לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013

לחזור הביתה


תיעוד חלום

חסר לכם שאדבר כאן על האושר הנהדר בלעזוב את הפנימייה שמקבלת את הטבעונות שלי

ומנצלת את עזרתי האדירה עם מחשבים ומעריכה את ניסיוני בתחום וכולי וכולי

אל הבית האכזר בוא טבעונות זה דת קיצונית וכבוד זה מילה גסה

אנוכיות זה דרך החיים הנכונה ביותר וצדק עצמי

ממש

 

בחלום הייתי באיזה שיעור, מוזר כזה

לא זוכר הכל מושלם כי זה היה היום בצהריים שחלמתי ולא לפני שניה...

אני זוכר שרצו לקחת אותי מהר מהשיעור הזה חזרה הביתה בנסיעה והכל

אישור לא אישור, איכשהו הצלחתי להגיע לשם בלי שום ציוד לאוטו

ולא רציתי לסוע, רציתי להביא את הדברים שלא לקחתי מהתיק והחדר וכל זה

 

אז אולי זה היה טיפה Foreshadowing לעתיד ולמציאות

אבל התארגנתי סבבה והייתי מוכן מאוד לעזוב היום בערב את הפנימייה, לחזור הביתה ולאכול טוב

אבל מה שלא הייתי מוכן אליו היה ההבדל בהרגשה

היום מתן הזכיר "אופוריה" ואני לא מתיימר שאני לא אופורי לחלוטין אף פעם - אומנם בבית בטוח שלא

בפנימייה ייתכן אבל לא לחלוטין, יש לי שכל (הלוואי שהמשפחה הייתה מבינה את זה ולא מזלזלת לי באינטליגציה)

אז כה, שבוע אחד בבית ואז חזרה לפנימייה לכמה שיותר זמן כנראה + אני מקווה

יהיה טוב, אני מסוגל לעבוד טיפה בבית על דברים חשובים והשאר זה השאר

לגבי רובוטיקה אני מאוד נוטה לכיוון הפרישה ואיתו מחיקת הפייסבוק

נתרכז יותר בפרוייקט 5 יחידות שבאמת חשוב ויתייחסו אליו בצבא ברצינות

סייבר וכולי

 

לא מאבד פוטנציאל, אלה מעצים אותו איפה שיש

חוץ מזה רובוטיקה שנה שעברה לא הלך חלק כל כך גם ככה.

נראה מה הולך עם בלה וניקה

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 21/9/2013 23:52   בקטגוריות תיעוד חלום, תוכניות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)