לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

It's Never


100 בהשתתפות באנגלית

96 בעבודה שהוגשה באיחור, ה-4 נקודות מבחינתי על האיחור למרות שיש מצב שלא חחחחח

זין על אזרחות (אין ציון עדיין) מחר עוד מבחן מן הסתם לא מתכונן לא יודע כלום

הברזתי היום מחינוך

 

כמו שציפיתי, המחנכת פתחה סצנה ואסרה על המורה להחזיק אותי כאן בזמן השיעור שלה, מפגרת

היא חיה בסרטים אם נראה לה שאני אהיה נוכח בחינוך במקום מחשבים

אבל אצטרך לאלתר דרך יותר יצירתית להבריז מהשיעורים שלה, הרכז הביע את עמדתו ואני דואג שהיועצת או היועצת המחליפה יהיו עם דעה זהה

אם תיהיה להם אותה דעה מטופשת ש"חינוך זה הכי חשוב" בלי להתייחס לכמה שמחשבים זה פי 1000, ההיגיון שלהם מעווט לחלוטין אבל אני בכל זאת נתקע שם עם כלום חוץ מערמה של טמבלים ו-45 דקות מהחיים שלי יזרקו לפח באופן יעיל שזה מחליא

 

שקלתי כמה פעמים חזרה לרובוטיקה, אבל נראה שהמורה למחשבים או שלא זז לגבי להכניס את בלה או שנכשל

הפוסט הזה מתוכנן להיות טיפה קשה

אני אגיד לכם מה קשה

אני קשה

עם עצמי או מה שלא

הפחדן הזה עדיין איתי

100 בספורט ועדיין לא מרגיש "מדהים"

לא מרוכז

היא הורגת אותי

מה זה שווה אם תמיד יש מישהי 

 

מצאתי את הטעות

משום מה, יש נמוכות נוספות שלא ספרתי בצורה הוגנת

ההבדל המשמעותי הוא האופי

האופי הנספר הוא לכיוון הרע יותר, הזה שיתפוס ינצל ויזרוק

או סתם התנשאות והבנה של עליונות אישית או משהו

התמימות שהלכה לאיבוד

 

אני נוטה להמנע מכל להכנס או להתעסק בשטויות האלה, לא רוצה להתמודד עם המצב רוח אחר כך

אבל אני חושב שהגיע הזמן לעמוד מול הפחדים זקוף, כל שבוע לראות אותה אם זה מה שיקרה ואם השיעור בחשיבות של מחשבים

אני לא חושב שיש לי ברירה

כבר ציינתי שלרכז השכבה ולמחנכת יש היגיון מעווט לגבי החשיבות של שיעורי חינוך?

זה משגע לחשוב שאני אמור להלחם על משהו כל כך טריויאלי כמו "חינוך או מחשבים"

מגוחך

עם כל הכבוד לאינטיליגנציה של הרכז, הדעה שלו שגויה

בעיקר מההתנהגות של הילד הקטן שלא מסוגל להסביר את עצמו

"חינוך זה השיעור הכי חשוב" - למה? התשובה היא שוב דבר קצר יותר מ"ככה"

 

אז עכשיו אני צריך להלחם עם הדיקטטורה הבית ספרית, להפוך עולמות להזמין את אמא שלי להתקשר ולפנות לבעלי סמכות עם היגיון פחות מעווט (מקווה היועצת) לעזור לי להגיע לשיעור שאשכרה חשוב

יש את הדרך הנחמדה והפחות נחמדה

ועוד אופציה לוותר - לא נראה לי...

הפחות נחמדה זה להבריז בכוח מחינוך בתור מחאה

הנחמדה זה אכן לפנות ליועצת וכל זה ולהתפלל שאפשר להזיז משהו.

אני לא יודע אם הנחמדה תכשל אגש לפחות נחמדה או לא

אני לא נוטה לוותר כשזה מגיע לדברים כאלה, גם אם העסק שלי פה הוא מול ורדה - מה היא באמת יכולה לעשות לי?

היא לכודה למסגרת הזאת בדיוק כמוני

העונש הכי גרוע שלה שראיתי עד עכשיו היה "זמן לא נעים" של צעקות, משהו שאני אתמודד איתו בקלות ואפילו השתעשע ממנו כמו מזוכיסט

אפילו המחנך הקודם נתן לי עונש יותר אמיתי פעם כמו "עבודה הביתה שרק אתה תעשה" ואפילו לא חיפש אותה אחר כך, עונש בכאילו.

העונשים הכי אמיתיים שיגרמו לי להקשיב או לחשוב פעמיים הם דברים בסגנון "השעייה", מהלימודים או מהפנימייה או שניהם

הבעיה היא שההיגיון מאחורי מה שאני עושה לא מצדיק את העונשים האלה, מה שאומר שאין לי מה להפסיד

 

כדי למרוח להם בפרצוף עוד יותר, אם אאלץ להגיע לדרך הלא נחמדה, "מה העונש שתתנו לי אם פשוט אלך למחשבים במקום חינוך בכוחות עצמי כל פעם? חיסור? חיסור זה נושא שלמדתי בחשבון בכיתה א' זה לא מפחיד אותי בכיתה יב' "

מעניין, היום בתנ"ך למדנו מאיפה מגיע "הרצחת וגם ירשת"

לא יודע אם זה המקום הראשון שזה קרה בו, אבל זה דוגמה מאוד יפה ומזעזעת

בבוקר התבלבלתי בין סוכר למלך ובונה שילמתי את המחיר

מגעיל, כוס חלב שקדים טוב ושיבולת שועל פשוט נזרקו לפח...

משפט של המחנך לשעבר: "Power corrupts and absolute power corrupts absolutely"

 

החוכמה בשיעורי תנ"ך הרבה יותר חשובה משיעורי חינוך, אז הם רוצים להתחיל להשוות לי בכלל בין חינוך למחשבים?

לא רק זה, באיזשהו מקום יש לי שיעור חינוך כל יום, קוראים לזה "שיחת קבוצה"

עוד בעיות, כיבוי אורות ב-23:00 והשקמה ב-6:30

לא יודע מה איתכם, 7:30 שעות זה לא מספיק זמן שינה וזה אם אנחנו מאוד אופטומיים שאנשים הולכים לישון ב-23:00 או מתישהו לפני 00:00 בכלל

 

התקרבתי לאדון יקר במנהיגות בשיעורי מחשבים

כאילו אני לא מכיר מספיק אנשים עם אותו שם, נקרא לו מק

נשאיר את זה ככה, אני לא יודע מה אני מחבב בבנאדם אבל זה בערך זה

עוד אחד מהאנשים שמעריכים את הידע והניסיון שלי בתוכנה

מצד שני אני עוד לא על רמה ב-XNA, בדרך לשם.

באובנטו אני כן בעיניינים אבל ב-python לא כל כך

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 11/11/2013 14:32   בקטגוריות על עצמי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)