לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

נזכרתי שהיא אספנית עלים


מערכת החיים שלי מוכנה, רק נשאר להדפיס

מחר מבחן באזרחות

הרגשה של סגירת פינות כיתתיות

הספורטאית לא יציבה רגשית לגביי - אני פשוט לא ממהר לשום מקום.

משום מה אני לא מרגיש שזו הפעם הראשונה

אולי היום סתם התחיל מבאס בשבילה

 

מחשבים!! אופה קפיצה מטורפת, יש לי עוד מה להוסיף לשטויות וזה

התחלנו לקחת את ה-XNA שלנו ברצינות

מסתבר לומדים Assambler ביום ראשון מה שהפך את היום הכי חופשי שלי לפחות

(3 שעות ראשונות + 3 שעות אחרונות)

יום שני מפוצץ בשעות מחשבים עד 19:00 בערב אבל ייתכן שב-2014 זה יסתיים

השיעורים כיף חיים אפילו שזה מרתון מוח

 

ואם אנחנו כבר ב-2014

המדריך אמר "אתם ב-5 חודשים האחרונים של י"ב"

מה קרה ל-3 הנוספים?

הוא בטח התכוון לחופשים

אבל אנחנו אפילו לא קרובים לשיא של השנה

השיא של השנה הוא בחודש וחצי שנשארים בפנימייה רצוף

זה יהיה אושר.

 

מערכת שמתוכננת גרוע פועלת לטובתי הפעם

שבועיים רגיל - תורנות במקום חזרה - תורנות כשנשארים - תורנות במקום חזרה

5 שבועות

אף אחד לא עשה לי את הצדק של כיתה ט'

לפני כמה ימים נזכרתי שהיא אמרה לי פעם שהיא אספנית עלים

נזכרתי בזה כשפסיכים הכיתתיים, כלומר המחנכת גרמה לאחת הילדות התמימות לשים עלים על הקירות בכיתה

היגיון? מינוס 2000%

לפחות אנחנו הכיתה הכי מקושטת

מי צריך כיתה מקושטת

 

Stop The Bullshit

מישהו אמר בולשיט?

אתמול ביום שני, היום שהמערכת הדפוקה שלנו אומרת שחינוך ומחשבים באותם שעות

אז תנחשו לאן הלכתי

רמז: לא חינוך

היה איזה פעילות של "שאר הכיתה" ככה שהגיעו 5 ילדים בלחץ

אבל *אותי* היא ראתה באנגלית

לפני השיעור היא סירבה לשחרר אותם "אני צריכה לחלק משהו" - לאף אחד שלא יבוא גם ככה

בשיעור: "ממקום שמה שאני עושה זה לתת ולתת" "הוא צריך להתקשר אלי" "אתם משוחררים"

לתת ולתת

אני ממש אסיר תודה, חייב לה את חיי?

 

נתחיל בבסיס, באזרחות היא לא מלמדת

שיעורי חינוך זה ביזבוז חיים טהור, זה דרש *פעם אחת* שבאתי לחינוך במקום מחשבים להבין שזו טעות חיים שאסור לי לחזור עליה

וגם אז באתי מפחד שהיא תשחוט אותי

עכשיו? המחיר שווה את זה, הזכות כולה שלי גם ככה "Problem? תפני את לאדון אריה היקר שאחראי על המערכת, נראה אותו עונה לך כמו שהוא ענה לי בכיתה י' כשהוא שם 2 מגמות אחת על השניה *תבחר*"

השנה שמים ז' בקלפי

אז אם היא לא עושה מה שהיא נדרשת, מה כן יש?

חרא שלאף אחד לא איכפת

סיפורים משעממים על עצמה שלא Care

דוחפת לנו נישנושים מיותרים לגרון מי יודע מאיפה, זורקת עלינו את הכסף שלה

עם כל הכבוד, לא תודה - לא ככה אני אעריך את "המורה"

אם כבר!! מעריכים מורה על היכולת שלו ללמד, כמו המורה למחשבים האדיר הנוכחי אחראי פרוייקטים או שני המורים למתמטיקה הכי טובים בבצפר

האחד שעזר לי לעלות ל-5 יחידות והנוכחי שלימד את אחותי בזמנה

אבל מפני שגם אני וגם המחנכת מבינים שהכיתה שלנו לומדת לבד, היא רק ממשיכה למתוח אותנו עם "אתם כיתה מצויינת" ו"הכי טובה"

שאגב רק גורם לאופי המצחין והמתנשא הכולל של הכיתה להיות יותר גרוע

והכי חשוב שזה מזלזל לי באינטיליגנציה, אני לא מתכנן להוציא יותר מ-90 באזרחות

ולא פחות מ-55

60 ואני מבסוט

למעשה בתנ"ך הוא הרגיע אותנו היטב, "הסעיף הראשון בכל שאלה הוא קל וזה 40 נקודות, לשלוף עוד 15 נקודות משאר הסעיפים (2 סעיפים נוספים לכל שאלה, 5 שאלות) זה לא אתגר, לעבור זה פשוט"

כל מה שאני צריך

 

לאחרונה הביצועים שלי בספורט היו מביכים

שזה היה כאפה לפרצוף בסגנון "די להתעצל"

וגם היה יום רע בכללי עם הרבה חוסר התאמה של התנאים לדרישות

אחרי הריצה הייתי עסוק בלהחנק עד ליום אחרי - לא יודע מה נכנס לי לפה בזמן שרצתי...

"רעב באמצע ריצה" זה אף פעם לא סימן טוב

וזה מוזר שלא חשבתי על זה - תיכננתי במיוחד לאותו יום!

אוכל אחרי ספורט - הבעיה היא שזה מאוחר מידי כבר אז, אז אני כנראה אסדר לעצמי שאוכל 4 פעמים באותו יום.

למעשה אכין כמה ימים שאני יאכל 4 פעמים

זה נשמע לי רעיון מצוין

עכשיו רק נשאר לי לחשוב איך אשים שמן זית בלי להרוס את הצלחת (מעצבנת רצח לנקות את זה אחר כך)

 

המורה למחשבים מאמין שאני מבין את ההתחלה הנדרשת של XNA היטב ואני איתו

אז הוא מינה אותי ללמד את בלה כשהיא הגיע באיחור לשעות של מנהיגות

מנהיגות בדיוק הגיעו לשעות שלהם וחשבו "מה נעשה עכשיו?"

קודם ראו מי לא נמצא, לקסי לא הייתה והמורה מינה אותי ללמד אותה את ההתחלה גם

אז הם החליטו לחזור שוב על השיעור שאני עברתי ובלה לא דרשה את שירותי

ניקה עוד בספקות לגבי להיות במחשבים או לא נוטה לכיוון הלא, הצעתי לה ללמד אותה ולהחזיר אותה לעיניינים אבל זה תלוי בה.

עכשיו מה? אני אמור ליצור קשר עם לקסי וכל זה?

עם כל הכבוד, כמה שאיכפת לי וזה, אני לא חושב שאני בפוזיציה הנכונה לעשות את זה ואת מה שבא אחרי זה "בכוחות עצמי"

שיבחר יום ויגיד "הנה מקס, הוא ילמד אותך את ההתחלה" וזה

אבל לבוא חסר בסיס זה לא הסטייל שלי, פעם זה היה ותראו לאן זה הוביל אותי...

מקווה שלא חשבתי על זה יותר מידי, אני אשמח להשתעשע בלימוד אבל לגרום לו לקרות מאפס בעצמי זה לא אפשרות

הבעיה בזה היא שמאבדים זמן

*חוץ מזה הכסף שלי מרגיש שהיא תבקש למידה מאדם שאחר* לא מאשים אותה

כל עוד הכסף הזה שלי

 

טוב מספיק Awkward להיום

פעם אחרונה ראיתי אותה מזמן

סוף סוף יצרתי קשר עם ליליה, *ביישן* שכמוני

"מחר נעבור בכיתות" - לא עברנו היום בכיתות

צריך לתכנן את זה יותר רציני

אני אציק לה מחר יותר לגבי זה, אחרי המבחן שלי באזרחות

הנסטר מרגיש לחוץ לגבי כל הקטע עם גאמ"א והוא אכן צודק, החברים שלנו בצבא לא יעילים במיוחד

יש הרבה מה ללמוד ומעט זמן

עוד איזה ספר משהו... חייב לזכור לעשות

 

חברים בפנימייה עסוקים במשחקים

"מקס אתה יכול לארגן Minecraft לא מקורי להרבה שחקנים?"

אני חושב שהוא ביקש לפני יום או יומיים

"טוב בוא ניגש לעיניינים"

"סיימתי"

זה היה פי 1000 יותר קל מאשר בגירסות הישנות

למעשה הידע הכי שימושי היה אחרי ההצלחה בקטע של ההתחברות, הרגיש כמו חוכמת על

אז שיחקנו כמה שעות טובות ביחד היום

לעזאזל עם אזרחות, מחר ישר אחרי אנגלית לא יהיה זמן "להתכונן"

צריך לדעת את כל הזכויות, כמה היא לימדה? 0

היא הכתיבה בלחץ, אמרה תקראו בעצמכם (זה לא ללמד, זה להגיד "תלמדו" ייתכן שהיא קראה איתנו לפני מאתיים שנה פלוס אולי יש מצב בלי נדר

"המבחן על כל הזכויות שלמדנו"

"אז אין מבחן?"

הייתי מבריז, פאקינג כיתה י"ב ועדיין יש מה להגיד את זה

אני נשבע שלא הברזתי מספיק בכיתות ז' עד ט'

חחחחחחחחח האמת בח' הברזתי כהוגן. בט' הברזתי בשביל להשלים שיעורים/עבודות (בעיקר זכור לי להבריז ממתמטיקה לעשות את העבודה במתמטיקה)

בח' הברזתי 5 שעות עם בלונדינית (בשביל הסיפור המדליק, זה היה עם מרי ולא הגענו רחוק)

 

לשחק עם חברים היה ממש כיף

אני בכלל שמח שאני קרוב ליהלום ביחס לזמן שהוא היה איתי בכיתה

חייב להודות שאני מבין למה הוא עבר כיתה באיזשהו מקום

אבל התנאים שלי לא מאפשרים לי לזוז הרבה

אני שוקל לעבור לכיתה י"ב המיועדת למופת

אני יכול לסדר את העסק הזה ב-2 שניות

אני אשמור את זה כ"כלי נשק" "יום הדין" נגד המחנכת

אם היא תעלה לי על העצבים ברמה כזאת שימאס לי ממנה ומכל הכיתה באופן כולל

ההקבצות שלי באנגלית ובמתמטיקה ישארו זהות, השעות במחשבים גם + שעה ספורט מתישהו במערכת

ישתנה רק המורה לתנ"ך שזה הפסד והמורה לאזרחות וחינוך שזה *הכרחי*

למעשה, הסיבה היחידה מבחינה מערכתית שאני עדיין בכיתה זה המורה לתנ"ך

המחנך שהיה לנו מאז כיתה ז', איך אני אמור לנטוש את האיחוד המשפחתי עם הכיתה?

אבל למחנכת הנוכחית יש יותר ממספיק הפרעה כפייתית מאולצת להפוך את העסק ל"לא שווה את המחיר"

עד כמה שאני אוהב לשחק עם הרגשות האלה, "נוכחות לא רצויה", זה צריך לכאוב לה יותר ממה שזה כואב לי.

חחחחחחחחחחח המשפט הזה משעשע מידי כשהוא נאמר ככה

אם זה יעקוף לי את המזוכיסטיות ואשכרה יציק "טוב ביי"

סביר להניח שאעבור כיתה The Next Day והמעבר ירשם בשבוע

מצד אחד אני טיפה רוצה לשמור על כל ה"שש שנים רצוף" איתם בכיתה

אבל נראה, זה הכל תלוי במחנכת והסבלנות שלי אינה אינסופית, אבל היא בהחלט מהשמנות ביותר שבהן.

במיוחד...

 

ישנתי כל הזמן החופשי שלי עד השיחת קבוצה

אני מרגיש שלאכול בחדר אוכל עושה אשכרה רע

ועכשיו בלילה אני ער כאילו זה כלום שוב, למרות שבלילה לפני הקודם ישנתי בסדר מלבד לחלק שהתעוררתי באמצע הלילה כמו שהרגשתי שיקרה...

ובקודם בכלל ישנתי טוב, קמתי בזמן אפילו טיפה לפני וישנתי מאז הכיבוי אורות כמו שצריך

ובכל זאת זה פחות מ-8 שעות

מי הטמבל שחשב על זה בכלל?!

בשביל זה יש סופי שבוע

 

אה בשיעורי מחשבים היקרים הכרתי אדון יקר עם שם משפחה מצחיק ומעט "חסר מזל"

בחור שחיבבתי משהו לגביו מאז שראיתי אותו בפעם הראשונה, זכיתי להעביר איתו כמה מילים שנה שעברה אני חושב כשהוא ישב ליד לקסי בתגבור מחשבים יום אחד והייתי מאחוריהם

אותו יום לא היה מדהים עבורי אגב

בכל אופן, יש לו מק וכולנו יודעים מה זה אומר!

טוב זה מספיק כתיבה להיום

לילה טוב(:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 6/11/2013 03:09   בקטגוריות על עצמי, בית ספר, כאב, ארוך, דעה, חלק משמעותי מהחיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)