לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

אני לא יודע


אל דאגה, אני לא מוחק את הבלוג בחיים

אני פשוט עובר לאתר יותר מתקדם, משהו לכיוון של כתובת פרטית משל עצמי לגמרי

אני לא יודע אם אני אמשיך להיות פעיל גם כאן, אבל אם כן זה מקסימום יהיה "סל המחזור" של המוח שלי

אל תצפו להרבה פוסטים בחודש יוני, בינתיים אני יודע על 2 או 3

1. שינמוך אייפוד 5 אם ילך

2. סיכום סוף י"ב להוספה לתקופות, בטח ארשום קצת על מואי וציונים

3. Last Post - זה יהיה ב-13 ליוני

אסגור כאן 3 שנים

 

בינתיים

 

אני לא יודע

 

מה מואי חושבת עלי

איך אעשה מתמטיקה

או את הפרוייקט משחק

איך לסדר את הראש שלי מכל הדברים האלה?

יש לי סיכוי בכלל?

חייב להיות

 

אני חייב יותר מידי

איזון

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 31/5/2014 16:45   בקטגוריות סתם קטגוריה מאוד ארוכה רק בשביל שהבלוג יראה טוב וא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)