לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

מושפע


נהנה מלשמוע את דבריו של הנשיא לנגידת בנק ישראל החדשה

ובינתיים במקביל, אמא שלי רוצה לנקוט צעדים שלא אעבור כיתה

אבל בואו נתרכז פה במטרה, המטרה היא שאלך לשיעורי מחשבים ביום שני, ל-100% מהם.

מפני שהמחנכת מטופשטת מידי להבין או להעריך את החשיבות של זה, היא עושה בעיות

אז הדרכתי את אמא שלי לדבר איתה על זה, המעבר כיתה עוד בסימן שאלה ענקי ואם אפשר למנוע אותו סביר להניח שכך יעשה

אבל אני לא אמנע אותו במחיר של שיעור חינוך ביום שני על שעה אחת, אפילו לא בצחוק

אם הבעיה הזו תפתר בלי להעביר אותי כיתה אז סבבה

אם לא, אני לא מהסס לעבור כיתה - מה לעשות לגבי הדעה של אמא שלי בנושא זה עסק אחר.

כבר שניתי דברים גדולים יותר בלי לתת לאמא שלי בחירה, אני לא יודע מה גורם לה לחשוב שאם מעבר כיתה הכרחי אני לא אעשה זאת כי היא לא רוצה

היא צריכה להבין שאני חושב בהיגיון לא פחות ממנה, אבל בואו לא נכניס לכלא חשודים לא מורשים, שלפי המחנכת חפים מפשע עד שיוכח אחרת

 

אני בקרוב אלך להסתפר, כבר הרבה זמן שאני צריך חחחחחחח

נקו לא מסוגלת לייצב את הרגשות שלה ובקלות יתר ויתרה עלי

משעשע אותי שייתכן שהסיבה היא בלה, אולי מישהו צריך לעורר אותה שבלה עם האולר כמו שהיא עוררה אותי שניקה עם הפיזיקאי

בלי אף בחורה בראש, די ברור שלקסי חזרה לעשות לי בעיות בראש

אני מחפש סיבות אחרות בקוצר רוח למלאות את המוח שלי במקומה

אבל זה לא נראה כאילו יש משהו נוסף שמרגש אותי או נותן לי תקווה בנושא הזה

בטח שאין לי תקווה עם לקסי, אבל אני מניח שהמוח לא מסוגל להיות ריק וזה אומר להיות לפחות ריק בהכחשה

וזה לא המקום לכתוב "אולי יש", אני מופתע שפעם זה היה אבל מי מאשים את המוח התמים שלי

 

כשאני אומר תמים אני מתכוון לזה

וכבר הזכרתי את זה בעבר, אז לא אפרט כאן שוב. (אם זה מעניין אתכם, אתם מוזמנים לפנות אלי באופן אישי, הפרטים שלי בדף ה"אודות")

 

עכשיו ניגש לנושאים יותר אופטימיים גם אם הם לא מושלמים

כמו ההתנהגות שלי והיחס שלי לאוכלוסייה

אחרי הפוסט הזה ניגשתי לפרויקט העמוק של יצירת Activator לווינדוס 8.1 (לא נשכח ולא נסלח)

עם סיומו קיבלתי שיחת טלפון מניקה שהיא נשמע מודאגת וביקשה סליחה פעמיים

מסתבר שלא הוזמנתי למסיבת ההפתעה השלישית או הרביעית של בלה (עד עכשיו עשו אותן בפולין אז גם בהן לא יכולתי להיות נוכח)

אז בלחץ איכשהו הצלחתי לגרום לאבא שלי להסיע אותי לשם ולמחרת בחזרה (עכשיו למחרת)

בחזרה לפנימייה - אבל בפנימייה נעול עכשיו...

לכן חזרתי הביתה ובערב אסע לשם שוב-_-

 

עם חזרתי הביתה התקשר הבחור הנחמד של אור ירוק (לפני חודש חודשיים?) עם בקשת עזרה לגבי היואסבי

על הדרך הזכרתי את העידכון של 10.9 למק

ונסדר את הכל כבר מחר אחרי הלימודים, הוא יבוא לבקר

אני אישית תיכננתי לדברים יותר רציניים של מכללה - אבל גם זה הולך

שלא לדבר על זה שזורקים עלי עוד מחשבים ניידים

מרגיש כאילו אנשים זרים סומכים עלי יותר מניקה עם הטכנולוגיה שלהם

שיהיה

 

אני עוד צריך להתאמן בבית לפני שאסע חזרה לפנימייה...

איזה בלאגן

הגיע הזמן לעבור ולבדוק את ה-Activator שלי

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 15/11/2013 11:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)