לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

"מדינה יהודית?" - "כן, יש לך בעיה?"


לתפארת מדינת ישראל: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4515636,00.html

לא קראתי את כל הכתבה, לא רציתי להתפוצץ מרוב עצבים

 

מה שאני אוהב בארץ ישראל זה ללא ספק את אופייה היהודי

ומה שאני לא אוהב זה את אלו שמנסים לפגוע בה מבפנים.

 

למי שאין כוח להכנס - אני מקווה שלרובכם לא היה כוח (;

אני אסביר בקצרה במה מדובר

מדובר בחברי כנסת שלא שייכים לכנסת (לדעתי) ומשום מה מקבלים קול להביע את דעתם (תקראו לי אנטי-דמוקרטי)

כאילו דעתם רלוונטית למציאות בישראל

שמות: אחמד טיבי, חנין זועבי, מוחמד בכרי, עבאס סואן

 

אני יכול להגיד בלי בושה שההורים שלי הצביעו בליכוד ואני מבין אותם

אני הצבעתי לבית היהודי אגב, זה בלוג אנונימי מספיק לדברים האלה, זורם לי חוקים יהודיים בארץ על אף שאני חילוני

בכל אופן, בנימין נתניהו בחר בחירה חשובה מאוד ונכונה מאוד, לקדם חוק יסוד שיגדיר את ישראל כבית הלאומי של היהודים

עכשיו אין בחירה יותר נכונה מזו, להתחשב בעובדה שזה הבית היחיד ליהודיים

מה שעושה את שם המפלגה "בית יהודי" לשם מפלגה שצריכה להיות בפסגה בבחירות

אבל מה לעשות, במדינה שלנו יש גם אוכלוסייה של אנשים שאינם שייכים

אני לא מדבר על ערביי ישראל כלל, אני מדבר על פלסטינים ששייכים לפלסטין

ירדן היא פלסטין (ימני קיצוני פה?) חושבים שישראל לא צריכה להיות כאן? חבל, ישראל כאן כדי להשאר

עד כמה שזה לא דמוקרטי, אני כל כך רוצה שישללו מהם את האזרחות הישראלית

זה נשמע לי כל כך טבעי לשלול את האזרחות לאלו שמתנגדים לקיום המדינה בה יש להם אזרחות.

 

למה שיהיה מותר לאזרח מדינה להתנגד לקיום המדינה

זה יותר מידי Counter-Productive

ושלא יגידו לי שמדינת ישראל תשאר מדינת ישראל אם היא תאבד את אופייה היהודי

לשנות את הדגל? ההמנון? גזר דין מוות לעם היהודי, לא פחות

יש כאן רוב יהודי וחייבים לשמור עליו טוב טוב

ככה האנשים בראש בממשלה יקדמו את היהדות מלמעלה והאופי היהודי של המדינה ישאר איפה שהוא שייך

 

הנה עוד משהו שאני שונא בכתבה שנתתי למעלה, אנשים שיורים לעצמם ברגל

בשביל מילה בעיתון, בואו נדרוס את נתניהו על אף שהמהלך שלו צודק

ציפי לבני, שאני גם ככה לא מכבד אותה והדעות השגויות שלה (זה הבלוג שלי ואני אתנסח איך שאני רוצה)

חושבת שביבי מכופף את הערכים הדמוקרטיים לטובת היהודים

אני לא יודע בדיוק מה השתנה בחוק היסוד, אבל לחזק את האופי היהודי של מדינת ישראל

למה זה מכופף את ערכי הדמוקרטיה?

אף אחד לא התחיל לגרש או להזניח את המיעוט הלא יהודי בארץ

אבל יש חלאות בכנסת

אנשים שמחפשים לא פחות מאשר שואה שנייה לעם היהודי (בכוונה מגזים, במיוחד עם יום השואה שהיה לפני 4 ימים)

אני חושב שהבנתם מה אני מתכוון

 

ישראל, מדינה יהודית ודמוקרטית

יהודית, לפני דמוקרטית.

 

אם מישהו חושב שהמדינה לא צריכה להיות יהודית

אני חושב שהוא לא צריך להיות אזרח במדינה 

המדינה לא צריכה להיות יהודית קיצונית חס ושלום, אבל קבלת היהודים וחוק השבות זה "הקטע", שמירה על הרוב היהודי וכו'

חייבים איפשהו בעולם שהיהודים יוכלו לממש את עצמם באחדות, זה נשמע לי הוגן.

לדעתי ישראל זה מדינה שוברת שיאים מיוחדת מאוד, אולי אני סתם מרגיש ככה אבל אולי זה גם נכון

מדינה מודרנית במזרח התיכון, כי השאר מסביב מחפשים להרוג אחד את השני, לא רק אותנו.

אותנו במיוחד אבל

בחייכם

 

הכי מעצבן אותי בכתבה הזו זה הישירות בכותרת

החוצפנים האלה הלכו עד הסוף לגמרי לזלזל "מדינה יהודית?"

על זה הייתי לוקח לו את האזרחות הישראלית

אבל אתם יודעים למה זה באמת חשוב לקחת מהם את האזרחות הישראלית?

כי הם יודעים שהם לא באמת רוצים בה

הם יודעים שהם "משתייכים" לעם הפלסטיני

ושמטרתם בארץ זה רק להפיל את הארץ, לפגוע ביהודים ולהחליש אותנו

הפלסטינים הנואשים האלה כבר יעשו הכל (בלי הכללה, אני בטוח שיש פלסטינים שבאמת רוצים שלום עם ישראל ולא להשמידה.)

טילים, הסכמים עם החמאס והשתלת חברי כנסת מושחתים שיקדמו את השמדת היהודים

אני אגיד לכם מה אני באמת לא מבין

 

למה הפלסטינים לא מנצלים את ההזדמנות שלהם להקים מדינה ליד שלנו

הרי הייתה להם אחת מאוד מאוד איכותית, יאיר לפיד אמר "90% ממה שהם רוצים יכלו לקבל"

ואז הם היו פה ליידנו ויכלו להפציץ אותנו חופשי חינם, כמו שבנט אומר

אבל הם בחרו להגיד לא ל"שלום", מה פתאום נהיינו מוסריים ולא יפה לשקר?

כאילו זה ברור מאליו ששלום לא יהיה גם אם הם היו מסכימים להחלטה

אבל לא מנומס לנצל את ההזדמנות לעשות את מה שהם עושים הכי טוב? טרור? (שום בלי הכללה, הכוונת במיוחד על החמאס פה)

מישהו יקח מהם את המדינה אחרי הקמתה?

אה רגע - בטח ישראל תעשה זאת.

ואתם יודעים למה ישראל תעשה זאת? מפני שהם יחליטו להלחם על השטחים שייכים לישראל ביום הראשון

ואז הם יקבלו בדיוק ההפך, וזה יהיה מלחמת העצמאות All-Over-Again

אם הפלסטינים ניסו להמנע מזה, אז אולי אני כן יכול להבין למה הם לא הקימו מדינה.

למעשה זה שהם לא הקימו מדינה לא מעט או פוגע באינטרסים של מדינת ישראל

(וכל מי שחושב אחרת טועה *ג'ון קרי*)

 

אני מודה לכך שהדעה שלי בנוגע לסיכסוך הישראלי-פלסטיני יחסית ימנית

בתור אזרח ישראלי יהודי גאה שמרגיש שייך למדינה, זה מציאותי בעיני שככה זה יהיה

זה לא שיש 22 מדינות יהודיות ברחבי העולם ואפשר לוותר על היחידה שיש כאילו "לא קרה כלום"

כמה מדינות מוסלמיות יש ברחבי העולם? יותר?

מדינה יהודית יש אחת

רק אחת

רק מדינת ישראל

"מדינה יהודית?" - "כן, יש לך בעיה?"

 

אני כן חושב שחברי כנסת שמייצגים את הדעה של ערביי ישראל שייכים לכנסת

אבל חברי הכנסת שמייצגים את הדעה של הפלסטינים נגד מדינת ישראל לא שייכים לכנסת

חברי הכנסת שמייצגים את הדעה של ערביי ישראל יהיו כאלה שיתגאו לקרוא לעצמם "ישראלים"

כאלו שלא יתנגדו למדינת ישראל יהודית, אלה במקסימום יש את הגישה שהכי פחות מקדמת את היהדות כאן

"מדינת היהודים", בלי חוקים יהודיים וכל זה

השם של הגישה מטעה, זו הייתה הגישה של הרצל בהתחלה תחפשו קצת או תלמדו אזרחות (אני נכשל במקצוע הזה כרגע)

הקטע הוא שהמדינה פשוט מקבלת את היהודים ואין פה איזה קידום יהדות קיצוני דתי כמו שזה נשמע

הגישה השמאלנית שהיא עדיין לא אנטי-ישראלית לחלוטין

 

את האמת, אולי מדינת ישראל לא צריכה להיות מדינה דמוקרטית בכלל.

אני מרגיש שאנחנו נוכל להסתדר בסדר גמור

אבל אין סיבה עכשיו לתקן את מה שעובד

אולי אני ימני מידי, אבל אני לא מבקש השמדה של עם אחר

רק לשמור על העם שלי, יש לנו זכות להתקיים ו"להיות עם חופשי"

עם הגיוס המתקרב אזכה להזדמנות לעשות זאת באופן פעיל (:

 

*לא כותב בדרך כלל על דעתי הפוליטית, אבל הכתבה כנראה עוררה אותי.

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 2/5/2014 10:45  
הקטע משוייך לנושא החם: המדינה שלי
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)