לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

דלתות רלוונטיות ולהקיא


אז, חלומות!

 

פוסט שלישי ביום אחד

 

היה לי חלום שהייתי בבית וכל מיני שטויות לא חשובים קרו

לא זוכר מי היה מה ואיפה

חלמתי אותו בפנימייה יום שלישי-רביעי האחרון

החליפו לנו את הדלתות בבית לגמרי וסיימו אותן (ושלי נראית הכי מכוערת בפינות)

חוץ מזה הדלתות החדשות נפלאות

אז - בחלום הדלתות היו עדיין הדלתות הישנות!

והייתי בחלום והכל הרגיש ממש אמיתי

ואז שמתי לב שהדלתות ישנות וחשבתי "אין מצב, זה חלום!"

ואז - ה-REM הפסיק, ממש הרגשתי את העיניים שלי חוזרות למקום

למי שלא יודע על Lucid Dreaming ושיש לי איזה קטע עם זה

REM זה Rapid Eye Movement

מקווה שאתם יודעים אנגלית כי אני לא מתרגם.

 

אחרי שה-REM הפסיק, כל הגוף שלי עדיין היה ב"מצב שינה"

נורא נהנתי, חשבתי לנצל את המצב ולהכנס לחלום שאני שולט בו

אבל לא הצלחתי להרדם אני חושב ופשוט קמתי רגיל אחר כך...

קשה להחזיק בהכרה את הגוף במצב שינה זה מרגיש "חי - מת"

אסור להזיז את הראש וכו'

ואם רעבים זה זוועה

 

חוץ מזה, היה לי חלום אחר

גם הרגיש מאוד מאוד אמיתי

היה לי הרבה מאוד זמן מעין "הרגשה של להקיא" לפעמים

לא יודע מה הקטע עם זה

בכל אופן בחלום עצמו הקאתי קצת איכשהו וזה היה מוזר נחמד כזה?

ומאז אין את ההרגשה הזו יותר

*מי צריך להקיא בחלום בשביל ... לא יודע

 

לקחתי יותר מידי ברצינות את המשפט "בא לי להקיא" כשאומרים את זה על דברים מזעזעים

אני רוצה לאכול.

הרבה.

 

כל מה שלא בסדר עם העולם? הנה קליפ

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 9/5/2014 07:36   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, תיעוד חלום  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)