לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

למה הכל דפוק


למה הרבה דברים הם מפגרים עד כדי כך

בני אדם לא מסוגלים לטפל בעצמם כיצד הם אמורים לטפל אחד בשני...

"סיכסוך ישראלי-פלסטיני"

לאנשים יש סיכסוכים עם בני משפחה קרובים אליהם, זה הרי טבעי

אנשים החליטו שהם עליונים על החיות, למה? לא יודע, משום "פשעים נגד האנושות" זה נושא שקיים

מה לגבי "פשעים נגד בעלי החיים"? "פשעים נגד הטבע"? או שלמעשה כולם אשמים לכן זה בסדר?

אני זכיתי להנות מאחד רגעי הזהב של Guilty Crown מחדש

בתור אחת האנימות שהעלילה שלהן הייתה הכי מזעזעת שאי פעם זכיתי לראות

הסוף של פרק 17 - זהב טהור

 

למה אני ער בשעה הזאת

מחר מגן בתנ"ך ולא העזתי לנסות להיות מודאג אפילו בקצת

"מתגאה" שלא עשיתי את השיעורים או את המבחן האחרון (אפס עגול פעמיים)

ומי יתן ואעבור את המגן הזה ולא אצטרך עשרות אלפי מגנים חוזרים כמו באזרחות או מתמטיקה

פשוט למי איכפת...

אמא שלי החליטה שאני ותנ"ך נשמע מאוד לא מתאים - אני אישית לא מבין למה זו דעתה

אני לא מתיימר להיות מאמין יהודי גדול אבל אני כן מזדהה כיהודי, עם זאת אני גם אגנוסט

לא יודע אם אלוהים קיים ולא יודע אם זה רלוונטי בכלל

בכל אופן

 

למה

הרבה דברים

 

אני לא מרגיש כועס, או "עצבני", או משהו כזה

זה יותר איפשהו בסביבות "חסר-ערך"

שאיפות לא גדולות מספיק?

לא כזה מסובך להעסיק את עצמי

אבל משום מה אני לא מעסיק את עצמי במה שאני רוצה להיות עסוק בו

בצפר, מכללה, אוניברסיטה, צבא, עבודה

מסגרות

אתה שם בשביל המסגרת

ובכן, יודעים מה? מסגרת זה הרי תמיד היה חסר ערך

כולן שבורות פה או שם

ומי שבתוך אחת מהן או מעורב יודע הכי טוב

מה לא עובד, מה זקוק לשיפור ומה צריך להחליף לגמרי

 

מעניין אותי, אם לא ארגיש את ה"עומס" הזה של מסגרת, האם אסדר לעצמי את המסגרת הרצויה?

לדעתי כן

לדעתי, בלי ההגבלה הדפוקה הזאת של "אתה תחזור אחר כך לשיעור ותבזבז עוד 40 דקות מהחיים"

"לשבת ולחמם את הכיסא ולחכות שהמורה תפסיק לדבר, או לכתוב על הלוח"

"ולהרגיש כאילו לא איכפת לך ולזרוק 40 דקות איכותיות מהחיים שלך לפח"

בית ספר בלימוד עצמאי?

 

אני מקווה שהצבא יתן לי הרגשה מסויימת של מימוש עצמי או מי ישמע

ושיקבלו אותי לגאמ"א (:

די כבר לבזבז לי את החיים.

 

זה לא שאין לי זמן חופשי

זה שהזמן הלא חופשי שלי כנראה מביא לי את ההרגשה שהזמן החופשי לא משנה באותה מידה

אני חייב לשנות את ההרגשה הזאת

ואני חייב להזדרז ולשנות אותה עכשיו בכל מחיר

אם אני לא אקח את העניינים לידיים שלי אני עלול להפסיד עוד יותר זמן ממה שאיבדתי עד עכשיו

זה עדיין לא מאוחר מידי

 

יש עוד זמן

כיתה י"ב

לפחות נהנתי בטיול השנתי.

What else is left?

 

הכל קורה החודש

מגן באנגלית כבר סגור חתום גבוהה 2EZ ויש 90+ (92 ו-97 אני חושב לפי הסדר F ו-G)

מגן במת' שלישי בסוף החודש לקראת הבגרות, נכשלתי ב-2 הראשונים (היה לי מצפון גבוהה מידי לרמות)

מגן באזרחות שלישי בקרוב, נכשלתי ב-2 הראשונים (רימיתי)

מגן בתנ"ך מחר ולא יכל היה להיות איכפת לי פחות - מטרה: לעבור (לא צריך להיות מורכז)

והדבר האחרון, פרוייקט במחשבים - בפיתוח, כרגע בהתחלה יחסית... (יכל להיות יותר טוב)

 

בגרויות

בגרות באנגלית, כבר רשמתי שזה יהיה קל

בגרות בתנ"ך, כבר רשמתי שהמטרה היא לעבור

בגרות באזרחות, המטרה היא לעבור, המורה תגיש כחובת החוק נמלא את מקומנו כ"נתינים" לגרום לה לפרגן על הדרך

בגרות במת', There's work to be done

בגרות בפרוייקט המשחק במחשבים, היחידה שיוצאת מחודש מאי ואני מקווה מאוד שתיהיה כמה שיותר מאוחר שאפשר

 

אדאג שזה גם יהיה מוכן בזמן.

 

שיהיה לכם יום מקסים

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 30/4/2014 03:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)