לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

מה למדנו, 9


הדבר הידוע לשמצה ביותר לגביי (לגבי עצמי) הוא הטעות האיומה שעשיתי בכיתה ט'

פחות או יותר הייתי הפראייר של לקסי (נכון לאותו זמן, א')

ובידוע לשמצה אני מתכוון לסיפור שאני מחשיב להכי בעייתי אצלי (או משהו) למרות שלרוב אנשים ממש לא איכפת כשאני מנסה לפרוק

מלבד אולי לאיזה אחד וחצי אנשים שמשנה להם מי רציתי פעם

ואני לא חושב שהיה להם שמץ של מושג - או זה או שהם יודעים את הסיפור שלי יותר טוב ממני ולא מודיעים לי

אני בספק שקיימים כאלה להתחשב בעובדה שהשותפים בסיפור בכלל בקושי יודעים איך זה השפיע עלי

בכל אופן לא באתי לבכות על זרע שנשפך בעבר הרחוק (סליחה על הבוטות המיותרת לחלוטין)

 

באתי להגיד שהאופריה משתלטת עלי בזמן האחרון הרבה יותר מידי

מרגיש ירידה פיצית במשקל שוב וזה כמובן לא טוב, כל ה"חצי קילו למטה במשקל זה לא קריטי" האלה לא זורמים לי

חזרתי הביתה אחרי שבועיים מדהימים בפנימייה

מחר עומר חוגג יום הולדת והוזמנתי, אני לא חושב שאבוא למרות שהודתי לו בנימוס על ההזמנה

הכיתה שלי מתבכיינת על כלום שאלות בשיעורי בית בתנ"ך בזמן שכיתות אחרות מקבלות את השואה הגרעינית של שיעורי בית ליום אחרי

למרות המודעות שלהם להגזמה המטורפת, הם חיים הם זה הרבה יותר בקלות.

יש להם הבנה של מה זה אחריות ואולי איך החיים באמת נראים

 

הודעתי לבלה ולנסטר שהם היחידים בכיתה שאני מכבד יותר מהפנימיסטים

על שאר הכיתה בא לי להעיר את הפנימיסטים ולדפוק להם איזה לינץ'

להחטיף לכולם, אחד אחד, מכות רצח

כמובן עם יוצאי דופן, לא מרביצים לבנות ויש כמה ילדים שקטים מספיק שלא מגיע להם מכות

אבל מה שמייצג את הכיתה הזאת הוא טימטום ועל זה צריך להרביץ למישהו בסוף השנה.

 

תיקנתי השבוע או בשבועיים האחרונים יותר מחשבים משאני יודע לספור

תירסר פלוס מינוס

או פתחתי או התקנתי מערכת הפעלה, זה עם ספירה של שניהם בערך

או החלפתי חלקים

או שזה סתם מרגיש כמו הרבה וזה בכלל בקושי 5, אבל המחשב הפתוח אצלי בחדר עדיין מרגיש טוב והשידרוג כונן המוצלח שלי בכלל

עכשיו סוף סוף יש דיסק התקנה של ווינדוס עם 64 ביט מוכן למחשב שלי!

לא צריך שטויות

 

עם סיום הפוסט הזה אגש לעבודה ואעשה הזה פרמיטיבית כמו MacHead, כי זה עובד.

אחרי זה נתקין אובנטו - גם כי זה עובד והפעם אני סגור על איך לעשות את זה בלי טעויות ובולשיט

נקדיש לווינדוס 260 ג'יגה מתוך הכונן 500 ג'יגה

אז ניתן לאובנטו 20 ג'יגה, ככה זה יתחלק שווה שלמק ולווינדוס יש 240 ג'יגה

אני שם כסף שאובנטו יקח יותר בכוח (Swap Partition) אבל נבנה על זה שלא?

יש לי התקנה טובה מאוד של אובנטו ואני אסמוך עליה

לא אעשה ניסויים קשים עכשיו עם Wubi - כשראיתי שעל המחשב המפורק בחדר זה לא עובד כמו שצריך

בעיה מפגרת עם העכבר שאני לא יודע להסביר ולא הולך להתעסק עם זה יותר מידי

 

אני חושב שאכין יואסבי שאפשר להפעיל ולהתקין ממנו כמה מערכות הפעלה בשביל להשתעשע

את הפיצול נעשה במק, את ההתקנות נכין בווינדוס ונבדוק על ווינדוס

אפצל לשלוש, פיצול אחד קטן שיטען rEFInd על כל מחשב אני מקווה

עוד שני פיצולים, אחד של טיפה פחות מ-5 ג'יגה להתקנה של ווינדוס ואחד של 3 ג'יגה להתקנה של אובנטו

הטיפה פחות מקום הזה יספיק ל-rEFInd

ניגש לזה אחרי שאתקין את הווינדוס

אגש להתקנת הווינדוס ברגע זה.

 

חזרה לנושא המרכזי

מה למדתי מכיתה ט'? אולי שזו הסיבה שיש לי חיבור כזה למספר 9, מלבד לזה שהוא החד ספרתי הכי גדול וסקסי

להלן: Max9

למדתי בעיקר שהחולשה שלי הייתה להיות הפראייר של לקסי אז

או משהו בסגנון

ניצול כבד

לאחרונה קיבלתי טעימה של איך הרגשתי פעם בפרצוף

הטבעונית האהובה עלי בפנימייה (איזה הגזמה) פעם הוזכרה בתור הלסבית שאגב - עלה לי חשק להוכיח אחרת

בכל אופן, מעכשיו תוזכר כ... ליליה

וואו זה מתאים

אוקיי, אז ליליה לאחרונה לקחה ממני באכזריות (נתתי לה בשמחה) המבורגר עם פיתה נקיים כחדשים מרופא

ואז כשאמרתי לחברי מאילת על המחסור בחלב הוא ציין את זה שנתתי לה המבורגר שלם וחשבתי לעצמי "בונה"

היה לי טיפה קשה להודות בזה באותו זמן, אבל מה שהוא אמר לא היה סתם.

מן הסתם נתתי לו את מעט החלב שהוא ביקש (לא ידעתי שהוא רצה כמעט כלום חלב בהתחלה בכלל)

חלב שקדים אגב - תיהיו בריאים

 

אז כה אני לא אכריז בזאת שאני לחלוטין נסגר על ליליה או בקטע שלה, בטח שלא כשהיא נרשמת כלסבית פה ושם

ואני בכל זאת משתדל להתקדם עם אופציות רבות אחרות, יש רק אופציה אחת שאני שולל שלאחרונה נרשמתי כ"מתאים איתה"

כי החברה של אחד השותפים אוהבת להגיד דברים סתם, סליחה אבל אני ההפך ממתאים לסתומה המכוערת הזאת.

וכשאני אומר סתומה - אני מתכוון לזה, וכשאני אומר מכוערת - השותף שלי לחדר ואני גם מתכוונים לזה.

אז תעשי לי טובה, זה שהיא לא נראית פצצה כמוך ואני נראה לך כמו איזה "בלתי מנוסה" לא אומר כלום.

בלי להעליב את אותה אחת שידידה שלי המון זמן, היא נחמדה פחות או יותר וגם שהיא ניסתה להתחיל איתי

עזבו אותי שטויות בחייאת עיוני

 

לאחרונה המדריך הציע לקדם את העניין לגבי טבעונות בפנימייה ובחדר אוכל

ומפני שהתגובה שלהם לא סימפטית הוצעתי לכתוב מכתב ולרשום חתימות של ילדים

מפני שאני לא מכיר טבעוניים רבים, אני מתחיל מאפס וזה פחות או יותר קשה

אז! פניתי לליליה והיא הסכימה לסייע עם החתימות (שזה איפה שצריך סיוע רב) והיא מוכנה לסדר את העניינים האלה כמו שצריך

מפני שזה לא מרגיש כאילו היא ניגשה לעניין מאז שדיברנו, אגש אליה ביום ראשון בהזדמנות הראשונה שלי

כלומר - במיוחד אפילו אחרי הלימודים (שלה, אני מסיים בשעה שלישית)

ונדבר על ללכת להחתים ילדים, חוצניקים ופנימיסטים

נבדוק גם מה יש לה וכמובן, אשמח להסתובב איתה ולעזור לה לא לעשות את הכל לבד

לא יודע מה נסגר לי ממנה לאחרונה שמצאתי איך להדלק, אולי אני אשים את הכסף שלי על "זה יעבור"

אבל בתכלס, אני יותר ממוכן לזוז כמה שאפשר כדי שלהשאיר את זה יהיה בטווח של הגיוני, לא כמו שעשיתי עם לקסי (רחוק מהגיוני)

 

על הדרך, אציין לשבח את קלסי שמסדרת לי מחשבים לתיקונים וכו'

היא נפרדה מחבר שלה לאחרונה, למרות שזה לא מרגיש כאילו היא בחיפושים קשים או בעניין שלי בטירוף

הקטע של הזמן זה ההפרדה העיקרית בינתיים

 

עם כולן

אבל הי, החיים המודרניים קלים מידי.

 

סוף סוף סיימתי עם Mr. Know All הדפוק הזה של כיתה י' לנצח

עבר מבחן בתנ"ך

60 בבוחן במתמטיקה, מביך בגלל הפרוטקציות. עכשיו זה כאילו אין לי זכות לקבל ציונים נמוכים וזה חיובי דווקא, מת על בוריס!

בלה נוטשת אותי לבד במתמטיקה שכנראה אין הרבה ברירות, בוריס לא מתאים לה

מפתיע שהוגשתי פחות ממנה וקיבלתי יותר. למעשה קיבלתי נקודה מתחת לציון ההגשה שלה ו-9 נקודות מעל שלי!

בניגוד לחלבונים, עם ציונים בהחלט אפשר לגבי "כל המרבה, הרי זה משובח"

אנשים מתעסקים בלהתנפח בחדר כושר

ואני מתעסק בכושר גופני אמיתי ומסונכרן, משהו שמרגיש נכון חיצוני וטבעי

יותר מידי דגש על הריצות (בתכלס זה מרזה לא?)

צריך להתרכז ביותר אכילת אגוזים ואכילה של כל המרכיבים של הארוחה חובה בבית הספר

זה פשוט בעייתי שבקושי אפשר לסחוט שעות אוכל נורמליות בבית הספר הזה

יום ראשון אני יכול להשקיע באמת

יום שני אני נתקע עם בלי סוף שעות רצוף של מחשבים - ספורט - מחשבים עד הערב.

ככה שאני יכול לאכול רק לפני, הבעיה היא ספורט באמצע נחשב לאימון מספיק קשה שכואבות לי הרגליים עד עכשיו טיפה.

יאללה, שלוש מערכות הפעלה הנה אני בא!

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 10/10/2013 17:11   בקטגוריות עידכון, על עצמי, תוכניות, אהבה ויחסים, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)