לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

פלסטלינה


אני לא רציתי עוד פוסט כזה

אבל זמנים קשים

בטח שלא רציתי להזכיר את לקסי

אבל זה היה בלתי נמנע

 

אני פשוט מקווה שזו לא הייתה היא

כמו פעם, מבט אחד מהזווית הלא נכונה ואני בעולם אחר

אם זה היה וירוס במחשב, זה היה אחד היעילים - וסביר להניח שהוא מנצל חולשה מאוד עמוקה בחומרה מאוד ספציפית וייחודית

(בלי להתרברב על עצמי - אחרי הכל מדובר בחולשה.)

היום הייתה פגישה עם האור ירוק ואני אגיד לכם, עד כמה שכל הקטע עם הנהיגה לחוץ

אמא רוצה שאלך ליותר שיעורים אבל אי אפשר לאור הנסיבות שאני בפנימייה

המורה הציעה לנסות לסדר לי שיעורים פה למרות שקשה יותר וכולי ללמוד כאן סיבוכים

בכל זאת, באור ירוק הגיע לבקר בחור נחמד שלומד באפקה ומתנדב באור ירוק

לומד שפת C, דיג'יי פרטים קטנים וזה - לא מומחה גדול, אם יורשה לי להגיד פרמיטיבי יחסית על המחשב

הראתי לו את המעט שבמעט בהבנה שלי במחשבים, הבאתי דוגמות נחמדות מהחיים שעשיתי - הגדולה שבהם לדעתי המחשב הנייד המפורק שעובד

בכל מקרה - ייתכן שיפנה אלי לפרוייקטים מגניבים בהמשך ואני אגיד לכם - זה יעזור לי המון אני מרגיש את זה

אני כמובן מקווה שהוא אכן יצטרך את העזרה שלי או יציע לי עבודה וכל זה אבל רק נפגשתי איתו היום אז יכול להיות שכל זה ישכח בסה"כ

בקיצור, תקווה לעתיד של מזל

 

הצעתי את הסיוע שלי לאולר להוריד את הגירסה של המכשיר שלו

אתגר לא פשוט בכלל. אחרי שהוא ניסה ונכשל לא מעט בביתו, ננסה אצלי מחר באיזה שעתיים חופשיות בין מת' ותנ"ך

מחר מבחן במת'

מוכן? בלחץ

יש לי שעה וחצי אולי בערך להתכונן באיזה כיתה מעל משאבים איפה שהיה השיעור באור ירוק, הבאתי במיוחד את המתמטיקה

לדעתי זה יכול להספיק דווקא אבל החשק שלי מעט מאוד - מצד שני זה עדיין יהיה מביך להוציא נמוך עם המורה פרוטקציות

אני גם עייף וגם לא התאמנתי...

אני חושב שאוותר על אימון רק לאור המבחן במת' - ביום שני התאמנתי בסדר. (בלי הריצה - הספרינטים של המורה לספורט הספיקו)

התחלתי טיפה לעמוד יותר טוב בתפריט אבל עדיין לא סידרתי את מערכת ה"עכשיו" שלי, הדד ליין שלי הוא סוף השבוע

לעבוד עליו מחר בבית נשמע לי מושלם, או יום שישי גם טוב.

מחר שיעור נהיגה בשש

עסקים עם אנשים, ביקשתי מהשוק השחור (נקרא ככה לאדם בתור אחת התכונות היחידות הטובות שיש להומופוב הקומוניסט עם סרטן הלב אם זה באמת טוב?) 8 ג'יגה ראם למחשב נייד, נקווה שימצא לי DDR3 ובזול.

 

עכשיו ניגש לבעיה הנפשית הגדולה ביותר

עם הפתטיות המתאמצת שלי בימים האחרונים, בעיה בלגשת לבנות וקריאה מעניינית ב-ynet 

על "כיצד להתמודד עם ילדים טבעוניים" - אה לא זה סליחה, על זה צריך לפתר מישהו ב-ynet ואולי לטבוע על הנזק והפגיעה שנגמרה לכל אותם ילדים טבעוניים תמימים שרק טוב יש בנפשם - כמות האינטילגנציה של הכותרת הזאת שואפת לאפס - די ברור שהכותרת מכוונת להורים שלי בדיוק

ולחשוב שאני יודע על כתבים טיפה קבועים יותר ב-ynet שאשכרה רושמים מתכונים טבעוניים ומכבדים ועוזרים!

מצד שני אין לי ביקורת על הכתבה עצמה - היא אינה מתנגדת לטבעונות באופן גורף כמו ההורים שהיא מכוונת לגרום להם לקרוא (ואל תגידו לי אחרת

"הניסיון של סבא עם נשים בקום המדינה", אז סקס היה בכל פינה ומה שחיפשו היה כלה לחיים.

למעשה עכשיו זה לא שונה, פשוט היום לא יודעים להרים את הסקס ואז הולכים לקורסי הטרדה מינית שמתחבאים מאחורי השם "פיקאפ"

(להרים?) "דון ג'ואן הוא אומלל"

בכל אופן, אני לא מחפש את הסקס במידה שאני מחפש בחורה לחיים

אבל אתם מכירים גברים ישראלים, "לא אסרב"

פשוט לבנות של היום או שיש יותר מידי ציפיות, או שאין מספיק ביצים או שאינן חרמניות מספיק - או פשוט לא עליכם.

בקיצור בשביל משהו עם בחורות היום צריך להשקיע קצת ולחשוב גם על זה וגם על המורכבות המטורפת של Assembly

למה פלסטלינה?

 

שאלה מצויינת

אני לא יודע למה שוב הרגשתי את זה כשראיתי אותה

היא נראתה שונה, לצערי

שונה לטובה

היא נראתה כל כך לטובה שאם היו אומרים לכם שהיא מעשנת לא הייתם מאמינים

מצד שני עם כמה שהיא הייתה כבדה, אני בספק שהיא הפסיקה

למעשה אני מתפלל שזה לא הייתה היא - היא נראתה גבוהה מידי בשביל להיות היא.

גם ככה אני מתבלבל לאחרונה בינה לבין מרי, אולי כדאי שאתחיל להתקדם לכיוון מרי יותר באגרסיביות

עם כל הקשרים האנושיים שעשיתי לאחרונה הרגשתי נורא פלסטלינה, חלש וגמיש להכל

אבל אחרי שראיתי את זה, עם קצת התפרצויות ציבוריות מידי שאף אחד לא דאג לבדוק אותי כי תודה לאל - לא ביקשתי את תשומת הלב, פשוט הרגשתי את הצורך לזוז קצת הרבה יותר ממה שהצלחתי להחזיק בפנים

אחרי זה התקשתי

"צריך את הזמן לבד"

לבנות את עצמי

תיכנתתי לעצמי רעיונות חדשים בסגנון "די עם בלונדיניות"

בנוסף על כך אני מסכים עם עקרונות ה"שיער אדום יותר טוב בכל בחינה"

משהו משכנע אותי שזו לא הייתה היא, אבל אני חושב שניסיתי להסתכל פעמיים לוודאות שזו הייתה היא ולא הצלחתי לוודאות שזה לא.

בכל אופן היא הייתה בסביבה לא אופיינית לה - מי שזו לא הייתה

למעשה היא הייתה עם מישהו שמנסה להתחיל עם מרי ככה שייתכן מאוד שזו אכן הייתה מרי.

בכל מקרה, מפני שאותו זיהיתי בלי להתבלבל לרגע (בחור גדול קשה לפספס) אני אנצל את ההזדמנות להציע לו את עזרתי באנדרואידים וללמוד עליהם על הדרך על חשבונו

עם זאת מפני שהוא נוטה להדחף לי לשיחות חברתיות לא משנה בסיטואציה ואני משתדל להיות מנומס כשאני לא רוצה בחברתו (הפעם הכי גרוע הייתה בסדר יחסית אז הוא לא נורא כל כך) אני לא אתבייש להכנס לו לשיחה שנראה לי במקום להכנס

אולי *אציל* את מרי מידי פעם, אני מאמין שלא יהיה חסר לי הזדמנויות.

 

נקו - הדליקה לי משהו מוזר במוח לאחרונה

כאילו התחשק לי לעשות משהו פסיכי אחרי שהיא הקדישה מאמץ להגיד לי משהו שהיה חשוב לה שאשמח לגביו בשבילה

הפסיכומטרי

נראה לי מצויין, איכפת לה וכל זה ואני אשתדל לתת לה הזדמנות הוגנת

היא בטח מרגישה מאוד לחוצה או קשה עם עצמה לגביי - למעשה הניתוח הזה מדוייק יותר ממה שאני מוכן להודות

אני צריך להקל עליה טיפה ומפני שאין לי בראש לדחות אותה, כל שעלי לעשות הוא לכוון אותה לדרך הנכונה (לא פשוט כמו שזה נשמע)

וזה יכול לזרום סבבה

יש גם את האופציה לזרז הכל בעצמי שזה מפתה אבל קיים "הסיכון שאחרי"

בכל זאת מפתה, זה בסה"כ "סיכון", ייתכן שהכל יהיה יותר מבסדר

ולזרז הכוונה להתקדם בעצמי ולא רק לתת לה לעשות הכל (שזה בטח יותר הכרחי ממה שאני נותן לזה במה, שוב.)

 

בכל אופן הרגשת ההתקשות הרצינית שלי במחשבה על מה שראיתי היום לא הפילה לי את האסימון עדיין

הרגשתי שההוא יצא מהכלוב, Sucker for a pretty face

אבל תודה לאל, זה לא היה בשום סיטואציה בעייתית, רק כל אחד הולך לכיוון שלו

במקרה הזה, היא לטקס ואני להבריז מהטקס בשביל להחזיר את האייפון 4 של האולר אחורה בגירסה מה שאני מתכנן לסיים מחר

טקס רבין

הברזתי מהטקס הזה יותר מפעם אחת בשש שנים שלי בבית הספר וזה מצחיק שאפילו בשנה האחרונה הברזתי ממנו

אולי אני אדיש חסר לב מניאק על זה ואולי זה לא משנה

בגדול לא סיפור.

אגב הייתה לי חולצה לבנה, שלא תחשבו שאני מהאלה, גם לאולר היה

האינטרס להבריז היה פחות או יותר "החסד של להעיף את גירסה 7 יותר חשוב כרגע" למרות שהזמנים לא מתנגשים באמת

כמה מגעיל מצידי

 

אני מקווה שאראה את לקסי מחר רק כדי לאשר שמה שראיתי היום היה שונה (גם ככה ראיתי בחצי זווית העין מספיק קשה לדעת בוודאות)

אם זה אכן המצב, סבבה אני יכול להרגע ולהתרכז בזה שמרי עכשיו משגעת אותי ובקלות לגשת ולדבר איתה

היא נראית עצובה ובודדה מספיק (עם הבחור הגדול מדבר איתה והיא לא מעיפה אותו) שהיא תשמח לבלות איתי זמן

אם זה לא המצב ואני "בבעייה", נאלתר, אני חושב שכבר אאבד את זה למען האמת

אני זוכר יום אחד או שניים טובים בכיתה ט' שזה היה ככה על לקסי ועוד פעם אחת כזאת, אני לא אשרוד

מישהו לא ישרוד

משהו רע יקרה

במקרה הכי טוב, אני אשב לי במיטה משותק מהרגשה לא ידוע לכמה זמן

 

אני סומך על אלוהים בקטע הזה.

לגבי מתמטיקה - יש לי רק את עצמי עכשיו...

(שום תפילה לא תיתן לי את הציון שלשבת וללמוד יתנו לי)

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 16/10/2013 20:13   בקטגוריות ארוך, על עצמי, עידכון, עמוס, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)