לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

Last Post


כאן אני אסכם את הסיום הסגור שלי עם ישרא

מי יתן וישרא-בלוג ישארו כאן עוד הרבה זמן.

אני עובר בינתיים ל-Tumbler כנראה, או איזה אתר אחרי עד שאצליח לסחוט מאחד מהם Domain משל עצמי

משהו דוט com וזה.

 

היה לי כאן 3 שנים ויום נפלאים

נסיים את זה עם מה קרה עד עכשיו, מה הולך לקרות ולינק לאן אני עובר

עד עכשיו קיבלתי תעודת "סיים י"ב שנות לימוד" יותר כמו שנים של התעללות נפשית או איך שלא תקראו לזה.

ביזבוז זמן יקר, Don't get me started

 

טקס סיום

לא ראיתי את מואי יותר מידי זמן

אני כנראה לא אראה את לקסי יותר מלבד לעוד פעמיים של "כמעט בטוח"

מסיבת סיום + נשף סיום (שני אירועים שונים)

והשאר יהיה צירופי מקרים

 

לגבי מתי אראה את מואי, אין לי שמץ אבל אני מקווה להוציא מזה את המקסימום

ולוודא שאראה אותה יותר או באיזשהו "אופן קבוע" אחרי הלימודים, אני בטוח אצליח לקבוע איתה משהו(:

למי שסקרן לגבי המשחק שלי והפרוייקט וה"סטרס", אז עדיין יש סטרס, אבל גם יש הרבה משחק וקוד להראות.

אני צריך לסיים עד ה-17 הכל פחות או יותר ולחרוש מת' בפחות זמן ממה שתוכנן בהתחלה

אבל עדיף לתת את הזמן הזה למחשבים אם כבר

2 דברים אחרונים לפני שבצפר "באמת נגמר"

כמו כן תאריכים עתידיים מתקרבים כמו המסיבת סיום, הנשף סיום, הטיול של הפנימייה לסיום.

אני חושב שאשתחרר מבית הספר לחלוטין אחרי המועד ב' במתמטיקה שמתרחש ביולי.

גם יהיה מגנים חוזרים מתישהו, אולי כדאי לדבר על זה עם המורה למת' אחרי שאגיש את הפרוייקט

 

אלוהים ישמור

כשאגיש את המשחק אשאל את המורה למחשבים אם אפשר להגיש עם זה עירעור לגאמ"א, יכול להיות שהוא יסכים

אם לא, אני נתקע ב"איזור בית הספר" לעוד 3 חודשים של מכללה עד שאתקבל להיות תוכניתן בחיל התקשוב

למה? כי הכל גרוע ומסריח.

האמת שזה מעצבן אותי קצת.

 

תהנו מהבלוג החדש שלי: לינק *שם אמיתי בפנים*

יום אחד אני אפתר מה-Tumbler הזה קיבינימט, לפחות הלינק קצת יותר "שלי" עכשיו מאשר "עוד אחד במאות אלפי מספרים"

אני נורא אוהב את המספר שיצא לי במזל, 747869

אבל בכל זאת.

 

ציונים? חבל שאי פעם היה איכפת לי אפילו קצת ועדיין ממתמטיקה ומחשבים.

הנה השיר הראשון ששמתי בבלוג אז לפני שלוש שנים ויום (:

חייב להודות שאני מרגיש שהוא מתאים רצח בהתחשב להרגשה שלי לגבי הפרוייקט והחיים בכללי

 

אני כנראה אלמד נהיגה אחרי הבחינה במת'

ואם הצבא לא ירצו אותי בגאמ"א כי הם לא יודעים מה טוב בשבילם, אני אלך להיות תוכניתן בחיל התקשוב ומשם יעלה לגאמ"א.

ובשביל להיות תוכניתן בחיל התקשוב אסבול 3 חודשים במכללה לחכות לבחינה מפגרת שאני עובר היום...

ככה זה החיים.

אני מקווה למכור את המשחק שלי כשאסיים אותו, נתחיל את כניסת הכסף מוקדם

ואז אם אהיה איזה ג'ובניק מסריח בצבא במקרה שגם תוכניתן לא ילך, יהיה לי מספיק סתם פנוי לפתח משחקים ולעשות כסף ככה

וההורים יפתחו לי חשבון בנק כנראה מתישהו שבוע הבא !

 

אז צר לי לעזוב אחרי 3 שנים, אני כנראה צריך יותר. הבלוג הזה לא זז לשום מקום (עכשיו הוא "ארכיון" במקום "בלוג פעיל")

ואני עובר גם לאנגלית כי ככה

אז...

הרשימות גם ככה לא מעודכנות בכלל ואין לי כוח לגשת אליהן חחחח

להתראות, ישרא-בלוג.

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 14/6/2014 16:39   בקטגוריות חלק קשה מהחיים, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)