לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

פעמיים ראשונות *טכנולוגי*


ניגש לעניין!

 

למי שמכיר, קיים במערכת ההפעלה Windows קובץ מערכת בשם shell32.dll

והסיפור הזה *אחד מתוך שתיים

הוא על הפעם הראשונה שהחלפתי אותו

ביסודי

היה לנו מחשב בבית שישבתי עליו יותר מידי שעות ביום

ואבא שלי התקין עליו שני מערכות הפעלה, אז הייתה התקופה שיצא Windows Vista

עיצוב נפלא, פעילות ... פחות. תמיכה?

אבא שלי היה צריך להפעיל מחדש את המחשב באמצע ההתקנה כדי להשיג בו אינטרנט

בכל אופן

 

היה לי אז גישה פחות או יותר להחליף בין מערכות ההפעלה At a whim

וכל הדברים שהשתמשתי בהם ועיצבתי - אז הייתה לי תיקייה שלמה של אייקונים

ונתתי להרבה דברים שהשתמשתי בהם אייקונים מותאמים אישית

הלוואי היה לי את התיקייה ההיא היום, אני זוכר מה היה האייקון שלה (אחד כזה של "אין כניסה")

בכל אופן

לא יכולתי להחליף אז את האייקונים של המערכת, גם לא חשבתי שהם היו כאלה נוראיים

אבל ב-Vista הם היו הרבה יותר טובים - אז רציתי להביא אותם למערכת ההפעלה הרגילה שהשתמשתי בה - זו הייתה XP אגב

שם היו הדברים שלי

 

אז עם לא מעט חוצפה, ראיתי מאיזה קובץ XP בד"כ לוקח אייקונים

וראיתי שב-Vista הסיפור זהה מבחינת "מיקום קובץ המערכת"

אז פשוט לקחתי את הקובץ הזה של Vista והכנסתי ב-XP

וזה עבד, האייקונים של XP היו סקסיים כמו ב-Vista!

הקובץ הזה - היה shell32.dll

*במקומות מסויימים, הכינוי שלי באינטרנט

 

זה הסיפור הראשון - היה די מגניב אז.

מאז ערכתי אישית את העיצובים של מערכות הפעלה רבות

גרמתי ל-XP להראות לחלוטין כמו 7 ולהתנהג כמה שיכולתי

גרמתי ל-7 להראות כמו Mac ואז התחרטתי אבל נתקעתי עם זה לתקופה (;

עשיתי אותו דבר עם ה-8 שיש לי היום, עשיתי הרבה שינויים גם ב-Mac

ולגמרי מספר מערכות הפעלה במקביל - היום אני עם ווינדוס 8.1 וגם Mac OS X Mavericks 10.9.2

 

הסיפור השני של הפעם הראשונה מגיע מכיתה ח'

עליתי לתורה בשביל לקבל אייפון, 2008 אני חושב

קיבלתי אייפון 3G נכון לאותו זמן היה הכי חדש חוץ מזה שיצא 3GS (הא! אני חושב יצא באותו יום שקיבלתי)

שבועיים לאחר מכן, בפעם הראשונה! פרצתי אותו

לא הייתי צריך, אבל רציתי

אז הוא היה בגירסה 3.0.1

אבל הפריצה הייתה ל-3.0

התוכנה הייתה redsn0w

היא דרשה 2 קבצי BootLoader וקובץ IPSW

נתתי לה את אלו, הכנסתי את המכשיר ל-DFU והשאר התוכנה עשתה.

אני חושב שדי פחדתי אז.

באותו יום, גם הרסתי את המכשיר והוא נתקע לי על התפוח

וגם תיקנתי אותו, עם אותו DFU וריסטור

ואז - פרצתי עוד פעם!

ולא הרסתי אותו בפעם השנייה(:

 

כשאני חושב על זה היום, לפרוץ אייפון זה ממש קל

אבל לא עשיתי את הפעם הראשונה עד שהייתי סגור ב-100% על איך זה עובד

ועל זה שלפרוץ את 3.0.1 עם IPSW של 3.0 לא יהרוס לי את המכשיר

זה גם אכן פרץ ועבד בלי להרוס לי את המכשיר

ההבדל בין הגירסות היה זניח

 

לאחר מכן, ערכתי אישית את הצורה של המכשיר בתוכנה שלו מלא

ערכות נושא ועיניינים, נוחות שימוש

וזה הסיפור - על הפעם הראשונה שפרצתי אייפון

מאז פרצתי עשרות פעמים עשרות אייפונים, שלי או לא שלי

 

מפני שכל הנושא החם הוא "First Time"

הנה שיר שהאמצע שלו די מרגש:

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 12/5/2014 11:57   בקטגוריות הנושא החם, אופטימי  
הקטע משוייך לנושא החם: שרביט הפעם הראשונה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)