לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

תתעורר - האקר סטוקר


הפסיכופט הרעב

האקר סטוקר

גאון בטעות

 

הגעתי למבוי סתום בכל הנוגע לבית ספר

תקוע עם שעת חינוך אחת מבוזבזת, פשוט חבל.

Might as well make the most of it, המורה ניסתה בכוח לנדב אותי לדבר על רובוטיקה - אז ביקשתי לדבר כבר על חלב

אולי נפתח לכמה ילדים בכיתה את הראש

הרי אין מה ללמוד בשיעור הזה, מצטער שקראתי כבר על החייל שנרצח וגם שמעתי את מה שהולך עם עונש מוות ואף דעה של אף אחד בכיתה לא מעניינית אותי במיוחד אחרת הייתי כבר מדבר איתם על זה

לא מתאר לעצמי שכולם ישמחו לשמוע "חלב מזיק לבריאות"

 

המבוגרים דואגים לי מידי כולל אמא שלי כדי להסכים להעביר אותי כיתה, להלחם על זה זה עסק מסובך מאוד עם היועצת המחליפה

לדעתי היועצת הרגילה הייתה עושה חיים יותר קלים עם מעבר כיתה אבל אין מה לעשות, היא בחופשת הלידה לעוד חודש או משהו לפחות

לעבור כיתה היה עושה לי יותר טוב מרע, כל הכסף שלי בהימור הזה אגב

אבל אתם יודעים איך זה עם הבצפר כשהאינטילגנציה שואפת למינוס אינסוף.

 

בגדול נמאס לי מכל הנושא ומהם, "יש יותר מידי שעות מחשבים אז אל תציקו עם זה יותר מידי או שיסתכלו ויבינו ויבטלו הכל/בעיות"

אז הנה

טבעונות בפנימייה גם, יש הרבה התפתחויות שקשה לי לספר במכה אחת

הלכתי לרכז להשיג אישורים לאסוף חתימות סוף סוף להריץ את זה, והוא מספר לי שאנחנו ניגשים לזה לא נכון וכל שעלי לעשות הוא לפנות למנהל הפנימייה ולשנות דרכו מה שהולך בחדר אוכל אחרי הכל פועלים לפי ההוראות שלו

מרגיש כאילו כל מה שניסיתי לעשות עם החיים שלי פשוט "מה'כפת"

שכח מזה

אתה תקוע במסגרת מפגרת שיהיה לך מזל למצוא בחורה להסיח את דעתך

או לשבת על המחשב ולתכנת את העתיד שלך

או לשבת ולשחק במחשב עם חברים כמו היהלום

 

בעיית שינה קטנה שיש גם היא שהולכים לישון ב-23:00 (או אחרי, זה כיבוי אורות בכאילו)

וקמים ב-6:30

הפלא ופלא, אנשים נרדמים בשיעורים או הולכים לישון בצהריים

האם זה בריא נתון בספק

לפני יומיים הייתי עייף מידי להוריד בגדים לפני שנרדמתי ואתמול הלכתי לישון שעה אחרי וקמתי איכשהו ב-6:10

הערתי את עצמי מהחלום בטוח, לא זוכר כבר מה היה

 

וואו טוב שאני לא עושה את העסק עם הטבעונות בחדר אוכל לבד

בלי ליליה הייתי מתעצל קצת לפני שהייתי חושב הרבה על איך לפנות למנהל הפנימייה היקר

אז היום נאלצתי להתקע בשעת חינוך במקום מחשבים וכמובן שזה סיבה טובה לבכות אבל אני צריך להבין שזה בית ספר וגם המחשבים שנלמד בשיעור לא יהיה שווה ערך למה שאני אעשה לבד מול המחשב שיקבע את העתיד שלי באמת, כמו לשנות את הסיסמה של המשתמש הגלובלי בחדר המחשבים

היום עשיתי את זה בלי כוונה ועכשיו אני נאלץ לחכות 24 שעות עד שיהיה אפשר לשנות את הסיסמה למשהו נורמלי חחחחחחח

(מערכת אבטחה מציקה - אחראי הרשתות שלהם יודע משהו שאני לא)

הדרך שהצלחתי הייתה כזו: היה מחשב מקולקל שתוקן והותקן עליו עותק של ווינדוס אקספי כמו על האחרים אך הוא עדיין לא חובר אל הרשת

כאשר לא היה מחובר אל הרשת, תפסתי שליטה על הקונסול שלו ושיניתי את הסיסמה של המשתמש האדמין לסיסמה שלי בידיעה שזה יהיה שימושי בהמשך

בנוסף הוא הגיע עם משתמש מקורי שהיה user, בלי סיסמה דרכו שיניתי את הסיסמה לאדמין (סוג של אבטחה זולה במיוחד שהצלחתי)

לאחר מכן הוא חובר אל שאר המחשבים ברשת שאני עוד הייתי רוצה ללמוד איך עושים את זה (לפרוץ סיסמה של משתמש ברשת זה עסק בפני עצמו, אני יכול למצוא שימושים למשתמש אדמין על כל המחשבים.)

כלומר, המחשב שהיה לי את הסיסמה של האדמין שלו קיבל גישה לרשת ומשם השתמשתי באדמין לשנות את הסיסמה ברשת

אבל משהו לא מסתדר לי כאן

 

יכול להיות ששיניתי את הסיסמה ברשת בגלל טימטום אחר לחלוטין ולמעשה זה היה אפשרי כל הזמן הזה בלי קשר...

נכנסתי לתפריט של השינוי סיסמה וזה ביקש את האדמין שרק אז היה לי לתת לו

כדי לשנות את הסיסמה למשתמש הגלובלי שאגב מוגבל הייתי צריך ctrl+alt+delete ושם שינוי סיסמה

הייתי מגיע לשם גם ככה

אז אולי אפשר לשנות את הסיסמה מכל אחד מהמחשבים שם בלי קשר לאדמין על המחשב או לא עליו

מה שמקשה מאוד את פריצת האדמין במחשב אם זה לא היה מספיק בעייתי

אבל בכל זאת, על כל מחשב המידע שלו אפילו שהמשתמש האחד גלובלי...

המוח שלי לא במקום הנכון עכשיו לעשות משהו... לכתוב לבלוג או לעבוד על קוד או כלום.

 

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 18/11/2013 17:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)