לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

ניבוי עתיד: האחת והיחידה


השעה 4:42 בלילה, התחיל ה-29 בינואר, יום רביעי 2014

הייתי דופק פה איזה פאנצ' כבד כמו "היי מאי"

אבל למזלי אין צורך, מצד שני ראיתי שחיטטו לי ב-2011 בסטטיסטיקות

אני שמח שהבלוג הזה כאן, אפילו שכל כמה פוסטים אני מפחד לשחרר מעצמי קצת גם "שמישהו ימצא אותי"

בעיקר בפוסטים האחרונים

אבל בינתיים זה נראה כאילו הבלוג יחסית שומם, גם שמרתי על סודיות יתר בכל הנוגע לאנשים שיודעים על הבלוג

ועוד יותר עם אנשים שיש להם גישה אליו

 

"טעם פדופילי בבנות", לא יצא לי להגיד את זה למאי עדיין

I Like Them Short & Sweet

אנגלית

 

עוד לא נתתי שמות לנמוכות של הפנימייה (אגב נמוכות זה מחמאה בבלוג שלי - בבקשה ממכם.)

אני זוכר מה ניסיתי לעשות שנה שעברה עם נמוכה אחת מהכיתה נידחת אחת, היה צחוקים.

אני חושב שראיתי אותה אתמול או היום והרגשתי שהיא לא נמוכה מספיק, אויש אני...

היה לה איזה נעליים גבוהות במיוחד אני חושב ומקווה אבל זה לא משנה דבר

 

אני מניח שאחזיק את הדברים שאני רוצה ממאי עוד שבוע אם לא יצא לי מחר או מחרותיים

הסיכויים סטטיים, מה שחשוב זה גם שיום שני הוא בלתי נמנע

הגובה שלי גם סטטי, לא משהו להיות אופטימי במיוחד לגביו

עוד לילה חסר שינה

ההורים שלי טסים לסופ"ש ואני חוזר לבית ריק לסופ"ש, יהיה נחמד לספר את זה לאנשים

אבל זה פשוט לא חשוב

אני אעשה את אותו דבר שאני תמיד עושה, הזה שגורם לי להרגיש לבד בבית גם כשהוא מאוכלס

 

אולי הייתי צריך לכתוב במערכת שלי בגדול "הלילה הוא בשביל לישון"

בריא.

אין לי על מה לחשוב, הרבה זמן של כלום, שינה לא שינה, בצפר לא בצפר, "בוא נעשה משהו"

"לצלם" "לחשוב על סרט" "לעבוד על המחשב, התוכנה, האייפון, החומרה"

"לא עובד" "דרייברים"

"מקס"

"מקס"

 

*אתה!

חיוך, ביום שאשכח אותו תשכח ימיני

אבל למה זה הוגן בכיתה ח'.

 

אני קצת שמח מידי עם מקומי

כיתה י"ב

הרבה תקווה

המון תקווה

לעתיד טוב

 

אני רוצה לעשות משחק כל כך חזק

אתם תראו.

 

הפוסט "האחת והיחידה" יבוא (אולי היה כבר - אני אוודא ליתר ביטחון, נעשה איזה "האחת והיחידה 2" במקרה ו...)

כשהוא יבוא, אני מאמין שזה יהיה "אגדי".

לילה

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 29/1/2014 04:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)