לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

Hex: שינה זה לחלשים 2


אז, אחרי שחזרתי לפנימייה (ישששש)

מיד ניגשתי לעבודה באורווה - העבודה הטובה ביותר כנראה, גם מוסרי (בהשוואה לאחרות, לאנשים איכפת מהחיות שמטפלים בהם.)

וגם לא מסובך

אוי להרים קצת קקי וללכת עם סוסים - בחירה

רוב הזמן ישבתי או עמדתי בלי לעשות כלום

לעשות איזה תא או שניים זה לא סיפור בכלל...

אחרי זה ניקיתי את כל הקבוצה לגמרי לבד ונחשו מה? זה לא הספיק אז מחר ניקיון יסודי בבוקר.

 

נשכח מזה, אחרי זה  קראתי טיפה "שוטי חלב" וישנתי כהוגן.

התעוררתי להמבורגר צחוני בלי כלום ואחרי זה לא הייתי רעב בכלל - מאוחר בלילה לקחתי קורנפלקס שלא ארגיש שלא אכלתי כלום בכלל כל היום...

אז ישבתי חזק על התוכנה שדיברתי עליה בפוסט הקודם

אחרי שהצלחתי סוף סוף לסדר את הסרטינג הארוך והמכוער שיחבר לי ביחד את השורה של ה-48

יש סוגי הצפנה - יש הצפנה ישירה של Hex ויש הפיכה של סטרינג ל-Hex

עכשיו לי היה סטרינג, נחשו מה צריך? את ההצפנה הישירה

איך אני אפריד עכשיו חתיכת סטרינג של 48 אותיות לבייטים להכניס לתוך התחת של האלגוריתם של SHA1?

האמת שכבר יש לי תוכנית

 

בתוך הקוד שאומר "תצפין את *בלהבלה*" אני אצטרך להפריד הכל ולהגיד לו אחד אחד מה להכניס בדיוק

ולבדוק שכל אחד מתאים. עכשיו במקום להיות אידיוט כמו קודם ולתקוע 15 תנאים (!!!) אני אתקע לולאת for שתבדוק כל ספרה

ולהכניס לא יהיה מסובך, כשזה ימצא איזה ספרה זה יכניס אותה ידנית בפורמט הנכון (בלי Convert שבכלל הורס כשמדוברים בבייטים.)

אפילו אנשים שיודעים תכנות לא מבינים את השפה שלי עכשיו חחחחחחחחחחח אגב C# (למתעניינים בשפה)

 

עכשיו 3:15 בלילה החלפתי מערכת הפעלה לנוח קצת מהתיכנות האינטנסיבי של היום, עבדתי ממש קשה.

מחר אני אחזור ונראה מה אצליח לסיים, יש לי יותר שורות בתוכנה שהפסקתי להשתמש בהן ויושבות שם מאשר כאלו שאשכרה פועלות.

היום היה יום מועיל.

המחשב שלי כבר מתכנן לריסטרט (אחרי שלא הדלקתי אותו הרבה זמן פתאום עידכונים, הדבר האהוב עלי!)

גם יש עידכון לאייפוד שאין לי חשק לעשות - נחכה עוד יומיים וישר נקפוץ למים של iOS 7 הרשמי (מי צריך GM?)

עד אוקטובר תיהיה פריצה (אופטימי רצח חחחחחחח)

עד דצמבר (יותר הגיוני)

 

יאללה, מחר אני גומר את התוכנה הזאת.

יש כמה בעיות, כמו זה שהפעולה של הבדיקה לוקחת כמה מילישניות בצורה כזאת שהתוכנה נתקעת ואין אופציה להתעדכן בזמן אמת

ככה שהתוכנית שלי שהתוכנה פשוט תראה שהיא רצה עד שזה יסיים לא הלך...

למעשה זה אומר שיש הגבלה של מהירות לבדיקות - אני אראה מה המהירות הנדרשת לתוכנה שהיא עדיין מעדכנת ולא נתקעת ואכין Timer לזה

פשששש רעיון יפה שלי. חוסך מאנשים אחרים להוריד Auto Clicker מיותר.

מצד שני אותו Auto Clicker שהורדתי מאוד יעזור לי לבדוק את העסק הזה

יהיה לי כפתור של single check ויהיה של Run!

 

נחליף את ה-AnalWork

שזה שילוב של Analyze ו-Work

כי כשהרצתי את שניהם בלי הפסקה התוכנה נתקעה, אז הייתי צריך להפריד ואז לשלב שוב עם הפסקה כדי שזה יפעל.

הכפתור הזה גם ככה ארוך מידי לטעם שלי.

זה יהיה אצלי בכיס! (:

אני מגלה את ה-Hash הזה עד דצמבר!

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 16/9/2013 03:01   בקטגוריות האקינג, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)