לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

כולם לדעת


עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שכתבתי

העסק עם הטבעונות בחדר אוכל התקדם, אדון הרכז אמר שאני צריך לפנות למנהל הפנימייה בלבד לזה

ויש שם יותר טבעונות ממה שחשבתי

לפני שבוע הכרתי מורה טבעונית (מסתבר שיש כאן גם מבוגרים משכילים) והיה על מה לדבר

 

ביום שני הרצאתי לכיתה לגבי חלב ועכשיו כולם יודעים שאני טבעוני

המציק של הכיתה כבר לא "עושה את הרע בעיני", היום היה יותר בסדר מילדים אחרים בכיתה

אין דיבור

ועם לקסי המצב לא יכל להיות יותר סטטי ודורש עריכה טיפה בסגנון "תרגיע לידה"

אני לא חושב שאחזור לרובוטיקה, בלי בלה מה זה שווה

חבל לי על הזמן

הדרישה לפייסבוק כבדה מידי

גם המורה הטבעונית בקטע עם פייסבוק, יותר מידי מידע

 

אני מרגיש די מבואס כרגע

קודם עוד איכשהו היה בסדר עכשיו...

החיים שלי לא מובילים לכלום

כל המטרות, הדברים הנורמליים, השיעשוע הסדרות והאינטיליגנציה

הטבעונות, האנשים שאני מכיר והניסיון הרחב שלי עם מחשבים אפילו שיש לי המון ללמוד

מה זה בסוף

לסיים י"ב

אימונים, בריאות או לא בריאות

קיבלתי את ההזדמנות לשמוע ילדים שלא יודעים יותר טוב אומרים "בשר זה בריא"

אין לי ממה להתגונן, את זה שטבעונות זה בריא כבר הוכחתי

אבל בכל זאת, שיחה של אחד על אחד זה עסק רציני וצריך להיות מומחה

מרגיש לי כמו המקום להגיד "מפגרים" אבל אהיה יותר בוגר מזה

 

הוצאתי 82 במת' שוב, אני לא אדבר על איך

בזכות העכברוש בענק

יכולתי גם 100, אבל זה היה יותר מידי עבודה חחחחחחח

 

ברוך השם, לא מאה במתמטיקה לא משפיע על כלום (ומי שיגיד לי "העתיד" אז אני אגיד "לא של כולם", שלי? חוסר הידיעה בצד שלי)

איזה הצעה מתוקה מהצבא, תואר טכנאי/הנדסאי מוסמך ב-10 חודשים

אני ארשם לזה אם לא ילך בדברים אחרים - אולי ארשם מראש ומקסימום נלך לדבר היותר טוב (להלן אני במיונים לגאמ"א)

גם יש להרשם למכללה הזאת משמם בבית הספר ל"דלת אחורית" לכניסה לגאמ"א

 

היה מלא שטויות השבוע ולא כזה בטוח שיש לי כוח לדבר

מה זה כל הפסימיות הזו לאחרונה

יש לי תיאוריה לעשות בחנוכה ביחד עם שיעורי נהיגה והרבה תכנות, עבודה באזרחות להעתיק בהפסקה לפני ואולי לסיים לוג באנגלית טוב שלא "את השנה"

דצמבר עדיין לא התחיל אבל הוא כמעט כאן ואז בום - עוד 6 חודשים נגמר בצפר

ל-נ-צ-ח

בינתיים זה עוד 7, והם מתייחסים לזה כמו הסוף...

 

בבית קר פי 1000 מאשר בפנימייה

אולי זה מאפיין ראוי... שלא לדבר על הכלליות של "רוסים" - "מזג האוויר הרבה יותר טוב כאן"

עדיף חם אש בקיץ מאשר קר כקרח בחורף

זה בכל מקרה המאפיין הכללי של הקיץ, מלה שהחורף יהיה חריף?

כל הקטע של קיץ זה גם ככה שהולכים למקום אחר אז איפה היתרונות ש"פחות חם" פה? בלילה?

המשקל שלי נשאר אותו דבר

אני מניח

נצטרך לדבר עם הרופאה שוב, לא בא לי לבקר אצלה אבל עם הירידה בבי-12 בתוצאות של הבדיקות דם חייבים איכשהו להשיג את התוסף השבועי

בחייכם

רציתי אותו מהרגע הראשון, כזה מסובך?

אני צריך למצוא עכשיו איזה ספק בשוק השחור כאילו ולהתפלל שזה לא יהיה סמים בטעות?

אם כבר ספק בשוק השחור, יש מצב אסדר לעצמי מסכים גדולים ודקים שאני צריך כבר מלא זמן

דברים של אלפים שנמכרים בעשרות, מדהים.

אני חייב

חנוכה כבר כאן

יש לי טונות של אנימות וסדרות לראות גם

חופשה נעימה

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 27/11/2013 13:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)