לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

אנושות יקרה, היה לי חלום מוזר אבל שכחתי אותו.


כל מיני דברים

יום שישי הייתה כניסת השמיניות המדוברת, אחרי כל העבודה הקשה הזאת - הכל נגמר בשנייה

היה דקה וחצי של לחכות שיסיימו על הבמה, דקה וחצי שחלק קטן ממנה עשינו 2 סבבים לריקוד זריז ורצנו את כל חדר האוכל

עם תחפושות כמובן

נפלא, קיבלנו את הכבוד המדובר ולפי השמועות המדריך נתן לי המון קרדיט בעסק - ערכתי את השיר

לאחר מכן בערב המרכזי הבאנו מופע מדהים - שם קיבלתי קרדיט על עריכת הסירטונים וגם איסוף הפרסומות משאר הקבוצות (היה תחרות והכל)

קיצר, היה נהדר

קרו כמה דברים במהלך השבוע, קצת אכזבה וזה אבל זה יעבור בסופו

 

יצא לי להכיר את אחד המדריכים, לקבוצה של הקטנים, היום ישבתי אצלו כמה שעות טובות לסדר לו את המחשבים והאייפון

(היום שבת)

השלמת שעות שינה וכו'

רעב

מחר 2 ראיונות גאמ"א, יום חמישי היה אחד ארוך רצח, הלך בסדר. (לא נחשוף מידע שביקשו ממני להסתיר)

נקווה שירצו אותי שם איפשהו, אני בטוח רוצה להיות שם ועם כל הכבוד, שייך לשם(:

ההתנסות והידע שלי במחשבים הוא שונה מהרגילים, למעשה מעולם לא הכרתי מישהו עם ניסיון דומה לשלי בכל כך הרבה תחומים

במערכות הפעלה לא זוכר שמצאתי בכלל מישהו עם כזה ניסיון מלבד לאבא שלי וגם שם אני עוקף עם התעניינות בלינוקס ומק

בפריצת אייפונים זה יותר פשוט להיות מומחה, אבל הניסיון של שנים קודמות (להלן מכשירים ישנים) לא יבוא לאנשים שלא היה להם מעולם

(מצד שני, יש כאלה שימצאו את הניסיון הזה חסר ערך - לדעתי כמו שנשארו הנוקיות הישנות גם האייפונים הישנים ישארו)

 

בואו נדבר על המין האנושי

כבר הזכרתי את האכזבות האיומות האלה שאנחנו

תרשו לי להזכיר שוב, את השואה שאנחנו עושים לחיות

לכו לבקר ברפת, בלול (במיוחד בפיתום), לול חופש לא פחות

סאפרי או גן חיות (אני לא זוכר באיזה מהם החיות בכלובים, אבל בכל זאת בשניהם זה כאילו הן שלנו)

חברות שמכינות דברים מעור אמיתי - לכו למקום ממנו הן משיגות את העור (כן מישהו יושב ומוציא לחיות האלה את העור, וזה לא חיות שכבר מתו מוות טבעי.)

חיות קרקס - מאחורי הקלעים זה כלוב וכליאה והדרך שבאמת מחנכים אותם לעשות מה שאתם רוצים זה לא "תקבל פרס אם תקפוץ", זה "תקפוץ או שאני ארביץ לך"

משום מה - ניסויים בבעלי חיים זה אחד הנושאים היותר ערים שיש היום, גם פעם

בואו נודה בזה - מיותר. אם משהו צריך שינסו אותו על בעלי חיים סביר להניח שהוא פשוט לא ראוי לשימוש...

אם אנחנו כבר בנושא, תנסו על בעלי חיים את חלב הפרה - חתול שישתה חלב פרה יסבול משילשול חריף ואף עלול להתייבש

אולי חתול בוגר וחזק ישרוד בקושי...

ואל תפליצו לי איזה "צריך לדלדל את החלב במים" - צריך לתת מים וזהו.

אז חלב פרה לבני אדם? טוב ברור שאנחנו שורדים, אבל הניסוי האמיתי לזה יהיה תשתו 2 ליטר חלב במכה

אולי אפילו ליטר אחד יספיק לפני שימאס לכם, אגב חלב נטו (לא ששוקו זה לא מספיק, אבל בשביל שתדעו ישירות שזה זה ולא משהו אחר!)

לאחר מכן תבדקו את עצמכם לאחד או כמה מהסימפטומים הבאים:

נזלת, האטה בגדילה, צפצופים (בקיבה), אסטמה, פריחות, סרפדת, כאבי בטן, עצירות, שלשולים, אנמיה מחוסר ברזל, עיניים נפוחות ומגדרות.

אלו הם הסימפטומים הנפוצים של שתיית חלב באופן כללי, חלקם יותר מתאימים לשתייה סדירה יומית וחלקם גם לחד פעמית

ייתכן ויהיו אנשים ש-2 ליטר חלב לא ישפיעו עליהם כלל, אני לא מומחה רפואי גדול והעתקתי את הסימפטומים האלה ממקור אמין בעיניי

משום מה יש לי הרגשה ש-2 ליטר יספיק במינימום לתת לכם קילקול קיבה נפלא

להלן בהשבעת החמשושים תמיד נתנו להם לשתות בקבוק חלב שלם וכו' וכו' והשנה הקבוצה היקרה שלי החליטה להכין להם שייק פירות במקום

לאור כך שהשתייה של זה נתנה קילקול קיבה לחמשושים לאורך השנים

עכשיו זה שינוי מסורת לטובה!

עוד ועוד אנשים מסתכלים על טבעונות כאל אורך חיים לא רק הגיוני, אלה אף שוקלים לעבור לכך בעצמם

צריכת הבשר יורדת בישראל, גם צמחונים עוברים לטבעונות כי בואו נודה בזה, אין שום דבר מוסרי בלכלוא פרה עם עשרות ואף מאות פרות אחרות

לכודות באיזור הצפוף הזה ומקבלות את מה שלא ניתן להם, אוכל שאני מתייג בתור סימני שאלה (???) תוספי סידן וכמובן מכות ברפתות רבות

שחיטה כשרה מזעזעת יותר משחיטה לא כשרה, או שהן זהות

לאנשים שהרגו את האוכל שהם אוכלים בעצמם אין לי הרבה מה להגיד. אבל רובכם לוקחים את הגופות שלכם חתוכות בסופר

למה הם לא מוכרים תרנגולת מתה בסופר? פשוט ככה מתה, עם כל הנוצות וזה

זה מגעיל? מה מגעיל בזה? אז למה "עוף" שכן קונים לא מגעיל? מה ההבדל?????????????

זה אפילו עדיף להם, אם הם לא היו משקיעים כל כך והיו מוכרים ישר אחרי הרצח זה בטוח היה זול יותר עבורכם כי הם עשו רק "שליש עבודה"

השליש השני זה להוציא את ה"בשר" והשליש האחרון זה הבישול (להלן אתם קונים אחרי 2 שליש עבודה גמורה)

וכל שלב בעבודה מיותר יותר מקודמו

שאף בנאדם פה לא יתחיל לקרוא לעצמו חיית טרף, אתם חייה שהאינטיליגנציה שלה גברה עליה

אף אחד כאן לא יסתובב ערום בג'ונגל ויתפוס תרנגול או פרה בשיניים, ילעס אותה עד מוות ויאכל ויעכל את המעיים שלה

כמו חיית טרף אמיתית.

עם הנוצות או העור או בלי

מותר להשתמש בידיים, אסור להשתמש בכלים (סכינים חדות או פטישים לצורך רצח מהיר יותר, רק הגוף שלכם איתכם)

אני לא רואה שום ארייה מרים פטיש כדי לרצוח את אויבו בנעימות וברחמנות

רצח הומני, שואה מוסרית, שחיטה כשרה, אונס עם כוונות טובות

אבל יש קיצוניים כאלה ואחרים (אולי יהיה מי שיעדיף לקנות את העוף שלו כגופה או יסתובב ערום בג'ונגל)

אני אישית רוצה לראות אותם רק כדי שיהיה לי את הזכות לצחוק עליהם מהצד ולתת לחברי הבשריים לעשות זאת גם

אולי הם אפילו ישכנעו אותי שזו הדרך הנכונה, במיוחד טורפי הג'ונגל האמיתיים שבינכם שרק מחכים לשים את איזור המפשעה של התרנגול החי בין השיניים

 

מצד שני לא כל דבר שהאנושות אחראיים אליו הוא בהכרח אסון ברמה כזאת

אומנם הזכרתי כאן את הקטסטרופה הגדולה ביותר שעדיין בעיצומה, אבל יש גם דברים חיוביים

אתם ראיתם את הגאונות מאחורי המחשב? חומרה ותוכנה, קוד תוכנה, כל האינטיליגנציה הזו

זה עולם אחר - זה מדהים, אפשר להבלע בתוך זה

אתם כרגע נמצאים במקום הזה והוא מתחיל לאט לאט להשתלט על החיים

מי יתן ותמצאו כאן רק אושר, שהרי האנושות כמו שהיא יודעת להרוס גם פה ולהחרים קשה, לפגוע

לגרום להתאבדויות וכו', סבל וכאב

אבל בכל זאת התכנים כאן לא חסרים והתקשורת גם עובדת היטב

אני שמח לקחת חלק בהמצאה הזאת וללמוד אותה באופן מקיף כמה שאני יכול

אין גבולות

 

לסיכום, יש דברים כמו העולם הוירטואלי שהאנושות המציאה שאפשר להתגאות בהם

ויש דברים איומים שעל כל האנושות להתבייש בה, כמו אכילת בשר

 

תרשו לי לציין את הרצון שלי לחיים פשוטים

אוכל, ספורטיביות, אישה וילדים, שינה ורגיעה, חברים וזמן.

בריאות, שלווה, רגשות טובים ואיכותיים של אהבה ובואו נגזים אם אנחנו כבר פה, סקס.

אני מתכוון לקבל את מה שאני רוצה(: מה איתכם?

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 9/3/2014 03:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)