לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מקס לזרב רודריגז

בן: 28

Google: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2016

השבוע שלא מרגיש כמו יום ההולדת שלי


לפעמים, זה לא משנה מה אני מרגיש

ומוטב לחשוב שמה שאני מרגיש בכלל תלוי בי

לפחות במרבית המקרים

 

לאחר שקראתי את הספר שהבטחתי לקרוא לאחת מהמדור שהשתחררה

שאני ממש שמח שבאמת הספקתי לסיים אותו לפני שהיא השתחררה

הספר מקסים, בטח המלצתי עליו חודש שעבר, אבל אם לא אז באסה

בכל אופן, הבנתי שמה שחשוב בחיים זה לא הדברים או הרכוש

אלא מה שחשוב זה רגשות, זה חיבור עם אנשים אחרים

 

זה הרבה יותר ברור לחשוב על זה מהפרספקטיבה של המוות

מי יזכור אותכם אחרי המוות? רק בני אדם

ולכן הבדידות היא הצרה האמיתית

צריך אנשים אחרים להיות איתם, לטוב ולרע

לכן למדתי לשים מעל כל היידע והמוצרים הטכנולוגיים שאני כל כך מחובר אליהם, את בני האדם

 

היום יש לי יום הולדת

יש אנשים שזכרו יותר ויש כאלו שזכרו פחות

לפעמים אני מטיל ספק בנאמנות של האנשים שיותר חשובים לי מאחרים

עד כמה שקשה להודות בזה, אם היה לי מישהו מספיק קרוב שהיה יודע, הוא בטח היה אומר "אתה צריך לשנות את סדרי העדיפויות שלך"

אני מרגיש שזה יכול להיות חלק מהבעיה

אין מישהו מספיק קרוב שיודע

אני יכול להאשים את עצמי או להאשים את האדם החסר

אבל אני לא בטוח מי זה

אני יודע שאני פתוח מספיק עד כדי כך שכמעט כל אדם שהיה מתנדב למלאות את החסר סיכוי סביר שהיה זוכה לתהילה

אבל אולי זה לא כמו שאני חושב

מצד שני יש לי תחושה שבבאר שאני שותה ממנה עלול להיות אדם כזה, אבל אני מפחד לא לירוק שם וזה כבר ניהיה דיון מורכב ומסוכן

אני חושב שאני אתעלם מהפחד ואנסה את זה אם זה כל מה שיש לי בכל מקרה

אם זה לא ילך, אני אאלץ לסוע בתוצאות, זה עדיף על לא לנסות ולהתחרט

Speak now or forever hold your peace

 

לא ידעתי שזה peace במקור, הייתי בטוח שזה breath

כן, אני אמצא זמן לזה

 

בדיבורים על זמן ארצה לציין שאני בבעיה

אני מוכרח להפסיק לדחות דברים חשובים

להלן, ליום ההולדת שלי אני מתכנן ורוצה שבוע הבא לצאת עם ניקה ובלה לטיול סופ"ש (כולל לילה)

בשביל ליישם את מה שנאמר למעלה, להיות עם אנשים

להרגיש את ... הרגשות? לא יודע

זה לא חשוב שאתם תבינו את הנקודה, העיקר שאני מבין אותה

מי שרוצה הסברים, הספר הוא tuesday's with morrie של התוצאה הראשונה בגוגל כנראה

 

אני רציתי במהלך השבוע או אפילו כבר שבוע שעבר לנסח הזמנה הוגנת ולקבל הסכמה רשמית משניהן, הן כבר כמובן מודעות לתוכנית

אבל צריך משהו rowbust בלתי ניתן לויכוח והתחייבות מהן כדי לוודא שאכן יהיה משהו + צריך לבדוק מקומות פנויים באטרקציות הרצויות

צריך לתכנן את הדברים האלה מלא זמן מראש, אלו החיים

נשאר לי שבוע בדיוק

 

ככה שכדאי לי להזדרז בעניין ניסוח הגון ורשמי להזמנה הגיונית ולגיטימית לטיול שמטרתו הבלעדית היא להינות מכמות מכובדת של זמן ביחד עם אנשים.

כמעט נשמעתי כמו קצין לרגע

לאחר אישור רשמי, צריך להזמין מקומות בתכנון לטיולים הרשמיים ולשריין מקומות

וכדאי גם לחשוב מה עושים ביום שלמחרת

 

קשה לי לשלב את כל הדברים האלה עם איך שאני רגיל להתנהג, בדרך כלל אין לי כוח לבני אדם, לאנשים.

אבל מצד שני זה החיים האלה

חוץ מזה, אני רוצה לעשות ילדים בעתיד, אז במחשבה על זה, אין לי שום ברירה

מנסה להוציא כמה שיותר מהחיים האלה

better get to work

 

יש עוד הרבה סיפורים חדשים על שיפורים מקצועיים באינטיליגנציה שלי

כבר סיפרתי שסיימתי חפיפה כאן בטח ואולי דיברתי גם של Arch Linux, מעט או הרבה

אבל נכסה את הנושאים האלה ביום אחר

 

נכתב על ידי מקס לזרב רודריגז , 19/8/2016 11:53   בקטגוריות על עצמי, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למקס לזרב רודריגז אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מקס לזרב רודריגז ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)