לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

צד שני: חסר ערך


פינטזתי הלילה לא מעט, על כסף, דברים מאוד קרובים-רחוקים

מרגיש שהעתיד ורוד

 

שום דבר שעשיתי בבית הספר עד היום לא היה שימושי מלבד לדברים של מחשבים

בואו נתחיל מהתחלה, מכיתה ז' (היסודי היה פח אשפה אחד גדול שאני לא אזכר בו עכשיו)

גיאוגרפיה היה כזה ביזבוז זמן שפשוט חבל על הזמן, כמה מעצבן היה להיות שם.

מתנ"ך, אזרחות והיסטוריה לא היה איכפת

מתמטיקה ההדרדרות התחילה, לא למדתי ברצינות

ההדרדרות הזאת נשארה איתי עד היום, איכשהו שרדתי את 806

ספרות בכלל לא היה איכפת

אנגלית היה קל אבל המורה הייתה מציקה, אני בקושי זוכר כבר

מחשבים עוד לא היה, מפיזיקה פרשתי בכיתה ח' ואולי שם אשכרה למדנו משהו

 

בכיתה ח' ההדרדרות במתמטיקה הייתה בשיאה עם החרמת האייפון ו-3 בבוחן

מה יצא טוב מזה בסוף? שום דבר

כל שאר המקצועות לא קיבלו יחס יותר טוב, גם לא ספורט שאז בכלל לא היה איכפת

למעשה ההברזות עלו באותה שנה, עם שיא של חצי יום "סתם" עם בחורה מסויימת (השמות שלה בבלוג מתחלפים יותר מידי)

אה כמובן היה רוסית/ערבית שחירטטתי כל הדרך עד סוף ט' עברתי מפה לשם "הקלות" שטויות וזה נגמר.

הייתי טוב בכימיה

 

כיתה ט', זכינו לשיעורי מחשבים יקרי ערך וחסרי ציון (שימו לב)

מת' ניסיתי להרים את השאריות, לא היה חלק והמורה עדיין הייתה מעצבנת - אל תזכירו לי "חוסר מוטיבציה", משרד החינוך המפגר הזה.

פרשתי אז רשמית מפיזיקה, פגיעה בשם המשפחתי משהו (אויש בחייכם)

איך אפשר לשכוח את כל עבודות הקיץ במתמטיקה שאף אחד לא טרח לבדוק

ניסיתי אז לעלות באנגלית למקום של "הרציניים", זה לא הלך. מה זה Module G בכיתה ט' עכשיו? מי חשב שזה יהיה בחינה הוגנת?

כאילו הם עשו אותה שנתיים אחרי בסופו, ואני עכשיו עושה אותה 3 שנים אחרי וחבל לכולנו על הזמן...

גם אז היה לא מעט הברזות

 

כיתה י' זה כשהתחלתי לקחת את הבריחה מהבית ברצינות

בדרך לא דרך הגעתי לפנימיית יום, "בשביל ללמוד יותר"

כמובן שלא למדתי כלום יותר בגרוש

מת' עדיין הסרחתי, הציון הגשה שלי ל-806 לא השתפר בזכות זה

אנגלית היה ברור מאליו, אגב כיתה ח' היה השנה הטובה ביותר של אנגלית

תראה מה עשית משרד החינוך, ביזבזת לי ביעילות 4 שנים!

מחשבים א' סיימתי עם ציון גבוהה בבגרות וחרא בציון הגשה רק כי המורה הייתה חדשה וחסרת ניסיון

הבעה א' ציון ההגשה על בהרבה על הציון בבחינה

היסטוריה א' ציון ההגשה ליד הרצפה ובבחינה צמוד לרצפה עוד יותר - עברתי.

מחשבת - לא הייתי צריך לגשת בכלל (כן כן משרד החינוך, עד היום זה חבל שניגשתי לבגרות (; )

אני בטוח שהיה עוד בגרות או שניים שאני שוכח?

מחשבים אינטרנט - חירטטתי ברגע האחרון, היה נפלא

 

כיתה יא'

החליפו את המחנך במחנכת, טעות גדולה

סיימתי ספרות עם ציון על הכיפאק וקשיים רבים במהלך השנה

עברתי לפנימייה מתישהו באמצע

סיימת הבעה ליד הרצפה

סיימתי היסטוריה ליד הרצפה

סיימתי מחשבים ב' ליד השמיים

אנגלית מודל E ליד השמיים

וכמובן, מת' 806 "ככה ככה", יחסית טוב לציפיות - 70

וכמובן שהיה שיעורי "חינוך תעבורתי" שביזבזו את הזמן היקר שלנו על כלום, מטעם משרד החינוך

המקצועות שלא למדנו לבגרות באותה שנה קיבלו יחס בהתאם (סלחנות יתר להברזות)

 

כיתה יב'

הגיע הזמן לסיים את הכל

נתחיל מאנגלית ממודל G, ציפיות גבוהות יחסית

כל הלוגים גמורים וכולם מעל 90 מלבד לאחד (אני חושב)

מתמטיקה 807, העתיד פתוח, אני מצפה לקשיים רבים אבל עם חצי שנה לפני הבגרות אין לדעת

מוטב שאעבוד על זה, יש פוטנציאל טוב

אזרחות ותנ"ך get on with it already...

ספורט יהיה קליל ונסיים מוקדם

והכי הכי הכי הכי חשוב, הפרוייקט הענק במחשבים

חייב לחרוש כבד - על סי פלוס פלוס ועל Unity והכל במק וזה.

אני רוצה לעבוד כל כך קשה שיהיה לי שווה למכור את המשחק הזה עם מחיר מסויים באינטרנט במקומות למינהם...

 

נשארה עוד חצי שנה

לא עשיתי אף מועד ב' כמו כן לא עשיתי אף מועד חורף

מועד חורף לא יצא לי לעשות יותר עם החורף הזה שמתחיל להגמר

מועד ב' אולי במתמטיקה יצא לי לגשת, אנגלית אני בספק שארצה אבל "זה שם אם צריך"

זה מצחיק שלא ניצלתי את מועדי החורף ובדיוק מפסיקים אותם בשנים הבאות - אם באמת יזיזו משהו...

משרד החינוך.

למידה משמעותית?

הרוב המוחלט של הלמידה בבית הספר מבזבזת את הזמן וחסרת ערך מוחלט עם שום שימוש בעתיד מלבד ל"קבלת תעודת בגרות"

ואני מתכוון לשום שימוש, אף אחד לא יזכור שלמדתי מחשבת, אף אחד לא ישמע כמה טוב הייתי בתנ"ך או בהיסטוריה

ואני לא אומר שזה מטופש לחלוטין ללמוד את זה, הדברים לבד כמובן שנפלאים

אבל במסגרת משרד החינוך זה שבור ומייגע, כמו שנאמר רבות כאן, אנחנו לומדים לבגרות, לא את המקצוע.

 

במחשבים לומדים את המקצוע, בבגרות אפשר לחרטט מה שרוצים ולצאת בזול - אבל אם לא עושים רציני מספיק שמישהו ישים לב

אי שם בצבא או במקום עבודה שיהיה להם חשוב

מה זה שווה.

 

עוד שיעור שלם של תנ"ך נשאר לפני ואיזה שיר אני אשים כאן?

אני אוסיף בהמשך

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 28/1/2014 07:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)