לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

כואב הלב


הבטחתי להוסיף שירים לפוסטים קודמים, אני חושב שאגש לזה בהזדמנות הזו

כמו כן, לא יודע אם סיפרתי כבר אבל יש תעודות, אולי לא היה עדיין בפוסט האחרון

היה לי איזה פוסט נפלא שרשמתי באמצע שיעור שהלך לאיבוד

באסה, היה בו מלא.

 

אבא שלי קנה לי כונן חדש למחשב הנייד, שמתי אותו ושחזרתי הכי טוב שיכולתי והכל עובד פיקס מושלם חלק סקסי מדהים

בלי עין הרע

גם דק יותר מכונן אחרים שיש לי

הכונן המקורי של ה-320 ג'יגה הכיר את סופו עם המשפט "Hardware issue that cannot be repaired"

אכן ראו את זה בביצועים, ברגע שמספיק זיכרון היה תפוס הכונן פשוט נתקע והייתי צריך להפעיל מחדש

החלפת הכונן הלכה יותר חלק משציפיתי, למעשה אין הרגשה כמעט שזה כונן אחר כרגע

כמו כן יש לי כלים משלי עכשיו להחלפת כוננים וזה (מברגים מסוגים רבים)

לצערי המגנט של העסק הזה אצלי קצת שבור (חרא דבר?) אבל אפשר לחיות

חפיף חפיף, העיקר שהמחשב עובד.

לגבי החלפת כונן DVD אני לא בטוח

ניסיתי לנקות כמה פעמים, לא עובד

נראה...

 

היה לי חום ביום שני, אז אתמול לקחו אותי הביתה

וככה התחמקתי מעבודה להגשה באזרחות ובתנ"ך, כמו כן שיעורי מתמטיקה קשים במיוחד (6 שעות מתמטיקה ביומיים בחייכם... לא בטוח אם עדיף על כל יום מת' אבל)

אני כנראה אקבל זימון מתישהו בפבואר למקום רצוי בצבא.

כמו כן הגיע הזמן לעבוד ברצינות לעבודה במחשבים

זמן לחרוש, לשבת שעות וזה

בלי כונן דיסקים, אני כנראה אעשה הכל בתוך מכונה וירטואלית אומללה של Windows 8 Enterprise 32bit

לפחות לא צריך להתקמצן, עם 10 ג'יגה ראם וזה

נראה נראה

 

קניתי את הספר שרציתי לקנות למאי

זה נתן לי הקלה, אפילו שהיא אמרה שהיא לא רוצה להפסיק לעשן

כמו שאמרתי, "זה כמו לעשות חסד", זה קצת יותר מזה

משפחתי וזה? שום דבר, האופציה לא לעשן קיימת ועדיפה, לכן יש לבחור בה.

אבל ניהיה רגועים יותר, "את לא חייבת להפסיק, אבל יש הרבה מה ללמוד מהספר הזה"

לא סתם הייתי נותן ספר שלא קראתי בעצמי, ואם אנחנו כבר פה - אני לא מעשן אז למה לי לקרוא ספר על זה?

"תגלי אולי למה אומרים שזה עובד" - ובכנות, הלוואי שזה יעבוד חחחחחחחח

חברי לחדר שקראו והפסיקו אומרים אמרו שהם מרחמים על מעשנים, זאת הגישה.

 

כמה כסף צריך לתת היום שישתפו לכם את המוח לטובה?

88 שקלים

"בעברית או באנגלית?"

כבר שכחתי איפה מאי נולדה ומה שפת האם שלה (עם כל הדיבורים על "חיים בחו"ל")

מוזר, בד"כ אני זוכר את כל הפרטים הקטנים, אני מניח שעם כמות המידע הסוחף אפילו אני לא עמדתי בקצב

עדיין מפתיע. אני כ-Good Listener

היא הזכירה את המקום שהיא הלכה אליו בסוף ט' גם כחיים בחו"ל, הם גרו שם גם אם זה לא היה להרבה מאוד זמן (יותר מחודשיים)

אני זוכר אז לא הייתי בטוח "היא הולכת לתמיד?" או שזה סתם חופשה

אני גם לא זוכר מה תיכננתי לעצמי אז, אם זה היה הזנחה או שיפור

אבל בתחילת כיתה י', כבר לא היה לי דבר מלבד למחשב הזה כרגע, איכשהו איתי היום.

איכשהו הסתדרתי וגם איכשהו הוא מתפקד היום חחחחחחחח

לצערי לא מצאתי את הספר שמאי המליצה לי בצומת ספרים שביקרתי, אבל קניתי ספר אחר מאותו סופר

עכשיו אחפש את הספר המומלץ באינטרנט

מצאתי Audio Book פשייי חיים קלים.

נראה מה זה (אין לי מושג אם זה כולל וידאו או שזה פשוט הקראה של ספר?)

העצלנות של היום

 

יש לי מלא דברים בראש עכשיו...

אין סדר יום, אין לילה, איך ישבתי עד עכשיו על הכיסא הזה בלי כרית מאחורי הגב?

אני זוכר את הימים שניסיתי ללמוד לנגן את השיר הזה בגיטרה בכיתה ט'

אבל למדתי גיטרה אז לא למטרות למידת גיטרה, גם לא כזה אהבתי את זה...

הדבר הכי טוב שיצא לי מזה זה להכיר מורה אחד באיזור למידת המוסיקה בבית הספר

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 23/1/2014 18:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)