לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

תסתלק מכאן


אני חושב עליה לפעמים ומדמיין יותר ממה שיש לי כרגע

אני לא יודע כיצד היא מרגישה אבל אני מרגיש די טוב בנוגע לזה

זה חשוב לשנינו להוציא משהו משמעותי מהחיים שלנו כמה שיותר

וזה מה שאני אוהב בה

 

להוציא משהו משמעותי מהחיים?

התקשרתי היום למודיעין וזכיתי ל"לא עברת"

אבל אפשר לבנות על זה שהמזכירה שם עדיין מפגרת

אחרי הכל, גאמ"א זה לא בדיוק "מסלול אחד" או משהו בסגנון הזה

היה 7 ראיונות, זה אומר 7 הזדמנויות שיגידו לי כן ואני זקוק רק לאחד

אין איזה "לא כולל" שיכול לצוץ פתאום ולבטל את כל ה-7 במכה

והיא אמרה כאילו יש רק 2 דברים, הזה שמזמן לא התקבלתי ולא רציתי, וגאמ"א

לא ייתכן

 

בכל אופן, אנחנו כנראה ממשיכים לחכות

אני צריך לתכנן את כל חודש מאי מראש

בגרויות והמגן החוזר במת' והכל

תאריכים והשעות הקטנות של הלילה שצריך לישון בהם

לעבוד על הפרוייקט במחשבים ולהקדיש מהזמן שלי למואי

 

הטימטום של הבצפר הזה עובר כל גבול (אגב בצפר ולא בית ספר, זה בכוונה)

יש איזה פעילות שכבתית מפגרת ב-14:00, אני כל כך לא בא לזה.

אני כמעט מקווה שיחפשו אותי

אבל בתור אחד בכיתת חוצניקים זה מציאותי שהמחנכת תעלים עין מזה שאף אחד בכיתה שמכבד את עצמו לא שם

 

אני מרגיש שאני נדלק קשות על מואי

וזה מצד אחד מרגיש מצוין, מצד שני אני חייב את ה"פיזי"

הזמן הזה

לא קינו (לגעת) אלה *פנים מול פנים*

להיות ביחד (המממממ ... ?)

אני מקווה לטוב עם גאמ"א, יש עוד סיכויים טובים

 

אני מאמין שלהיות עם מואי זה מה שחשוב

להשקיע בעצמי קצת, להיות טוב במה שאני עושה ולעשות משהו שאני יאהב לעשות

להיות טוב? להיות מדהים בזה

אני יכול להשיג לעצמי עבודה מאפס (אופטימי אופטימי, אף אחד לא אמר שאעשה זאת מהר.)

בכל אופן, החיים הולכים להשתפר(:

הרבה דברים כרגע מיותרים, הכל יעבור

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 4/5/2014 13:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)