לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

This is what I've been wasting my time on


אז

יצאתי עם מואי לקניות לאיזה שעתיים

היה מקסים

 

אני לא אעשה לכם עכשיו איזה Round Up סיכום איך היה מה היה מה דיברנו

היה נפלא

 

אבל

יש רק דבר אחד שצריך להגיד בעניין הזה

 

יש לה חבר

 

רשמי לא רשמי, חדש או בדרך

מי שזה לא יהיה, it ain't me

 

אז אני שואל אתכם עכשיו - מה עכשיו?

 

This new found intel משנה את התוכנית שלי Ever so slightly

הכל נשאר אותו דבר, התוכנית וזה, בלי להגזים

רק 2 דברים מושפעים, התוצאה הסופית/הפוטנציאל ואי לכך הדבר השני הוא סדר העדיפויות

 

האלוהים הזה אוהב להשאיר הכל אותו דבר

Common

קצת מתוסכל אולי?

 

I have a good thing going

בחייכם

Cut me some slack

 

התגלית הייתה נורא מעניינת, אני חייב להודות שאני מעריך את השפה ומעט מפחד מהאינטיליגנציה

אבל החשיבות זניחה, אין לי איזשהם מוטיבים נסתרים שלא נדע.

 

יש עוד כמה דברים שאת האמת רלוונטיים יותר ממה שאני מסוגל להודות

התנזרות ממגע - אני לא יודע להגיד כבר

עזבו

אין לי חשק להמשיך את הפוסט הנואש הזה

 

אני מניח שכאן אני נאלץ "להוריד הילוך" ולהאט קצת

אני לא יודע אם אני בדרך לפסיי האטה אי לתוך קיר

ככה או ככה, כנראה יש צורך לחפש פנייה קרובה

 

אולי אתחיל עם אחת מהשכבה הנמוכה שבעניין?

הבעיה כאן זה *לא הטעם שלי* מספיק.

האופי מבחינתי סבבה, גמישות

אבל הבחינה ... בקיצור אני שטחי מסריח.

 

הנשף עוד חודש

החלטתי שאני כן אלך אפילו ששתייה וטימטום

מה אעשה שם, Whatever

אגיד שבאתי, סוגר 6 שנים בבצפר בואו נכבד.

 

סעמק

זמן להיות יעיל, פרודקטיבי

אולי זה מה שאני צריך

טוב, יודעים מה? אני אאמין בלב שהחבר המדובר זה פשוט זבוב מאוד גדול וזמני בלבד

בלי להיות אופטימי יותר מידי, יש סיכוי שזה לא יעבוד

ואם תבוא בשורה כזו, נדע להתקדם משם

עד אז ממשיכים לדוג.

 

*אוי

איזה יום רע

התקשרתי לחמ"ן והם אמרו שלא התקבלתי ל-7 מתוך 7

בחייכם

מה הבעיה היום

למה החיים מתפרקים ככה

 

פאק

הצצתי בחישובי בגרויות, 100.33 הצפוי לי אם אני מאוד אופטימי בציונים

זה ממוצע בגרויות מסריח

Are you fucking serious?

ככה אתם עושים לי אוניברסיטאות?

יום זוועה

את הממוצע בגרויות בדקתי עוד אתמול

אה איזה פסיכמוטרי דרוש למסלול רצוי? 770

לא ריאלי

אז כה, זין על אוניברסיטה, זין על בצפר, זין על גאמ"א וחיל מודיעין והצבא, זין על בחורות

זין על החיים

Anime all day everyday

 

מן הסתם לא באמת מתכנן להתעצל ככה

אבל זה יום חופשי ונחמד להתבאס מהחיים

אני אלך לריצה אחרי שאעכל את האוכל והזין שדחפו לי מכל הפינות היום

אני עדיין מאמין בעצמי בכל הנוגע ל"חיים רצויים"

אבל כל הסיפור של היום עכשיו

 

אנא אערף - מה שזה לא אומר.

יש עוד תוכניות לעתיד.

 

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 14/5/2014 16:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)