרי שבוע הבא יש לנו יום כיפור - גשר - סוכות

עוד חופש בקיצור, שוב להתקע בבית והם מצפים מאיתנו לקחת שיעורי בית ברצינות...

ביום חמישי יהיה יום ההולדת של לקסי, יום שאני זוכר בתור "התאריך הרשמי שהתחלתי להיות פתטי" בכיתה ט'

אבל זה מאחורי לגמרי

בכל זאת, ניתן לזה פוסט מיוחד כל עוד אני בתיכון

"כל יום שלכם השנה זה היום האחרון"

כיתה י"ב

אני בטוח שהם נותנים לנו את שיא הטימטום שלהם, כדי שנזכור ונדע בדיוק למה אנחנו נתגעגע

שלא נטעה, בצבא זה יהיה יותר גרוע

הרי הם גם מבוגרים, מה עושה אותם ליותר טובים?

אני לא מאמין שבאוגוסט הבא מישהו יקרה לי "מבוגר"

ילד = מתחת לגיל 18

כה זה מצחיק שעדיין אסור לגיל הזה להסתכל על פורנוגרפיה

יש יותר ילדים שראו פורנוגרפיה ביסודי מאשר כאילו שלא ראו עד היום

טוב זה הגזמה

אבל בטוח יותר שראו בכיתות ז'-ט' מאשר עד היום

אני לא זוכר שנחשפתי לתוכן הזוועתי בכיתה ו', אבל אני יודע בוודאות בכיתה ח'

ואני יודע שידעתי על קיומו בכיתה ו' - והילדים בכיתה שלי עוד היו מופתעים "אתה לא מאונן?"

היה להם חומרים

בכיתה ו'

זוועתי.

הם גם עישנו וזה היה לפני כיתה ו' - אבל כיתה ו' היה השיא

אולי עכשיו קל יותר להבין למה אני שונא את העיר הזאת

 

אני חושב שהיינו אמורים להיות פטריוטיים, "בית הספר היסודי שלנו הוא הטוב ביותר!"

עם ילדים כאלה בכיתות הגבוהות? מה שיוצא לי מהתחת טוב יותר בלי להגזים.

אני לא אשכח איך הם הציעו לי גם לעשן, כמעט עשו לי לחץ חברתי אבל אני הייתי עקשן מספיק ולא פופולרי

מפגרים, רק על זה מגיע להם למות צעירים

משום מה אני זוכר שהם הציעו לי רק פעם אחת בכיתה ד' אבל לא מסתדר לי שזה ד', יותר הגיוני ה' או ו'

אני זוכר שאחד ההורים גילה אותם

זה היה אותו הורה של אחד הילדים שאמר שייתכן שיצטרף לפנימייה בבית הספר שלי

הפסד שלו, הוא לא היה "איום ונורא" אבל לא מדהים גם

למה למישהו להשאר בעיר האיומה הזאת? ולחשוב שאנשים שאוהבים את המקום הזה *מתים* על המקום

 

אני לא מאמין שלא רשמתי את "סיפור הסבתא" בפוסט הראשון על היסודי בסיפורים על החיים

ועוד שלא שמתי לב לזה מכיתה ט'! פףףףף

ערכתי

 

עוד שלושה ימים אירוע של אפל, אייפון 5S או 5C

הנסטר מתכנן לקנות את הכי יקר וכל הפיפי הזה

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 7/9/2013 12:11   בקטגוריות עידכון, על עצמי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)