לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

מתחת לשטיח *מתוקן*


צריך לכתוב ספר מבוסס על הכותרות שלי

איפה להתחיל?

 

סיימתי לגבות את הבלוג שלי בלחלוטין לא כולל החודש האחרון

אני אגבה כל חודש חדש בנפרד, שיטת הגיבוי שלי מתבססת על יעילות

והפרדה של "כל חודש"

ביחד עם זה יש הפרדה בין השנים כמובן

את הפוסט הראשון שלי עשיתי ב-2011 ב-13 ליוני

ככה שעוד חודש ו-4 ימים, אני 3 שנים בישראבלוג (:

אם משהו בכנות, אולי זה זמן טוב לפרוש לבלוג עם כתובת משל עצמי

כי 747869 זה כמעט כמו מספר בשואה, ואילו maxwhitehat.co.il זה קצת יותר Unique

 

*קטע על מואי שהועבר לפוסט אחר*

 

אגב שעות שינה איומות

הלכתי לישון ב-?????? מוקדם בצהריים אחרי שחזרתי הביתה אתמול

קמתי ב-2:30 בלילה

FUCK

 

אם זה לא היה רע מספיק, אתמול שיכולתי לישון עד 11:00 לפני שיעור תנ"ך כי מת' התבטל (אבל לא)

קמתי ב-5:30 בלילה

למה.

אני כן זוכר שהגעתי ביום שלישי לבית הספר אחרי - תנו לי לחזור לפני זה שהכל יהיה ברור

 

יום שני - יום הזיכרון והכל

כולם יודעים שאף אחד לא מתכנן להשאר לסרט המטופש שכולם הבריזו ממנו ביום ראשון בשעה 14:00 שהזכרתי בפוסט הקודם

כל הכיתה כמעט לא הייתה (4 ילדים היו?)

הרכז נעלב ותיכנן להשאיר אותנו לסרט המטופש אחרי יום הזיכרון אחרי ההסעות כשאי אפשר לצאת מבית הספר

כי הוא ליד בית קברות וכל הכבישים מלאים.

אז היה הטקס והייתי ליד בלה בטקס, שנינו עם הדעה הקיצונית של "להשאר לטקס לא הולך לקרות"

אני בתור חוצפן עושה כאילו אני מתכנן להשאר לסרט ו"לציית" מול המורים, כי ככה אני יודע להתמודד איתם

אומר למורה שלי שאין לי כסף חזרה אם אני נשאר לסרט (מה שלא תיכננתי לרגע) ואז בניגוד לכל היגיון בריא של בני אדם

היא פשוט נותנת לי 20 ש"ח

ומכאן לא לבוא לסרט זה כבר חוצפה ברמה אחרת

ובכל זאת

בלה התעלפה בטקס, זה מספיק סיפור "לרכב" על לברוח משם כמה שיותר מהר 

כי אני צריך ללכת אליה הביתה כי היא מזמינה חלק מהכיתה ליום העצמאות וכו'

אז עשינו את זה

המחנכת זעמה בטלפון קצת כשהיינו באוטובוס כי היא לא הבינה בכלל מה הולך

אחרי "בסדר" אחד אפשר היה להרגע ולהבין שלא יקרה כלום שאני לא רוצה שיקרה מלבד לכעס של בעלי הסמוכויות

ואיזשהו בעל סמכות מעלינו כנראה מצא את המוח שנפל לאחד אחר והחליט שאנחנו משוחררים ו"הכל נשכח" פשוט ככה.

זה כמעט היה קל מידי לצאת מזה ולאף אחד לא ינזק הציון מזה, אני גם ככה נכשל באזרחות

 

אז הלכתי ליום העצמאות המקסים שלי עם בלה

ביליתי אצלה בבית כל היום, אז כולם הגיעו, אכלנו ונרדמתי.

עקצו אותי יתושים וזה עבר מהר יחסית, אחרי שעה שדיברתי איתם אבא שלי הגיע לאסוף אותי

כולם התפזרו כבר כשהתעוררתי וזה היה מאוחר בלילה כזה

 

חזרתי הביתה, ב-5:00 בערך הלכתי לישון (?)

ישנתי עד 19:00

אאוץ'

חזרתי לפנימייה באותו ערב ולא זוכר איך ישנתי אם ישנתי בכלל

אני חושב שכן ישנתי?

קמתי למגן שלישי באזרחות במקום ליום חופשי כי אם יש איזשהו רעיון רע שצריכים ליישם במקום זה שאני אשאר אחרי יום הזיכרון (...)

כן

סיימתי את זה חצי שעה לפני הזמן כי לחרטט זה נחמד יותר מאשר לגרד את התחתית של הסיר מהליכלוך שניסו לדחוף לי לראש פעם

אבל צדקתי שם באיזה שאלה.

טוב - כל הסיפור החשוב היה יום שני עם זה שהמחנכת כעסה כשהיינו באוטובוס ואני כל כך, כל כך מאושר שזה מאחורי.

בהסתכלות אחורה - הייתי אומר בסדר מוקדם יותר ועושה לפי המשפט "בואו לא נעשה ונגיד שכן עשינו."

"אתם תעצרו עכשיו את האוטובוס ותתחילו ללכת חזרה לבית הספר" HUH

הומור זהב

 

חזרה ליום רביעי כבר עם המגן באזרחות

"איבדנו לך אותו!" - כלומר "אתה עכשיו צריך ללכת כל הדרך מהחדר שלך לחדר המורים

למצוא אותו בתא שלי

ואז לחזור חזרה כי אתה פראייר ואנחנו לא מתואמים אחד עם השני בשיט מספיק כדי להבין שזה יהיה שם."

*sigh*

לא על עייפות או משהו כזה, על טימטום וביזבוז זמן יקר

 

בינתיים בכל מיני נקודות מסויימות של החיים שלי אני מנסה להשיג את מואי בוואטסאפ

מקבל תשובה ב-2 מתוך 3 פעמים?

אולי זה באשמתי על *שעות שהיא תפוסה*

כמו כן היא חוזרת לפעמים

"היה שיעור"

לא יודע

בחורה עסוקה.

לא שלחתי לה כל כך הרבה הודעות גם כמו שאני גורם לזה להרגיש אולי

(אסור לי להיות עד כדי כך נואש, אני יותר נואש להשיג אותה לזמן פנים מול פנים מלהשיג אותה באיזה צ'אט וירטואלי)

 

אני מאבד כל פעם את נקודת המחשבה פה

טובבבב

עדיין יום רביעי, היום מתבזבז על התערבות מטופש עם חברים

ניסיון להשיג את מואי אבל היא הולכת לסיים עם הסידורים (בובספוג? מישהו?)

מכין את התוכנית לחודש מאי ומסדר לעצמי מתי בגרויות ומה אעשה כל יום בחודש

הדבר הכי חשוב שמתוכנן זה לשלוח הודעות למואי בזמנים נבחרים *כשהיא פנויה + *עם סיבה

להלן - היום מאוחר יותר בשביל להגיד לילה טוב (אוי אני כזה מתוק הייתי מחבק את עצמי.)

לפני הבגרות באזרחות - להתכונן לאזרחות

לפני הבגרות באנגלית - להתכונן לאנגלית (היא חייבת לרצות את זה, אנגלית זה השם השני שלי או משהו.)

אם בכלל יש מה להתכונן לאנגלית (????????)

ויש גם זמנים רגילים של ימים רגילים של "שעה חופשית ביחד אולי בבקשה עכשיו?"

אפשר להוציא מדברים כאלה המון אם עושים את זה נכון - ניסיון של כיתה ח'

מי היה מאמין ששנה אחת מכל בית הספר הזה עשיתי משהו, אם לא גמור אז למדתי לפחות "Social Skills"

אם אנחנו כבר בעניין

 

בית ספר זה כל כך מיותר

תרשו לי לקחת הרבה מה-Podcust של CGPGray ושל Brady בשם Hello Internet

מפרק 9

"שיעורי בית זה רק 10 אחוז מהציון הסופי בהשוואה למבחן האחד הזה שהוא 50 אחוז?"

פשוט לא לעשות שיעורי בית באופן מודע כי זה לוקח כל כך הרבה זמן ומעניק כל כך מעט

*הכנס כאן מחקר שמוכיח ששיעורי בית הם חסרי ערך, לא משנה מה הכמות שנותנים, מלא או בכלל לא.*

ובקיצור, עושים בית ספר בשביל התעודה המטופשת הזו בסוף של "עשיתי בית ספר" אז זה כאילו "אומר עליך משהו כבן אדם"

שאתה מסוגל לשבת ולסבול מסגרת כל כך ארוכה ...

אני מסתדר עם בית ספר מצוין כי לרוב אני מקופף הכל ומאפשר לעצמי הרבה עצלנות

למעשה בית ספר עושה לי את החיים כל כך גרועים שאני חושב שבלי בצפר אשכרה היה יוצא ממני משהו!!

הרבה מחשבות

 

סוף יום רביעי הולך לישון בלילה כרגיל וקם ב-5:30 (זה כבר אתמול)

הולך לתנ"ך ומחכה שזה יגמר

"זה משעמם רצח ואני לא לומד כאן כלום"

"תשבע באמא שלך, רעיונות?"

"FXP"

אז נכנסתי לייעוץ מיני במטרה לצחוק עליהם במקום לעזור

ואת האמת, לא היה חסר שם.

"לאונן עם רוק" - "אחי תנסה עם יוגורט"

וככה הצלחנו איכשהו למות מצחוק באמצע שיעור תנ"ך ולצאת מזה בזול

 

יודעים מה, אני אפצל קצת פוסטים היום

יש לי עוד חלום שלם לכתוב שאכניס בפוסט אחר וגם לרשימה של החלומות וכו'

ואני רוצה להפריד את מה שכתבתי על מואי בפתק בהתחלה

Done

 

אני מאמין שאני אחייה את החיים שאני רוצה ומתכנן

בינתיים לא הכל מושלם, בריאותית ומסגרתית

אבל הכל מתקרב.


נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 9/5/2014 06:29   בקטגוריות ארוך, סיפור מעניין, עידכון, עמוס, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)