לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

הקש ששבר את גב הגמל


זוכר שהיא אספנית עלים?

אני מאזכר את הפוסט הזה דווקא למשהו אחר לגמרי, המחנכת

נראה כאילו אני נאלץ להפוך את המערכת 180 מעלות בשביל לשעשע את עצמי עד הסוף עם מה שהלך בימים האחרונים

אז איך זה הלך?

יום שני אחרי שהלכתי למחשבים במקום חינוך כי בואו ניהיה אמיתיים לרגע...

 

זכיתי לזה שיכעסו עלי, הרי אין ספק בכלל שחינוך זה המקצוע הכי חשוב שמלמדים בבית הספר

לשבת עם חומר שהנחו את הילדים לקחת מויקיפדיה ולנהל שיחה?! פףףףף כל כך נדיר פשוט אין זמן לזה בדרך כלל אז חייבים את אותם 45 דקות!

ועוד עם המחנכת, איך אפשר לוותר על זה בכלל?!

אבל זה לא הסתיים כאן

לא סתם שהיא "כעסה" וזהו

 

היא הייתה MAD

ובלי להסביר לי למה באמת שיעור חינוך חשוב, פשוט קבעה כמובן שאני בה לשיעור חינוך וזהו.

היא הייתה כועסת גם על שלל של ילדים אחרים בכיתה, "הערות מעקב", אויש את מי זה מעניין

כמו שאמרתי בפוסט אחר עם טיפה שיכתוב, האינטיליגנציה שואפת למינוס אינסוף.

בסוף היציאות הקשות שלה הרגשתי מאוד "לא נעים", היא לא נתנה לי להסביר לה למה היא טועה אפילו וזה הרגיז

אז היא דאגה לשאול אותי "האם אתה מבין למה אתה תיהיה נוכח בשיעור חינוך?"

"לא"

ופה נפתחה סצנה, אבל בשביל שזה לא יגיע לאלימות היא פשוט שלחה אותי לרכז השכבה או המנהלת כי היא ויתרה - היא לא יודעת להסביר כלום בכלל על אף שהיא מורה אז מן הסתם...

אני לא הייתי אידיוט, ידעתי שרכז השכבה יתן לי אותו דבר על הראש לגבי כלום ובמקום התקדמות אני אתקע באותו מקום

למרבה המזל, הרכז לא היה בחדרו ופניתי לחדר המנהלת - שם הייתה מזכירה שבדקה שהרכז אכן לא יכול לדבר ושלחה אותי ליועצת

עכשיו - להשלח ליועצת כידוע מניסיון של כיתה י' עוד זה רעיון מצוין תמיד, גם כשאין על מה לדבר.

 

לאחר בוחן שחירטטתי באזרחות שוב (בקודם אגב 70 והתכוננתי ל-0)

הלכתי ליועצת המחליפה (הרגילה בהריון, התחתנה שנה שעברה אני חושב עם אחד המורים)

היועצת המחליפה הקשיבה לצד שלי של הסיפור והבינה את "מלכוד 22", שני שיעורים באותו זמן אז כשאני בוחר בהיגיון השיעור המטופש יכעס

זה לקח לה לא יותר משניה להציע מעבר כיתה

אז היא נתנה לי את האחריות לבדוק מערכות של כיתות וכו'

רגע, מעבר כיתה? טוב - נראה שהמחנכת הצליחה בקלות לגרום למשהו שחשבתי שידרוש יותר

היא באמת הייתה מוכנה לחלוטין לתת לי "באן" משעה אחת קריטית של מחשבים ביום שני בתמורה לשיעור הכי מזעזע בהיסטוריה

למעשה היא כבר עשתה את זה, איך היא העזה לחשוב שזה בכלל יתקבל אצלי על הדעת/יעבור בשתיקה.

מצד שני, אני לא יודע מה אעשה ביום שני הבא במידה ולא אעבור כיתה עד אז

כי עם שיעור חינוך שלה כל כך חבל לי על הזמן שזה סיבה לבכות

וכל עוד אני בכיתה הזו יש לי "באן" מהשעה המסכנה במחשבים

אני לא יודע איך לזרז את המעבר כיתה בסופ"ש ורק יום ראשון לא בטוח יספיק...

הצעד הכי חכם שלי יכול להיות לגשת ליועצת על חשבון אותה שעת חינוך חחחחחחחח (הזלזול המשעשע לבד שווה את הניסיון)

לא נעים לי לחפור ליועצת המחליפה אבל כנראה שאין לי ברירה אחרת

 

אחרי בדיקה של המערכות, אני מסוגל לעבור לכיתת הפנימייה עם המחנכת המזעזעת, כיתת מופת המקורית וכיתת המנהיגות השלישית

המחנכת המזעזעת של כיתת הפנימייה ממש לא נותנת לי חשק

כיתת המופת פשוט משעממת רצח

לכן כמובן שכיתת המנהיגות זו האופציה המועדפת, אך אצלה קיים מכשול נוסף בשם "הבולשיט של מנהיגות"

כי מה עוד חסר לנו חוץ ממקצועות נוספים שאינם קשורים לבגרות?!

יש להם שעתיים "מנהיגות" (my ass) שלפי הבנתי עושים איזה פרוייקט חמוד לגבי כלום

עד כמה שהייתי שמח להיות נוכח בשעות האלה ולהשתתף, הן על שעות מחשבים יקרות ביום שלישי

יודעים מה

שווה לי

אולי לא לחלוטין, בהחלט יש פה הפסד מסוים שחבל

אבל לוותר על שעתיים מחשבים של גאמ"א שמיועדות לנו שאני לא היחידי שמתקשה להגיע אליהן ועושים בהן לא את הכי הרבה (מתקדמים לאט) ועוסקים באובונטו שאני מבין היטב (אולי בחמישי אפשר להשלים את זה גם)

בשביל להיות בכיתת מנהיגות, נשמע לי הגיוני יחסית.

 

זה לא כיתת המנהיגות שלקסי נמצאת בה

אבל הנמוכה השניה והשלישית נמצאות בה וגם הבחור הנחמד שהכרתי במגמה שאני מת עליו מי יודע למה (זה בטח שם המשפחה שלו)

חזרתי הביתה אחרי שבועיים שם, אם זה הרגיש כמו הרבה אני עוד מחכה לאחרי חנוכה - חודש וחצי בלי לחזור.

אבא חזר ואמרתי לו על כל מה שקורה בבית הספר, נחמד שהוא מבין שחינוך זה בולשיט חחחחחחח

אז כן, לעבור כיתה זה עכשיו משהו שאני רוצה יחסית יותר מלשמור על אותה כיתה וכל ה-Legacy וזה, חוץ מזה המחנך לשעבר מלמד תנ"ך גם את אותה כיתת מנהיגות אז ההפסד המערכתי אינו כבד

 

אדם חכם יסתכל מהצד ויגיד "בכיתת המנהיגות אתה תפסיד 3 שעות מחשבים ובנוכחית אתה מפסיד רק 1 או 2"

ההבדל הוא, שהנוכחית זה יום שני - לא מתקבל על הדעת

והנוכחית זה גם תנ"ך באמצע של השלוש שעות ביום חמישי, תקוע רצח.

אם אני לא טועה גם במנהיגות זה יהיה שעתיים תנ"ך מופרדות על אותם שעות מחשבים בדיוק

או זה אפילו יותר גרוע, שעה תנ"ך שעה חופשית שעה חינוך חחחחחחחחח

 

אולי ניהיה בכיתה דימיונית?

"שעות אופטימליות - אני אלך לחינוך עם הכיתה הזו, לתנ"ך עם הכיתה הזו, לאזרחות עם הכיתה הזו"

איזה עוד שעות חשובות יש? גם ספורט

אני מופתע שהמחנכת הצליחה לגרום לי לרצות לעבור כיתה כל כך מהר.

כל הכבוד

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 14/11/2013 17:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)