לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

After this year, I might never see her again


יום מיוחד

יום שמותר לי להרגיש טוב באמת

להרגיש טוב באמת ששלוש שנים היום הזה מאחורי

ושנה הבאה, סביר להניח שאשכח לחגוג את מסיבת הפתטיות הפרטית שלי, הפתטיות שנגמרה

 

הכובע הלבן

"דבר אחד אני יודע לגבי עצמי, אף אחד לא יגרום לי לעשות משהו שאני לא רוצה"

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 19/9/2013 00:18   בקטגוריות על עצמי, תוכניות, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)