לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

תוכנית חוסר הבושה 3000


כתבתי פתק באייפוד שלי ואפילו הפריעו לי באמצע הכתיבה שלו

הנה ציטוט:

"

השתגעתי

מואי הורגת אותי, אני לא מסוגל להיות עצמי כמעט

אולי ספציפית היום חסר לי משהו?

אני בטח התכוננתי יותר מידי

Heck, רשמתי לעצמי במערכת החודשית מתי ובאיזה שעה לשלוח לה הודעה

אני לא בטוח אם אני פתטי או משהו (?) אבל זה כנראה פשוט כואב

זה שלא קורה כלום זה ... בחייכם

"

 

אני מתאר לעצמי ששום דבר לא ברור למה התכוונתי מילים סדר עברית איפה?

אבל אני זוכר איך הרגשתי

מואי באה לקחת ממני מזוודה קטנה כי הייתה צריכה וביקשה עזרה

ואני פראייר נחמד As always פראייר נחמד (זה בכוונה רשמתי)

לא נוח, אבל שמנו את הבגדים שלי בשקיות והיא לקחה את המזוודה

אני רציתי לדבר איתה קצת *or something

כאילו, בחייכם, (Facepalm כשאני כותב את זה למה זה קשה.)

ניסיתי להשיג אותה כל השבוע בערך

אני חושב שכמעט חפרתי לה בוואטסאפ

 

אני חייב לשחרר מעצמי קצת

לפעמים, סוג של "התקפה כזו" עוברת עלי

איך לתאר את זה

אני פשוט רוצה להיות איתה

What is wrong with me

 

זה לא חסר תקווה, עד כמה שאני יודע *I stand a chance

אבל אם אני כל כך מתרגש מהעניין הזה...

זה כאילו יש לי את המקום החופשי כאן פשוט לצאת עם הצהרות

או מי ישמע, לעשות איזה "מטרה: מואי בהסכמה חופשית" כמו שעשיתי לניקה אז

טוב אני לא אעשה את זה, לא חושב שכדאי לי להיות Deadlocked כמו אז

(הייתי כל כך נעול זה כמעט היה מובטח שאפסיד חחחחחח)

אני עכשיו משקיע ב"לא לקבל תמיכה מאף אחד" בכיוון של לא לספר להם מי היא מואי

אני מסתיר את זה מאחורי שכבות יותר כבדות של "אני מחליף איזה בחורה אני רוצה כל הזמן"

יש רק אחד שעלול להיות לו רעיון כללי של "אולי" ואני סומך עליו מספיק

הוא עדיין טיפה מסוכן אבל לא הבטחתי כלום אז ואצלו זה "זורם"

 

אני לא מחפש אישור של אף אחד

"גבר מגיע ולוקח את מה ששייך לו"

לא קל כמו שזה נשמע

 

בסופו של דבר אני אגיע לשם

אין לי איזה הבטחה של "זה בלתי נמנע"

ואין לי גם את הסטטיסטיקה הנכונה להגיד שהסיכויים לטובתי

לא יודע להגיד שאני מכיר אותה מספיק לדעת מה היא חושבת

לא יודע להגיד שאני יודע עליה מספיק להבטיח שזה לא אבוד מראש

"אני כבר דלוקה על מישהו" "יש לי חבר ואף אחד לא יודע עליו"

הניצחון שלי הוא גם לא 95% עם סימני משיכה קיצוניים ו"בוא תיהיה איתי עכשיו"

 

זה כמעט מעניין אותי למה

למה אני חייב להרגיש ככה

חודש מאי אנחנו?

אולי אני מגזים

 

זה יהיה פייר לציין כאן קצת מאפיינים שלה?

להגיד "מושלמת" זה Long Stretch אבל אין לי כוח לחשוב על חיסרונות

למעשה חיסרון אחד שאני חייב לציין זה החוסר בזמן שלי איתה

זה יותר מידי משמעותי על מנת להתקדם לאנשהו ואני מנסה לסדר את זה

חוץ מזה, הנה רשימה שהכל יש:

נמוכה

עושה מה שהיא אוהבת

יפה

מוכשרת

אוכלת בריא (ירקות)

*חכמה

 

פייר, שמתי כוכבית בחכמה

אבל זה תלוי בתפיסה שלכם ל"חכמה"

העתיד המובטח שלה הוא במה שהיא מוכשרת בו

הכישרון, לצורך העניין ספורטיבי

שניה מה זה קשור למה שאמרתי בהתחלה על חכמה...

 

-

אז, חכמה

אני חושב שהיא כן חכמה, As a person

אבל דברים כמו פיסיקה, מתמטיקה או מחשבים (אולי אנגלית?)

שאינם רלוונטים מעניינים אותה או רלוונטיים לחיים שלה בגדול

פחות או יותר אין לה צורך בהם

וזו ההגדרה הגנרית של "חוכמה" לפחות מאיפה שאני מגיע

בכל אופן, החכמה נמצא שם בעיקר בשביל לציין את ה"אופי"

מה שחשוב

 

אין לי מה לעשות עם כל מיני בחורות אחרות באוכלוסייה שלנו ש"מכרו את נשמתן" וכו'

מואי היקרה שלנו כאן, לפחות לפי ההתרשמות שלי, עדיין אפילו תמימה

אני לא יודע עד כמה, אני אישית מקווה ומרגיש שהרבה מאוד

אני חייב שהיא תשפיע על מצב הרוח שלי פחות

אני לפעמים דואג מידי על "מה היא חושבת", יותר מידי

או שמח מידי או נותן חשיבות יתר מידי לדברים...

I gotta calm down a bit

בחיי.

 

בואו ניגש לעניין וניתן פה איזה "תוכנית" "חוסר הבושה" "3000"

אני לא אוהב להפריד בין איך שאני מרגיש לאיך שאני מתנהג

המטרה הכללית כאן היא "להרגיש פחות"

אני חושב שזהו למעשה, אין שום דבר נוסף שצריך להגיד

להרגיש פחות

ליידה, כשאני רואה אותה, כשאני חושב עליה

בני אדם כמו כולם הם בני אדם

אני אחזור להרגיש ברמה של *קודם* כשהזמן יבוא

לפי התוכנית של חודש מאי, אני מאמין בזמן שהולך לבוא לטובה שאצליח לסדר כל מה שאני צריך לסדר

זה חייב לעבוד

 

אני חושב אולי פעם אחת להקדיש איזה יום שלם ל"להרוג את עצמי עם מחשבות עליה"

מהזמנים שאני הכי מזדהה עם מזוכיסטים

 

כשהיא תבוא להחזיר לי את המזוודה, אני מקווה מאוד שהיא לא תברח מהר

אני רוצה פשוט לשבת איתה ולדבר

זה אפשרי

נכון?

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 9/5/2014 07:36   בקטגוריות שחרור קיטור, אהבה ויחסים, אופטימי, על עצמי, חלק משמעותי מהחיים, חלק קשה מהחיים, ארוך  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)