לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

מחשבות על תמימות ועל עצלנות


למה הם תמיד חייבים להציב אותי בסיטואציה הזו

מואי לאחרונה בראש שלי יותר מידי

כנראה התקווה שלי עלתה משמעותית

 

לאור ה"חבר לא חבר"

חצי תפוסה

חבר בכאילו

תקראו לזה איך שאתם רוצים

מרגיש לי כמו משהו שיחלוף לאור "ההבנה המעמיקה שלי" בקשרים בין בני אדם

אני תמיד חושב על האופציה של "אני לא באמת יודע את זה"

ומי יודע אולי יבוא איזה יום גדול ומשמעותי שהמצב ישתנה וזה יהיה רשמי

but let's be honest

מהניסיון שלי עם כאלה, זה ישרוד חודש גג

חודשיים הכי אופטימי שאפשר להיות

 

האם אני אצליח לעקוף את זה?

טוב, פיקניק כל יום שבת בשביל לאכול

אם אנחנו לוקחים סיכויים בין מינוס 2 לבין 2

סיכויים חיוביים? (1)

שום דבר לא מובטח

תמיד יש את הבנות האלה של "פשוט לא מתאים."

אני חושב שניקה הסתכלה עלי ככה

 

אני לא מאשים אותן בשום דבר מלבד ל"טעם גרוע בבנים" אם שוללות אותי (פייר)

אני מאמין שאני נדיר מספיק שמואי תראה שיש לה הרבה מה להרוויח פה ומעט מאוד מה להפסיד (לא מושלם)

לא רוצה לתת לעצמי יותר מידי אגו/ביטחון עצמי מי ישמע

דאמיט למה זה מעסיק לי את הראש עכשיו

אני חייב מתמטיקה

אני חייב מחשבים

אינטיליגנציה מישהו?

 

אני מתעצל על אנימה יותר מידי

כרגיל

אבל זה חייב להפסק

לפחות לעכשיו

בחיי

איך

 

דיג'ימון זה יותר מידי מעניין

יש לי איזה 12 אנימות שאני רואה במקביל ומחכה מת שיצא פרק שאני יכול לראות

יש לי הרבה דיג'ימון גם, אני רק באמצע העונה השלישית וזה אדיר.

אני גם רוצה לראות Saki עכשיו אפילו שקשה למצוא פרקים ישנים

בטח אני אראה בצפייה ישירה (דמעות)

 

אולי אני אתעורר מוקדם מחר בשביל מתמטיקה, יש מורה פרטי וזה

מחר אני חוזר לפנימייה

לא סיפרתי אגב, תנ"ך נגמר

שוקל מתי לשרוף את הלימודים (לא ספרי תנ"ך ברוך השם שמע ישראל אדוני אלוהינו)

עכשיו את השקית שיש של "בולשיט נגמר י"ב "

או אחרי הבגרות במת' שתיהיה ביולי ב-????

שיעור פרטי במתמטיקה

מה הבעיה שלי

הפרוייקט במחשבים Due באמצע יוני או בסופו

לעבודה לעבודה

המחשב שלי נוח לי מידי או משהו?

אולי אני באמת צריך Change of pace

אולי זה רעיון טוב להוציא את ה-i3 מהשקיות, לחבר איזה כונן (Here we go...)

אני אשתמש במחשב שלי.

עוד שניה מסיים להוריד את סימס 3 בשביל ידידה ואין סיבה להשאר במק

60GB מזדיינים

נשמור את זה איפשהו באחד מהכוננים שלי

נקווה שהכל יעבור חלק, יש לי כונן נחמד מאוד מפורמט

לא יודע אם הוא טוב למערכת הפעלה, שוקל כן לשמור אותו למטרה הזו

אבל אני לא מכניס את הזוועה הזו של סימס לכונן הראשי המסודר שלי של הטרה

זה יגמור לי אותו כמעט...

 

ה"כונן ל-USB" עובד לי רק עם כוננים קטנים

סיבה: אין מספיק חשמל, כוננים גדולים צריכים יותר.

מעניין שאני מבין את זה

כוננים קטנים של מחשב נייד לא צורכים הרבה חשמל כי מחשב נייד ורוצים סוללה

הם גם איכותיים יותר ומיוצרים יותר טוב בהרבה מהגוש המכוער והענקי הזה שמחזיק 80GB מסכנים בלחץ

אין קשר בין תכולה לבין החשמל, אבל בחייכם, אם כוננים של מחשב נייד היו כאלה גדולים הם היו מחזיקים איזה 10 טרה

(הכוננים הקטן שיש לי עם 500GB)

יש לי עוד אחד תקול ישן עם 320GB שעובד לזיכרון עד 260 בערך ואחרי זה גוסס

למערכת הפעלה גם, לא כדאי בכלל כי הכל ניהיה גוסס.

40 דקות להעביר 60GB

מצוין!!

USB 3.0 לא רע בכלל

אני שמח לראות שה-USB התקול שלי עדיין עובד

אני עוד צריך לספר פה על ה-Setup שלי עם מפצלים

 

נתחיל לפי חיבורים למחשב ונצא משם

מספרים למפצל ראשון, אותיות למפצל שני.

1. מטען

2. ממיר מהחרא של אפל ל-HDMI

סעיף כבל HDMI ל-DVI

מסך

3. מפצל USB 2.0 ל-4 חיבורים

חיבור 1 - מפצל USB 1.0 או 1.1 לעוד 4 חיבורים

חיבור א' מאוורר למחשב נייד

חיבור בתוך המאוורר למחשב הנייד נוסף - לעכבר אלחוטי

חיבור ב' עכבר שולחן

חיבור ג' מקלדת שולחן

חיבור ד', כבל מאריך, מקלדת מיטה

חיבור 2 פנוי (לאייפון אייפוד או דיסקאונקי)

חיבור 3 פנוי לחיבור USB של מיקרופון ואוזניות ביחד (לחיבורים רגילים) או לכל דבר אחר

חיבור 4 כונן טרה

4. מפצל USB 3.0 ל-7 חיבורים

1 פנוי

2 העברת קבצים לכונן

3 חשמל לכונן

4 עד 7 פנויים

 

4 זה חיבור יואסבי תקול אצלי במחשב (מצבי רוח ועניין ובעיות)

יש לי כונן דיסקים במחשב גם תקול

שאלה: למה אני לא משתמש במפצל ל-7 לכל הדברים ששני המפצלים הראשונים עושים?

סיבה: זה לא עובד

אני לא הצלחתי להבין למה, פשוט יש דברים שלא עובדים.

כנראה המפצל גרוע ובעיות חשמל הן צפויות

בעיות חשמל - USB רגיל אמור להוציא 5 וולט

מפצל יואסבי מחברים ל-USB רגיל ולאן הולך כל החשמל?

מקלדות ועכברים זה בקטנה, לא צריכים את כל ה-5

אין סיבה גם לבזבז עליהם חיבורים של USB 3.0 אם יש לי חלשים יותר.

חוץ מזה מה שיש עובד (לרוב, לפעמים צריך לחבר ולנתק)

אין לי סיבה מיוחדת לעשות הרבה שינויים

לא כל החיבורים במפצל 3.0 עובדים כמו שצריך

אבל ה-2 שכן עובדים כמו שאני רוצה מספיקים לי, בינתיים.

 

יש לי עוד ממיר USB לכונן אבל פשוט אין צורך לחבר את שניהם באותו זמן

בכללי אפשר לחסוך עם כל החיבורים האלה

מצד שני הבסיס שאני לא מוותר עליו זה המאוורר, 2 מקלדות ועכברים

מסך

וכונן טרה

זה ה"מצב הטבעי"

השאר זה אקסטרה "למה לא" וגם "כשצריך אז אפשר"

הכונן של ה-500GB לא הכרחי, כרגע הוא יחזיק רק את סימס המזדיין הזה ימך שמו

 

ברצינות, אני צריך לקחת כסף על התקנה כזו מכוערת

אבל הרסתי לידידה ממש טובה שנתנה לי דברים את ההתקנה שלה כשניסיתי לתקן את מה שהיה לה שעבד

אז אני חייב לה חחחחחחח

בקטנה

 

אני רוצה להיות עם מואי

(פיזית כרגע, לא התכוונתי למשהו אחר אבל גם זה בסדר)

יש לנו הרבה על מה לדון

היא יותר תמימה ממה שחשבתי (אחרי שראיתי עוד קצת מה הולך עם "החבר הדמיוני")

טוב זה אכזרי לחשוב על זה ככה

אני לא מקווה שזה לא ילך להם אבל גם לא מקווה שיצליח להם

אני התחלתי את הפסקה הזו נכון

אני רוצה להיות עם מואי

 

בסה"כ, יש רגשות, יש תקווה, יש ....

מעניין אם אני אספר לה על הבלוג שלי או אראה לה אותו

 

סיימתי בצפר, כמעט.

מחשבים ומת'

יאללה מקס, YOU GOT THIS

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 28/5/2014 22:33   בקטגוריות ארוך, חלק משמעותי מהחיים, חלק קשה מהחיים, סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא, אהבה ויחסים, בית ספר, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)